eitaa logo
|🟥🟥🟥 مرصاد 🟥🟥🟥|
1.1هزار دنبال‌کننده
77.3هزار عکس
52هزار ویدیو
337 فایل
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست هدف از جهادتبیین روشنگری ماهیت پلید انقلابی‌نماهای ضد انقلاب است! آنان که در پوشش انتقاد امید و اعتماد مردم نسبت به صحت مسیر و افراد انقلابی را نشانه رفته‌اند 🔴انتقادشما: https://eitaa.com/sa_re_mi
مشاهده در ایتا
دانلود
💫بسم الله الرحمن الرحیم💫 اِلـهي عَظُمَ الْبَلاءُ ، وَبَرِحَ الْخَفاءُ ، وَانْكَشَفَ الْغِطاءُ ، وَانْقَطَعَ الرَّجاءُ وَضاقَتِ الاْرْضُ ، وَمُنِعَتِ السَّماءُ واَنْتَ الْمُسْتَعانُ ، وَاِلَيْكَ الْمُشْتَكى ، وَعَلَيْكَ الْمُعَوَّلُ فِي الشِّدَّةِ والرَّخاءِ ؛ اَللّـهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد ، اُولِي الاْمْرِ الَّذينَ فَرَضْتَ عَلَيْنا طاعَتَهُمْ ، وَعَرَّفْتَنا بِذلِكَ مَنْزِلَتَهُم فَفَرِّجْ عَنا بِحَقِّهِمْ فَرَجاً عاجِلاً قَريباً كَلَمْحِ الْبَصَرِ اَوْ هُوَ اَقْرَبُ ؛ يا مُحَمَّدُ يا عَلِيُّ يا عَلِيُّ يا مُحَمَّدُ اِكْفِياني فَاِنَّكُما كافِيانِ ، وَانْصُراني فَاِنَّكُما ناصِرانِ ؛ يا مَوْلانا يا صاحِبَ الزَّمانِ ؛ الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ ، اَدْرِكْني اَدْرِكْني اَدْرِكْني ، السّاعَةَ السّاعَةَ السّاعَةَ ، الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَل ؛ يا اَرْحَمَ الرّاحِمينَ ، بِحَقِّ مُحَمَّد وَآلِهِ الطّاهِرين 💫وبراي سلامتي محبوب💫 اَللّـهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِه في هذِهِ سَّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَة وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْنا حَتّى تُسْكِنَهُ اَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طویلا . *اللهم عجل لولیک الفرج* یادمان باشد اگر حال خوشی پیدا شد جز برای فرج یار دعایی نکنیم. 🍃🌸✨صلوات✨🌸🍃 🌺🍃
مگه میشه روز خلیج فارس باشه و یاد شهید محمد ناظری نیافتیم. نمیدونم میدونید یا نه؟! اما بسیاری از فرماندهان سپاه(مثل حاج قاسم) و فرماندهان حزب الله(مثل حاج عماد مغنیه) زیرنظر این شهید بزرگوار آموزش دیدند. امروز امنیت آب های نیلگون خلیج فارس مدیون این بزرگمرد و شاگردهاش در یگان تکاوری نیروی دریایی سپاه پاسداران هستیم روحش شاد.🤲❤️ 🌺🍃💔
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آبشار شلماش در نزدیکی روستای شلماش استان آذربایجان غربی، در فاصله ۱۵ کیلومتری از شهر سردشت و در جوار دره ای زیبا، آبشاری خروشان با نام آبشار شلماش وجود دارد. این آبشار که در فاصله ۲۴۱ کیلومتری از ارومیه واقع شده، دارا چشم اندازهای زیبا و منحصر به فردی بوده و از زیباترین جاذبه های طبیعی استان آذربایجان غربی به شمار می آید. 🇮🇷🍃🌺🍃🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 شما که فرمول کوکاکولاتون رو به ما ندادید ولی ما فرمول ساندیسمون را به شما دادیم برید حال کنید...😜
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست هدف از جهاد تبیین روشنگری ماهیت پلید انقلابی‌نماهای ضد انقلاب است! آنان که در پوشش انتقاد امید و اعتماد مردم نسبت به صحت مسیر و افراد انقلابی را نشانه رفته‌اند. 💠 مرصاد 💠 🌺🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥قاسم؛ دانش آموز روستایی که مایه افتخار معلمش شد ▪️گزارشی از جناب آقای تشکری معلم اول دبستان شهید حاج قاسم سلیمانی در روستای قنات ملک کرمان 🤲 . .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 روایتی زنده بعد از سی سال از شهدای غواص 🔷️ اینجا جزیره ام الرصاصِ عراق است که روای دفاع مقدس در دی‌ماه ۱۳۹۵، دقیقا سی سال بعد از عملیات کربلای ۴ آنجا رفته است ◇ با خوبی معلوم است که هنوز نیزه و شمشیر شکسته های قتلگاه غواصان در این گزارش با ما سخن میگویند و حدیث عشق می سرایند ◇ با این قطعه فیلم کوتاه می‌توان گوشه هایی از شجاعت مردان آسمانی غواص را در عملیات کربلای چهار درک کرد 🤲 . .
