eitaa logo
|🟥🟥🟥 مرصاد 🟥🟥🟥|
1.2هزار دنبال‌کننده
82هزار عکس
55.3هزار ویدیو
353 فایل
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست 🔴 هدف کانال مرصاد جهادتبیین براساس رهنمودهای مقام معظم رهبریست. 🔴 مشتاقانه پذیرای انتقادات شمائیم: https://eitaa.com/sa_re_mi.
مشاهده در ایتا
دانلود
📌بنی گانتز: برخی سیاسیون تنها به آینده سیاسی خود فکر می‌کنند و کشور به تغییر فوری نیاز دارد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌تصاویر قابل تامل منتشر شده از شجاعت و دلاوری رزمندگان قسام که تا آخرین لحظه با ارتش جنایت کار رژیم صهیونسیتی مبارزه می کنند
📌نتانیاهو: در حالی که سربازان ما در رفح می جنگند، گانتز تصمیم گرفته به جای حماس به ما اولتیماتوم بدهد
📌نتانیاهو: شرایط گانتز به معنای پایان دادن به جنگ، شکست دادن اسرائیل، قربانی کردن اسرا، حفظ حماس و ایجاد یک کشور فلسطینی است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌درگيرى و تنش در پارلمان عراق چند زخمى برجا گذاشت نشست نيمه كاره رأى گيرى انتخاب رئيس پارلمان عراق به درگیری انجاميد. نيروهاى امنيتى براى پايان دادن به تنش واود صحن مجلس شدند ؛منابع خبرى از زخمى شدن تعدادى از نمايندگان خبر دادند.
📌تایید مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد در پاسخ به پرسش رسانه‌ها، مذاکرات غیرمستقیم میان ایران و آمریکا را در عمان تایید کرد. نمایندگی ایران در سازمان ملل همچنین تصریح کرد «این مذاکرات نه اولین بود و نه آخرین خواهد بود.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برای آنچه اعتقاد دارید ایستادگی کنید “حاج احمد متوسلیان”
🔺تقریبا بعد از عملیات وعده صادق، قیمت دلار در بازار آزاد سیر نزولی پیدا کرده است اما اینکه برخی سعی کردند این موضوع را به انتشار خبر مذاکرات ایران و آمریکا ربط دهند از دو حالت خارج نیست؛ ۱. سرپوش گذاشتن بر این حقیقت که باوجود پاسخ متقابل کشورمان، نه جنگ شد و نه فاجعه اقتصادی خاصی رخ داد؛ یعنی دقیقا همان چیزهایی که در این سالها با تکیه بر آنها دست به ایجاد خطای محاسباتی میزدند و کسب رای میکردند! ۲. شرطی کردن مجدد جامعه، ممانعت از ادامه ریزش قیمت‌ها و زمینه چینی برای افزایش مجدد با انتشار اخبار مذاکراتی منفی در آینده!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 موشک‌های دوربین دار حزب‌الله بلای جان صهیونیستها شده آمار تلفات لحظه ای در حال تغییر است لحظۀ اصابت به پایگاه‌ها و سربازان صهیونیست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بالگرد اسرائیلی در حال انتقال کشته‌ها و مجروحان ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان ایخیلوف در تل آویو پس از نبردهای امروز در نوار غزه
العربیه به نقل از منابع آمریکایی: ایران به آمریکا هشدار داده است که حزب الله خط قرمز ایران است و اگر رژیم صهیونیستی بخواهد تهاجمی گسترده علیه حزب‌الله شروع کند، ایران نظاره گر نخواهد بود.
بنی گانتز: پیروزی در غزه تاکنون محقق نشده است. برای پیروزی در جنگ غزه به راهبرد مشخصی نیاز داریم. اقلیتی در اسرائیل کنترل امور را به‌دست گرفته است. انگیزه‌ها و منافع شخصی بر رهبری اسرائیل سایه افکنده است و کشتی اداره کشور را به سوی صخره‌ها خواهد برد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تصاویر قابل تامل منتشر شده از شجاعت و دلاوری رزمندگان قسام که تا آخرین لحظه با ارتش جنایت کار رژیم صهیونسیتی مبارزه می کنند قدرت ایمان و غیرت وطن پرستی اگه تصویر بود.
نتانیاهو: در حالی که سربازان ما در رفح می جنگند، گانتز تصمیم گرفته به جای حماس به ما اولتیماتوم بدهد 🔵 نبرد آخر
تایید مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد در پاسخ به پرسش رسانه‌ها، مذاکرات غیرمستقیم میان ایران و آمریکا را در عمان تایید کرد. نمایندگی ایران در سازمان ملل همچنین تصریح کرد «این مذاکرات نه اولین بود و نه آخرین خواهد بود.»
تشکر مقام انصارالله از اسپانیا به خاطر اجازه ندادن به پهلوگیری کشتی حامل تسلیحات برای رژیم صهیونیستی نصرالدین عامر (معاون وزارت اطلاع‌رسانی دولت صنعا و مدیر خبرگزاری رسمی سباء یمن) گفت: «ما قدردان اقدام مادرید مبنی بر عدم اجازه به کشتی حامل سلاح برای رژیم صهیونیستی برای پهلوگیری در بنادر اسپانیا هستیم و از همه کشورهای جهان و شرکت‌های حمل و نقل نیز می‌خواهیم که هرگونه تعاملات خود با کشتی‌های صهیونیستی و نیز بنادر فلسطین اشغالی را متوقف کنند.»
تاریخ بخوانیم 📖 1⃣ . حدود ٢١٠ سال پیش در زمان فتحعلی شاه قاجار به موجب قرارداد ننگین گلستان در سال ١١٩٢ شمسی (۱۸۱۳ میلادی) کشورهای فعلی «قفقاز، ارمنستان، گرجستان، داغستان، چچن و اینگوش و سواحل ارزشمند دریای کاسپین» به مساحت حدود ٢٣٠ هزار کیلومتر مربع از ایران جدا شده و به روسیه تزاری تقدیم گردید!!! 2⃣ . حدود ١٩۵ سال پیش و باز هم درزمان فتحعلی‌شاه قاجار به موجب قرارداد ننگین ترکمنچای درسال ١٢٠٧ شمسی (۱۸۲۸ میلادی)، منطقه‌ی «ایروان، نخجوان و بخش‌هایی از تالش و آذربایجان» و در مجموع حدود ۳۰ هزار کیلومتر مربع دیگر از ایران جدا شد و باز هم به امپراتوری روسیه تقدیم شد!!! 3⃣. حدود ١۶٧ سال پیش در زمان ناصرالدین شاه قاجار به موجب معاهده ننگین پاریس در سال ١٢٣۵ شمسی (۱۸۵۶ میلادی) مناطق «هرات و افغانستان و بلوچستان و مکران» به مساحت ٩٧۵/۲۲۵ کیلومتر مربع با فشار انگلیس از ایران جدا شد!!! 4⃣. حدود ١۵٢ سال پیش و باز هم در زمان ناصرالدین شاه قاجار به موجب قرارداد ننگین حکمیت «گلد اسمیت» در سال ١٢۵٠ شمسی (۱٨٧١ میلادی)، و باز هم تحت فشار انگلیس مناطقی از «پاکستان و سیستان» به مساحت ٣۵٠/٠٠٠ کیلومترمربع از ایران جدا شد!!! 5⃣. حدود ١۴٢ سال پیش باز هم در زمان ناصرالدین شاه قاجار به موجب «پیمان آخال» در سال ١٢۶٠ شمسی (۱۸۸١ میلادی) کشورهای فعلی «ترکمنستان، ازبکستان، تاجیکستان، قرقیزستان و قزاقستان» به مساحت ١/٢٢۶/۵٠٠ کیلومترمربع از ایران جدا شده و باز هم به امپراتوری روسیه تقدیم شد!!! 6⃣. حدود ١٠۴ سال پیش در سال ١٢٩٨ شمسی (١٩١٩ میلادی) در زمان احمد شاه قاجار و دولت وثوق‌الدوله براساس پیمان منطقه‌ای مستشاران انگلیس، جزایر نفت‌خیز خلیج فارس از جمله کشورهای فعلی «امارات، قطر، عمان و چند جزیره بسیار ارزشمند دیگر» به مساحت ۴٠۵/٢٨٧ کیلومترمربع رسماً از ایران جدا شد!!! 7⃣ . حدود ٨۶ سال پیش در سال ۱۳۱۶ شمسی (۱۹۳۷ میلادی) در زمان رضا شاه پهلوی با امضای پیمان ننگین سعدآباد با کشورهای همسایه (عراق، ترکیه و افغانستان) بخش‌های عظیمی از ایران با دسیسه انگلیس جدا شد؛ از جمله «ارتفاعات سوق‌الجیشی آرارات» به ترکیه؛ بخش عظیمی از «اروندرود» و اداره کامل آن را به عراق‌؛ و «دشت وسیع نااُمید» به مساحت ۳ هزار کیلومتر به افغانستان بخشیده شد!!! 8⃣. حدود ۶٩ سال پیش در سال ١٣٣٣ شمسی (١٩۵۴ میلادی) در زمان محمد رضا شاه پهلوی، بندر استراتژیک «فیروزه» در شرق دریای خزر از ایران جدا و به شوروی واگذار گردید!!! 9⃣. و باز هم در زمان محمدرضا شاه در سال ١٣۵٠ شمسی (١٩٧١ میلادی) با فشار انگلیس، مجمع الجزایر بحرین به مساحت بیش از ٧٠٠ کیلومتر مربع با انبوهی از مخازن نفت و گاز از ایران جدا شد!!! و با کمال تأسف باید این حقیقت تلخ را بدانیم که این مقدار تجزیه و جدایی بیش از ٣ میلیون و ۵٠٠ هزار کیلومتر مربع از خاک ایران به واسطه سستی و خیانت پادشاهان میهن‌فروش در کل تاریخ جهان بی‌سابقه است و ایران امروز با مساحت ١/۶۴٨/١٩۵ کیلومتر مربع کمتر از یک‌سوم مساحت ایران بزرگ دویست سال قبل را دارد!!!
🔸ساندیس‌خورای جمهوری اسلامی سریع خودشون رو به سیل‌زدگان مشهدی رسوندن👌 🔹برانداز بی‌وطن هم تو اینستا و توییتر میچرخه و کامنت فحش میذاره برا طلبه‌ها و بسیجیا😏 ....
✅ نتانیاهو، قاتل سال از نگاه مجله تایم 🔸بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مسئول جنایات جنگی، جرایم آپارتاید و نسل کشی معرفی شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
دعای فرج-الهی عظم البلاء.mp3
3.58M
به یاد امام زمان (عج) بشنو💔
🔴ادامه ریزش قیمت‌ها در بازار ارز/ در معاملات نخست صبح امروز در بازار تهران دلار به کف کانال ۵۷ هزار تومان رسیده است🙂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴در این فیلم حضرت آقا امام خامنه ای وقتی از جنایات عثمانی در یونان می گوید از رمان آزادی یا مرگ اثر نیکوس کازانتزاکیس با همین موضوع حرف می زند. منتها چون فیلم در اواسط ، گمان برده می شود که منظور آقا رمان نان و شراب است. همه این رمان ها تزجمه محمد قاضی ست ذکر خیر اوست.