eitaa logo
••◇💠 مرصاد 💠◇••
1.1هزار دنبال‌کننده
67.8هزار عکس
45.8هزار ویدیو
326 فایل
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست هدف از جهادتبیین روشنگری ماهیت پلید انقلابی‌نماهای ضد انقلاب است! آنان که در پوشش انتقاد امید و اعتماد مردم نسبت به صحت مسیر و افراد انقلابی را نشانه رفته‌اند انتقادشما: https://eitaa.com/sa_re_mi
مشاهده در ایتا
دانلود
رهبر کره شمالی: ما و روسیه همرزمان شکست ناپذیر هستیم رهبر کره شمالی در پیامی به رئیس‎جمهور روسیه از روابط کشورش با روسیه قدردانی کرد و گفت: روابط کره شمالی و روسیه ناگسستنی است.
یک مقام نظامی رژیم صهیونیستی: برای پاسخی قوی به حزب الله لبنان آماده می‎شویم
رئیس شورای اجرایی حزب الله:اگر دشمن صهیونیست از آنچه در شمال بر او گذشته است فریاد و ناله می کند، بگذارید خود را برای گریه و زاری آماده کند.
وزیر خارجه آمریکا: اسرائیل این پیشنهاد را همانطور که الان هست پذیرفت اما حماس آن را رد کرد
وزیر خارجه آمریکا: حماس می خواهد تغییرات زیادی ایجاد کند که برخی از آنها قابل قبول و برخی غیرقابل قبول هستند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لحظه بمباران خانه‌ای در نوار غزه توسط جنگنده‌های اسرائیلی
در پاسخی که حماس و جهاد اسلامی مشترکاً به دوحه داده‌اند، تاکید شده که با توجه به ایفای نقش فعال آمریکا در جنایت النصیرات، مقاومت دیگر آمریکا را به عنوان ضامن قبول نداشته و کشورهای چین، روسیه و ترکیه باید به عنوان ضامن در توافق افزوده شوند. از دیگر نکات متن جدید نیز این است که اولاً ارتش اسرائیل باید تا پایان هفت روز اول به طور کامل از نوار غزه عقب‌نشینی کرده و ثانیاً مرحله اول توافق با اعلام رسیدن به آرامش پایدار که به معنای اتمام جنگ است، پایان می‌یابد در حالی که در متون قبلی خروج اشغالگر در زمانی حدوداً ۴۰ روزه و اعلام پایان جنگ در مرحله دوم بود
رادیو ارتش رژیم صهیونسیتی: حزب الله از صبح امروز 215 موشک و راکت به سمت «اسرائیل» شلیک کرده است.
خبری مهم در راه است ... دولت شهید رئیسی در ۳ سال گذشته با اتخاذ دیپلماسی عزت، اقتدار جمهوری اسلامی را جهانی کرد: ۱- عملیات بی‌سابقه و بی‌نظیر وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی که نشان داد دولت انقلابی او هر متجاوزی را پشیمان می‌کند. ۲- پاکسازی مرزهای غربی کشور از لوث تروریست‌های تجزیه‌طلب (تخلیه و خلع سلاح مقرهای گروه های تروریست مدعی قوم کرد در اقلیم کردستان عراق) ۳- ضربه بزرگ دولت آلبانی به منافقین در پی دیپلماسی فعال کشورمان ۴- آزادی اسدالله اسدی دیپلمات انقلابی کشورمان که به ناحق توسط مدعیان حقوق بشر نزدیک به ۵ سال در اسارت بود . و حالا در امتداد این مسیر که توسط شهید امیرعبداللهیان آغاز گردید خبر مهم دیگری در راه است .
احتمالا عادی سازی روابط ایران با مصر و بحرین بزودی صورت خواهد پذیرفت. ‌‌‌
یک مقام نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مجله فارین پالیسی گفت که حزب الله زرادخانه ای متشکل از بیش از یک میلیون موشک از انواع مختلف از جمله موشک های دقیق، کاتیوشاهای بهبود یافته با برد افزایش یافته و موشک های ضد تانک در اختیار دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 در پی ترور فرمانده های ارشد ، پرچم سرخ انتقام حزب الله هم برافراشته شد. برای موفقیت شیربچه های حضرت زهرا(س) دعا میکنیم و صلوات میفرستیم اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جزئیات هولناک از قتل کودکی که پس از یورش نیروهای ویژه به خانه‌اش در اردوگاه النصیرات در مقابل چشمان خانواده‌اش کشته شد
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بندر موقت آمریکایی در غزه چه نقشی در عملیات آزادسازی ۴ اسیر اسرائیلی داشته است؟
یدیعوت آحارونوت: بر اثر شلیک موشک از جنوب لبنان در طول روز حدود سه هزار متر مربع در شمال آتش گرفته
ژنرال صهیونیست: نتانیاهو، گالانت و هالوی پس از پایان جنگ به زباله‌دان تاریخ پرتاب خواهند شد «اسحاق بریک» ژنرال بازنشسته و کارشناس نظامی اسرائیلی اعلام کرد بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر ، یوآو گالانت وزیر جنگ و هرتزی هالوی رئیس ستاد ارتش که او آنها را «سه کاپیتان شکست خورده» نامید، پس از پایان جنگ به زباله‌دان تاریخ پرتاب خواهند شد. این ژنرال صهیونیست هشدار داد آنها می‌خواهند به این جنگ بی‌پایان به هر قیمتی شده ادامه دهند، حتی اگر منجر به خسارات سنگین و ویرانی اسرائیل شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شبکه عربی بررسی می‌کند: این روزها پهپادهای اسرائیلی با کدام سامانه‌ ایرانی سرنگون می‌شوند؟
ضرب شصت دیگری از یمنی‌ها در دریای سرخ سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن: نیروهای دریایی، موشکی و پهپادی یمن در یک عملیات مشترک موفق شدند کشتی TUTOR در دریای سرخ را با یک قایق انتحاری و چند پهپاد و موشک بالستیک با دقت مورد اصابت قرار دهد. این حمله منجر به آسیب شدید به هدف شد و کشتی مذکور در آستانه غرق شدن است.