⚫️⚪️🟢🔴 | درخواست روسیه برای تحقیق درباره گورهای دسته جمعی در غزه  نماینده روسیه در سازمان ملل درخواست کرد که تحقیقات بین‌المللی درباره گورهای دسته‌جمعی در نوار غزه انجام بشود. .
⚫️⚪️🟢🔴 | نبنزیا: عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل اولین گام برای حل مناقشه در خاورمیانه است. واسیلی نبنزیا نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در نشست مجمع عمومی سازمان گفت: عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل به عنوان یک کشور مستقل از شروط اساسی و اولین گام برای حل و فصل مسالمت‌آمیز مناقشه در خاورمیانه است. نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در جریان سخنرانی خود در نشست مجمع عمومی این سازمان با بیان اینکه مناقشه فلسطین راهکار نظامی ندارد و خشونت باعث خشونت می‌شود، اظهار کرد: این دور باطل تنها در صورتی می‌تواند شکسته شود که ما به آتش‌بس بی‌قید و شرط دست یابیم و بحث‌های جدی را درباره احتمالات یک راه‌ حل سیاسی عادلانه آغاز کنیم. نماینده دائم روسیه در سازمان ملل، افزود: عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل به عنوان یک کشور مستقل همچنین اولین گام عملی به سوی راه حل دو دولتی برای حل مشکل خاورمیانه خواهد بود .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚫️⚪️🟢🔴 |جمعی از مردم نیویورک بیرون از محل تحصن دانشجویان دانشگاه فوردهام جمع شدند و شعار می‌دهند شما دانشجویان مایه افتخار ما هستید. .
⚫️⚪️🟢🔴 |گزارش المیادین از توافق حماس و رژیم صهیونیستی 🔹شبکه المیادین اعلام کرد که به نسخه‌ای از توافق اولیه میان حماس و رژیم اسرائیل در خصوص تبادل اسرا دست یافته است که شامل ۳ مرحله می‌شود. 🔹هدف از این توافقنامه آزادی تمامی اسرای اسرائیلی نزد گروه‌های فلسطینی، اعم از غیرنظامی یا سرباز، زنده یا مرده است که شامل اسرای سابق نیز می‌شود و همچنین شامل ۳ مرحله اولیه ۴۰ روزه است که قابل تمدید می‌باشد. 🔹در مرحله اول، نیروهای اسرائیلی از تمامی مناطق مسکونی به سمت شرق غزه تا نزدیک مرز عقب‌نشینی خواهند کرد. 🔹مرحله دوم شامل آغاز تمهیدات لازم برای بازسازی همه جانبه خانه‌های ویران شده، تأسیسات غیرنظامی و زیرساخت‌های غیرنظامی است. 🔹مرحله سوم شامل تبادل تمامی اجساد و بقایای کشته شدگان از طرفین پس از شناسایی آن‌ها می‌شود. 🔹در این مرحله همچنین اجرای طرح بازسازی ۵ ساله نوار غزه شامل خانه‌ها، تأسیسات غیرنظامی و زیرساخت‌ها آغاز می‌شود اما طرف فلسطینی از بازسازی زیرساخت‌ها و تأسیسات نظامی خودداری می‌کند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚫️⚪️🟢🔴 |به خدا، به دین، به مسیح توهین کن اما حق نداری به مسائلی مثل صهیونیسم و همجنسبازی توهین کنی! اینها خط قرمز است... 🎙حسن رحیم‌پور ازغدی .
⚫️⚪️🟢🔴 |ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان 🔹عناصر امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین بامداد امروز در تلاش برای ترور یکی از فرماندهان گردان طولکرم به نام «عمر ابوالفول» به سوی خودروی وی شلیک کردند که به شهادت وی منجر شد. 🔹همزمان درگیری‌های شدیدی میان رزمندگان گردان طولکرم (وابسته به سرایا القدس-شاخه نظامی جهاد اسلامی) و عناصر امنیتی محمود عباس در شهر طولکرم گزارش می‌شود. 🔹در این راستا «ابوشجاع» فرمانده گردان طولکرم نیز در بیانیه‌ای گفت: «سکوت ما به درازا نخواهد انجامید و تجاوزات این دستگاه‌های امنیتی ما را وادار می‌کند تا به این سکوت پایان دهیم». 🔹جنبش حماس نیز در واکنش به شهادت «عرم ابوالفول» از فرماندهان گردان «طولکرم» وابسته به «سرایا القدس» (شاخه نظامی جهاد اسلامی) به دست نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان آن را یک «ننگ سیاسی» برای این نهاد سیاسی دانست. 🔹حماس گفت که اینگونه اقدامات تنها خدمت به اسرائیل است. 🔹در این بیانیه آمده است: همگی باید به مسئولیت خود برای پایان دادن به این اقدامات خلاف و تغییر روند نهادهای امنیتی در مسیر صحیح،عمل کنند. .
⚫️⚪️🟢🔴 |باران و رعد‌وبرق در سراسر کشور 🔹امروز اغلب مناطق کشور شاهد بارش خواهیم بود. 🔹در شمال غرب، سواحل دریای خزر ، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز بارش‌ پراکنده و در سایر مناطق رگبار و رعدوبرق رخ خواهد داد. 🔹شدت بارش در جنوب و شرق کشور بیشتر خواهد بود. .
⚫️⚪️🟢🔴 | ♦️ 🔹رئیس پلیس راهور: حق بیمه براساس نمره منفی و جریمه خواهد بود. 🔹ایران به شورای امنیت: هرگز آغازگر جنگ علیه اسرائیل نبوده‌ایم. 🔹هواپیمایی «یونایتد» لغو پروازهای مستقیم خود به تل‌آویو را تمدید کرد. 🔹رئیس دادگستری بندر امام خمینی(ره): عضویت یکی از اعضای شورای شهر به دلیل تخلف و داشتن پرونده قضایی، تا اطلاع ثانوی تعلیق شد. 🔹عضو شورای شهر تهران: ۶۰ درصد ساکنان محله جوادیه تهران افغانستانی هستند. 🔹وزیر بهداشت: داروخانه در توزیع اینترنتی دارو مسوول است. 🔹کلمبیا امروز چهارشنبه اعلام کرد قصد دارد به روابط دیپلماتیک با رژیم اسرائیل پایان دهد. 🔹دستور رئیس سازمان سینمایی: از این پس آثار سینمایی خارجی باید تاییدیه سازمان را جهت نمایش در پلتفرم‌ها اخذ کنند. 🔹فعالیت تبلیغاتی نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از هم‌اکنون آغاز شد و داوطلبان برای تبلیغ یک هفته ‌‌‌‌فرصت دارند. 🔹افشاگری سی بی اس: کاخ سفید در حال بررسی پذیرش فلسطینیان غزه به عنوان پناهنده است. 🔹امیرعبداللهیان به بورل: اتحادیۀ اروپا باید به نیروهای مسلح ایران احترام بگذارد. .
⚫️⚪️🟢🔴 | لاپید خواستار اعزام فوری حریدی‌ها به خدمت اجباری شد. تنش‌ها بین سران رژیم صهیونیستی درباره خدمت اجباری یهودیان ارتدکس (حریدی) ادامه دارد و رهبر ائتلاف مخالفان در کنست(پارلمان) خواستار اعزام فوری جوانان حریدی به خدمت وظیفه شد. فرار جوانان صهیونیست از میدان جنگ ادامه دارد و در شرایطی که رژیم صهیونیستی در جبهه‌های مختلف جنگ، با کمبود نیرو مواجه است، کماکان جوانان ارتدکس حریدی از انجام خدمت اجباری خودداری می کنند. .
