eitaa logo
|🟥🟥🟥 مرصاد 🟥🟥🟥|
1.2هزار دنبال‌کننده
82هزار عکس
55.3هزار ویدیو
353 فایل
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست 🔴 هدف کانال مرصاد جهادتبیین براساس رهنمودهای مقام معظم رهبریست. 🔴 مشتاقانه پذیرای انتقادات شمائیم: https://eitaa.com/sa_re_mi.
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰 نتانیاهو کشتن نظامیانش را بر مبادله اسرا ترجیح می‌دهد 🔸ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام در پیامی اعلام کرد که سران رژیم صهیونیستی نظامیان خود را به کوچه پس کوچه‌های غزه می‌فرستند تا دنبال اجساد بعضی از اسرایی باشند که قبلا به عمد آن‌ها را هدف قرار داده و به قتل رسانده‌اند. 🔸نتانیاهو ترجیح می‌دهد نظامیانش در جست و جوی اجساد نظامیان اسرائیلی کشته شوند تا اینکه برای مبادله اسرا که در خدمت منافع سیاسی و شخصی او نیست، اقدام کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 زائران مهربان امام مهربان؛ زیر بارش تگرگ به کمک کبوترهای حرم رفتند
📸 عباس عبدی، کیلومترها در آفساید! علیرضا سلیمانی: 🔸جناب ‎عباس عبدی سلطان سکه در دوران آملی اعدام شد و رئیسی چندی است رئیس‌جمهور شده. شما هنوز نمی‌دانید شفافیت را باید از اژه‌ای مطالبه کنید؟ 🔸اتفاقاً مطالبه خوبی است تا روشن شود کشف و گزارش فساد توسط دولت رخ داده و کارفرمایان با استحمار افراد بی‌اطلاعی چون شما مشغول سوءاستفاده هستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 پرتاب موشک سام ۷ به سمت بالگرد آپاچی اشغالگران در اردوگاه جبالیا توسط مجاهد قسام
🔰 "محمد" دومین نام پرطرفدار نوزادان پسر در انگلیس 🔸در حالی نام محمد به دومین نام نوزادان پسر در انگلیس تبدیل شده است که مسلمانان فقط شش و نیم درصد جمعیت این کشور را تشکیل می‌دهند. 🔸اداره آمار انگلیس اعلام کرد نام محمد دومین نام پسرانی بوده که در سال ۲۰۲۲ متولد شده اند. به نوشته روزنامه دیلی میل، ده سال قبل از آن یعنی در سال ۲۰۱۲ نام محمد از نظر فراوانی نام نوزادان در رده بیستم و در سال ۱۹۹۶ در رتبه یکصد و هشتم قرار داشت. در حالی نام محمد به دومین نام نوزادان تبدیل شده که مسلمانان فقط شش و نیم درصد جمعیت انگلیس را تشکیل می‌دهند. 🔸بر اساس این گزارش، نام محمد به صورت‌های متفاوتی در انگلیس نوشته شده و این رتبه دوم فقط مربوط به یکی از انواع نوشتن آن است. بقیه صورت‌های نوشتن این نام هم در میان نام نوزادانی که در سال ۲۰۲۲ متولد شده اند، در رتبه‌های بعدی فراوانی قرار دارند.
🔰 الزام ثبت تمام موالید ۳ خرداد در بیمارستان‌ها 🔸معاون درمان وزارت بهداشت در بخشنامه‌ای به دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ضمن تاکید بر ضرورت مقابله با تخلفات سزارین‌های تقویمی، اعلام کرد: ثبت کلیه موالید در ۲۴ ساعت تاریخ سوم خرداد ۱۴۰۳ در کلیه بیمارستان‌ها الزامی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 بلایی که تگرگ امروز به سر ماشین‌های مشهدی‌ها آورد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 تگرگِ امروز سقف ورودیِ ایستگاه متروی هفده‌شهریورِ مشهد را سوراخ کرد
📸 پیکر مطهر شهید بهرام رجبی فرزند ذبیح اله از طریق آزمایش دی ان ای شناسایی شد 🔸شهیدبهرام رجبی ۲ مهرماه ۱۴۰۲ مصادف با شهادت امام حسن عسکری در امام زاده شاه میر حمزه اصفهان تشییع و به خاک سپرده شده بود. 🔸امروز مسئولین استانی و خادمین آستان مقدس رضوی به همراه حاج مهدی رسولی به منزل شهید در زنجان مراجعه نموده و خبر شناسایی شهید را به خانواده معظم شهید رساندند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 تظاهرات گسترده حامیان فلسطین درلندن 🔸هزاران تن از اقشار مختلف مردم انگلیس امروز شنبه به‌مناسبت هفتاد و ششمین سالگرد اشغال فلسطین موسوم به روز «نکبت»، در خیابان‌های مرکز لندن تظاهرات کرده و خواستار توقف فوری جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی شدند.