یحیی سریع: یک کشتی حامل بار برای رژیم صهیونیستی با نام TUTOR را با تعدادی موشک و پهپاد هدف قرار دادیم که به لطف خداوند در حال غرق شدن است نیروهای مسلح یمن دو عملیات نظامی مشترک را نیز با مقاومت اسلامی عراق انجام دادند که اولی یک هدف حیاتی در شهر اشدود بود و در عملیات دیگر هدف مهمی را در شهر حیفا با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم که هر دو موفقیت آمیز بود.
حزب الله لبنان باز هم شمال سرزمین های اشغالی را به آتش کشید هم اکنون الجلیل در آتش می‌سوزد..
📌رحیم‌صفوی:قصد کشورگشایی نداریم؛ اما اگر آمریکا به ما هجوم ببرد تا آن سوی دریاها دنبالش می‌کنیم دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوای ایران ما قصد تهاجم و کشورگشایی نداریم؛ فتوای حضرت آقا را بخوانید؛ ولی اگر قدرتی ولو قدرتی مثل آمریکا به ما هجوم ببرد ما تا آن سوی دریاها او را دنبال می‌کنیم. عمق دفاع استراتژیک خودمان را باید به 5 هزار کیلومتر برسانیم. اعتقادم این است که باید خارج از مرزهای‌مان دفاع کنیم و نه تنها در دریا و زمین بلکه باید در هوا نیز حضور داشته باشیم حتی فراکروی.
📌حماس شهادت فرمانده حزب الله در حمله ارتش صهیونیستی را تسلیت گفت جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای شهادت طالب سامی عبدالله از فرماندهان ارشد حزب الله لبنان در حمله ارتش اشغالگر صهیونیستی به شهرک جویا در جنوب لبنان را تسلیت گفت. این جنبش در بیانیه‌ای ضمن تمجید از پشتیبانی حزب الله از ملت فلسطین در نبرد طوفان الاقصی، شهادت ده‌ها نفر از مبارزان مقاومت اسلامی لبنان در حملات ارتش اشغالگر صهیونیستی را تبریک و تسلیت گفت و تاکید کرد که این خون‌های پاک دامن دشمن صهیونیستی و ارتش جنایتکار آن را خواهد گرفت و الهام‌بخش ملت فلسطین و امت برای مقاومت و جانفشانی بیشتر خواهد بود و راه آزادسازی فلسطین و مقدسات آن را هموار خواهد کرد
📌حزب الله صهیونیست‌ها را تهدید به تشدید حملات به مرزهای شمالی کرد رئیس شورای اجرایی حزب الله تاکید کرد که شهید طالب سامی عبدالله از قهرمانان جنگ ژوئیه 2006 (جنگ 33 روزه) و یکی از کسانی بود که دشمن صهیونیستی را شکست داد و خوار و ذلیل کرد. هاشم صفی الدین اظهار داشت: دشمن صهیونیستی احمق است و از تجربه‌های گذشته درس نگرفته و گمان می‌کند مقاومت با ترور رهبرانش تضعیف می‌شود. صفی الدین تصریح کرد اگر پیام دشمن این است که عزم ما را برای حمایت و پشتیبانی از غزه سست کند، پس باید بداند که پاسخ حتمی و قطعی ما افزایش کمی و کیفی عملیات‌هایمان خواهد بود. وی تاکید کرد که اگر دشمن امروز به خاطر ضرباتی که در شمال متحمل شد به خود می‌نالد، پس باید خود را برای گریه و زاری بیشتری آماده کند
📌وزیر امور خارجه آمریکا: حماس می توانست با یک کلمه به پیشنهاد بایدن پاسخ مثبت دهد انجام برخی اصلاحات بسیار سخت است