🔴 حمدان: حمله به رفح موجب توقف مذاکرات خواهد شد. اسامه حمدان از رهبران حماس: قدرت و توانمندی مقاومت در غزه همچنان دشمن را غافلگیر می‌کند. مقاومت در میدان نبرد در خط مقدم درگیری مبارزه می‌کند و به دشمن ضربه وارد می‌کند. مقاومت وارد مرحله رویارویی دائمی با دشمن صهیونیستی شده است. قدرت و توان مقاومت همچنان در سطحی عالی قرار دارد. تیپ‌های نخبه ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه فروپاشیدند. مقاومت در سلامت کامل به سر می‌برد و دشمن اکنون با این سوال راهبردی مواجه است که این نبرد تا کی ادامه خواهد داشت. تماس‌ها بین رهبران مقاومت در نوار غزه و دفتر سیاسی حماس به شیوه‌های مشخصی ادامه دارد و رهبران مقاومت از نزدیک در جریان اوضاع میدانی قرار دارند. ما با محمد ضیف و یحیی سنوار به طور دائم در ارتباط هستیم. دشمن صهیونیستی به تضعیف توانمندی مقاومت امید بسته اما مقاومت خود را کاملا برای نبرد آماده کرده است. شاهد اقدام میدانی هماهنگ شده و مشورت دائمی بین محور مقاومت هستیم. آنچه در جریان پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی شاهد بودیم، پایه‌گذار مرحله تازه‌ای شد. یکی از مهم‌ترین نتایج این نبرد قدرت گرفتن هرچه بیشتر محور مقاومت بود. مقاومت پروژه سلطه سیاسی جدید دشمن در نوار غزه را به شکست کشاند. هر نظامی مسلحی در غزه، دشمن ملت فلسطین به حساب می‌آید. اسکله دریایی در غزه را دولت آمریکا مدیریت می‌کند. از وساطت چین استقبال کردیم و مانعی برای نقش‌آفرینی طرف‌های مختلف نداریم. در صورتی که دشمن اقدام به حمله زمینی به رفح کند، مذاکرات متوقف خواهد شد، زیرا مقاومت زیر آتش مذاکره نمی‌کند. به وضوح اعلام کردیم موضع ما در رابطه با طرحی که اکنون بر سر آن مذاکره می‌شود منفی است. دشمن می‌خواهد با عملیات رفح از همه باج‌گیری کند. در صورت حمله زمینی دشمن به رفح، مقاومت اقداماتی میدانی مدنظر خواهد داشت. با وجود حمایت‌های آمریکا اقدامات ارتش رژیم صهیونیستی دیگر برای کسی قانع کننده نیست. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حملات قسام به نظامیان اسرائیلی در محور نتساریم 🔹صحنه‌هایی از حملات خمپاره‌ای گردان‌های قسام به نیروهای اشغالگر اسرائیلی در محور نتساریم در جنوب شهر غزه منتشر شده است. .
تجاوز آمریکا و انگلیس به شمال یمن رسانه‌های یمنی از تجاوز مجدد آمریکا و انگلیس به استان صعده در شمال یمن خبر دادند. .
امیرعبداللهیان به بورل: اتحادیۀ اروپا باید به نیروهای مسلح ایران احترام بگذارد. 🔹اقدام نظامی ایران در پاسخ به حملۀ رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق، دفاع مشروع بود. 🔹همکاری آژانس و ایران در مسیر خوب قرار دارد و ما از سفر مدیرکل آژانس انرژی اتمی به ایران استقبال می‌کنیم. 🔸بورل: اتحادیۀ اروپا خواهان تنش با ایران نیست. از اقدامات سازنده و گام‌های مثبت، همزمان با تداوم رایزنی‌های دیپلماتیک میان ایران و اتحادیۀ اروپا استقبال می‌کنیم. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚫️⚪️🟢🔴 |این یکی از پر بازدید ترین فیلم های مربوط به آمریکا در ساعات گذشته است واقعا خجالت آور است نوع بازداشت یک دانشجو درحالی که مطالبه ی زیادی ندارد و تمام حرفش این است: اسرائیل بچه نکشد.. .