🔰 با تقسیم تهران به ۳ استان، چه شهرهایی از تهران مرکزی جدا می‌شوند؟ 🔸تقسیم تهران به سه استان و تشکیل استان های تهران شرقی و غربی مدتی است، مطرح شده اما این مطالبه از چه زمانی ایجاد شد و چه وقت اجرایی می شود. 🔸استاندار تهران: جدایی برخی شهرستان‌ها از استان تهران قطعی و برخی دیگر در حال کار کارشناسی است. 🔺جدایی پنج شهرستان قدس، ملارد، شهریار، رباط کریم و بهارستان از تهران مرکزی و وجود این چهار شهرستان در استان تهران غربی و از آن سو جدایی چهار شهرستان ورامین، پیشوا، قرچک و پاکدشت از تهران مرکزی و وجود این چهار شهرستان در استان تهران شرقی قطعی است. 🔸بر اساس طرح کنونی تهران، شمیرانات، ری، دماوند، اسلامشهر، پردیس و فیروزکوه از تهران جدا نمی‌شود و برخی دیگر از شهرستان‌ها نیز در حال کار کارشناسی است. مهر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 فیلم قدیمی از تعویض ضریح مضجع شریف حضرت امام رضا (ع) با حضور رهبر انقلاب در سال ۱۳۷۹ 🌷دو روز تا سالروز ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (علیه آلاف التّحیّة و الثّناء)
🔰جنگ مقامات رژیم صهیونیستی با یکدیگر 🔸بنی گانتز عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد تا دهم ژوئن به نتانیاهو مهلت خواهد داد تا استراتژی مشخصی در مورد جنگ و بعد از آن را اعلام کند. 🔸گانتز در کنفرانسی خبری تاکید کرد جنگ بزرگی که اسرائیل وارد آن شده، دردهایی را که جامعه اسرائیل از آن رنج می‌برد، آشکار کرد. 🔸گانتز تهدید کرد که اگر نتانیاهو خواسته‌های آن‌ها را نپذیرد، از کابینه جنگ خارج و مجبور به برگزاری انتخابات خواهد شد. 🔸پس از اظهارات گانتز نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز به شروط این عضو کابینه جنگ نشان داد. 🔸دفتر نتانیاهو طی بیانیه‌ای تلویحا گانتز را به براندازی دولت متهم کرد و گفت: چرا او در نیمه‌های عملیات(حمله به رفح) تهدید به فروپاشی کابینه جنگ می‌کند؟ 🔸ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی هم در واکنش به اظهارات گانتز گفت او رهبری کوچک و فریبکاری بزرگ است و از لحظه نخست پیوستن به دولت هدف اصلیش فروپاشی آن بود و سفرهایش به واشنگتن تنها بخش کوچکی از توطئه‌هایش بود. 🔸همچنین وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی نیز به گانتز پیشنهاد استعفا داد و گفت کابینه جنگ از مدت‌ها پیش به سمت چپ‌گرایی مایل شده و به وسیله‌ای برای تضعیف نخست وزیر و دولت راستگرا تبدیل شده است.
💚یا ذَالْجَلالِ وَالْاِکْرام(۱۰۰ مرتبه)💚 🌸🌿 سلام🙋‍♂️ 🌼🌿 صبح یکشنبه تون بخیر و شادی 🌸🌿 طراوت و پاکی ﺻﺒﺢ 🌼🌿 ﺩﺭهوای ﺯﻣﯿﻦ پراکنده ﺍﺳﺖ 🌸🌿 خدایا...🤲 🌼🌿 عزیزانــم را 🌸🌿 ﺳﺮﺷـار ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻃﺮﺍﻭﺕ کن 🌼🌿 و قلبشان را با نـور خـود 🌸🌿 روشـن و روزشـان را 🌼🌿 سرشـار از شـادی و نشاط گردان 🌸🌿آمین یاذالجلالِ والاِکرام 🤲 🌸🌿دهه کرامت بر شما مبارک 🌺🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🕋 روز یکشنبه را با تلاوت فرازهایی بسیار زیبا از سوره های قرآن کریم با تصاویر مربوطه و دیدنی با صدای مرحوم عبدالباسط عبدالصمد آغاز و به ارواح مطهر حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام و بانوی بي نشان حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها تقدیم می نمائیم .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا