eitaa logo
|🟥🟥🟥 مرصاد 🟥🟥🟥|
1.2هزار دنبال‌کننده
82هزار عکس
55.3هزار ویدیو
353 فایل
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست 🔴 هدف کانال مرصاد جهادتبیین براساس رهنمودهای مقام معظم رهبریست. 🔴 مشتاقانه پذیرای انتقادات شمائیم: https://eitaa.com/sa_re_mi.
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر خطاب به نامزدها 🔹‌هرگز وعده‌ای نده که نسبت به انجام آن از خود مطمئن نیستی؛ امیرالمومنین(ع) .
🔴تکرار دروغ کشته‌سازی از سوی رسانه‌های ضدانقلاب دربارۀ بهاره للهی 🔹‌یک رسانۀ ضدانقلاب در سناریویی تکراری مدعی شده خانمی به‌نام بهاره للهی در زندان به قتل رسیده و جسد او مخفیانه و بدون اطلاع خانواده‌اش در بهشت سکینۀ کرج دفن شده است. 🔹‌در پیگیری‌ها از سازمان پزشکی قانونی و دادگستری استان البرز مشخص شد فردی با مشخصات بهاره للهی در فروردین امسال در کرج در خانۀ خود فوت کرده است. 🔹‌رئیس کل دادگستری استان البرز می‌گوید: «۱۳ فروردین با اعلام همسایه‌های یک مجتمع آپارتمانی در شهرک گلستانک محمدشهر کرج مبنی بر استشمام بوی نامطبوع از داخل یکی از واحدها، ماموران کلانتری به محل مراجعه و پس از باز کردن در با جسد بهاره للهی مواجه شدند. 🔹‌زمان کشف جسد حدود سه هفته از زمان فوت گذشته بود. به‌دلیل پیگیری‌نکردن وابستگان متوفی، جسد پس از مدتی در بهشت سکینه کرج دفن می‌شود و تحقیقات جهت تعیین علت فوت ادامه می‌یابد. در بررسی‌های پزشکی انجام‌شده روی جسد هیچ نشانۀ شکستگی مشاهده نشده است. علت فوت پس از سم‌شناسی مشخص خواهد شد». .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 پیام رهبر انقلاب به حجاج بیت‌الله‌الحرام منتشر شد 🔹‌حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام به حجاج بیت‌الله‌الحرام، حج را عامل قوّت قلب مسلمانان و هراس دشمنان دانستند و تاکید کردند: برائت از جلادان غزه، فراتر از حج‌گزاران و موسم حج به مسلمانان جهان تسری یابد. 🔹‌متن پیام رهبر انقلاب دقایقی پیش توسط نماینده ولی‌فقیه و سرپرست حجاج ایرانی در مراسم برائت از مشرکین در صحرای عرفات قرائت شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴بازخواست آمریکایی‌ها توسط مزدورانش در اینترنشنال؛ حوثی‌ها چطور توانسته‌اند قدرتمندترین ارتش دنیا را مستاصل کنند؟! 🔹‌مجری شبکه صهیونیستی اینترنشنال: چطور آمریکا نمی‌تواند از پس حوثی‌ها بربیاید؟! 🔹‌مهمان برنامه: دنیای واقعی خاکستری‌تر از آن چیزیست که ما دوست داشتیم همه چیز به نفع ایالات متحده می‌بود!
🔴یوان چین جایگزین دلار در روسیه شد 🔹‌بانک مرکزی روسیه (CBR) در بیانیه‌ای اعلام کرد که یوان چین به ارز خارجی اصلی این کشور تبدیل و جایگزین یورو و دلار شده است. 🔹‌آخرین دور تحریم‌های ایالات متحده باعث شد تا بورس مسکو در روز چهارشنبه معاملات دلار و یورو را متوقف کند.
🔴حزب الله بخشی از تجهیزات و رادارهای رژیم اسرائیل را در پایگاه میرون منهدم کرد 🔹‌حزب الله لبنان در بیانیه اول خود اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و حمایت از مقاومت شجاع و شرافتمند آن و در واکنش به تجاوز و ترور رژیم اسرائیل در شهرک جویا، رزمندگان مقاومت اسلامی،مقر یگان کنترل هوایی و مدیریت عملیات هوایی این رژیم را در پایگاه هوایی میرون با موشک های هدایت شونده هدف قرار داد که منجر به انهدام بخشی از تجهیزات و رادارهای رژیم گردید. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 آمریکا به‌دنبال ناوگان اشباح ایران 🔹‌در جریان درگیریِ لفظیِ وزیر خارجهٔ آمریکا و سناتور مجلس سنا به کلیدواژه‌ای اشاره شد که عامل افزایش فروش نفت ایران اعلام شده است؛ «ناوگان اشباح» 🔹‌در نشست کنگرهٔ آمریکا مشخص شد که ایران در سال ۹۹ ماهانه ۳۰۰ هزار بشکه نفت می‌توانست بفروشد، ولی این عدد در سال ۱۴۰۳ به ماهانه ۲ میلیون بشکه نفت رسید. 🔹‌وزیر خارجهٔ آمریکا گفته: این افزایش فروش نفت به‌دلیل تساهل بایدن نیست؛ این دولت ایران است که مصمم به فروش نفت خود است وگرنه دولت بایدن بیش از ۶۰۰ تحریم را اعمال و کنترل‌های صادراتی را تشدید کرده است. 🔹‌در نشست کنگره از یک موضوع دیگر پرده‌برداری شد؛ «ناوگان اشباح». حاکمیت آمریکا مدعی است ایران ناوگان بزرگی از نفتکش‌ها را در اختیار دارد که در آب‌های سراسر جهان در حال انتقال نفت ایران هستند که نام آن «ناوگان اشباح» است. 🔹‌ماجرا از جایی اهمیت پیدا می‌کند که به ادعای آمریکا، ناوگان اشباح ایران در سال ۱۳۹۹ بالغ بر ۷۰ کشتی بوده که البته ۵۰ مورد آن توسط آمریکا شناسایی شده، اما با استناد به آمار طرف آمریکایی، این ناوگان اکنون بالغ بر ۴۰۰ کشتی دارد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در مراسم برائت از مشرکین در صحرای عرفات .
🔴‌تصویری اقامه نماز جماعت ظهر امروز جمعی از مدال‌آوران المپیادهای علمی به امامت رهبر انقلاب
🔴پسر سفیر اسرائیل در نروژ سر بریده شد! 🔹‌یک رسانه اسرائیلی اعلام کرد، سر بریده شده فرزند سفیر سابق اسرائیل در نروز در شمال (فلسطین اشغالی) کشف شده است. 🔹‌پایگاه خبری تایمز آو اسرائیل به نقل از پلیس این رژیم خبر داد: بعد از آنکه سر بریده شده فرد مذکر در روستای طبعون در شمال کشف شد، پلیس تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کرد. 🔹‌به گفته پلیس سر در یک منطقه و جسد پس از آن در منطقه دیگری کشف شده است و بعد از تحقیقات مشخص شد، که جسد متعلق به فرزند نعیم عریضی، سفیر سابق اسرائیل در نروژ است که بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ در آنجا مشغول انجام ماموریت بود. 🔹‌پلیس اسرائیل همچنین مدعی شد، این قتل در چارچوب تسویه حساب بین باندهای تبهکار رخ داده و فرد قربانی خود عضوی یکی از سازمان‌های تبهکار این منطقه بود. .
🔴برانداز جمهوری اسلامی پست ترین انسان های دنیا هستن .
🔴نهاد مذهبی اهل سنت عراق: به جای قربانی کردن، می‌شود هزینه آن را به غزه فرستاد 🔹‌مجمع فقهی عراق به عنوان مرجعیت دینی اهل سنت در عراق در فتوایی مجوز ارسال هزینه قربانی عید قربان یا ارسال گوشت آن برای اهالی غزه را صادر کرد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 برنامه‌ساز مصری، خیانت کشورهای عربی را عامل جنگ پاکسازی قومی در غزه می‌داند! 🔹‌«معتز مطر» مجری، تهیه‌کننده و برنامه‌ساز مصری: سران و فرماندهان ارتش‌های عربی که در بحرین با رئیس ستاد ارتش اسرائیل جلسه داشتند، به دنبال این هستند تا از دست مقاومت راحت شوند؛ همه آنها با ارتش اشغالگر زد و بند کرده‌اند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 رهبر انقلاب: تلاش کنید مشارکت افزایش یابد 🔹‌انتخابات بسیار مهم است. برای انتخاب خوب ببینید چه کسی توانایی کار در جهت ملاک‌های انقلاب را دارد. .
🔴حمید نوری آزاد شد 🔹‌غریب‌آبادی، دبیر ستاد حقوق بشر: حمید نوری که از سال ۹۸ در سوئد در بازداشت غیر قانونی به سر می‌برد، آزاد و تا ساعاتی دیگر به کشور بازخواهد گشت. .
🔴تبادل زندانی میان ایران و سوئد با وساطت عمان 🔹‌دولت عمان: در نتیجه درخواست دولت‌های ایران و سوئد از سلطنت عمان برای میانجیگری در پرونده زندانیان موجود در دو کشور، تلاش های عمان منجر به توافق میان دو طرف برای تبادل زندانیان شد. .
🔴توییت پسر حمید نوری درباره آزادی پدرش .
🔴نخست‌وزیر سوئد آزادی «حمید نوری» را تائید کرد 🔹‌نخست‌وزیر سوئد روز شنبه با انتشار پیامی آزادی «حمید نوری»، شهروند ایرانی که در سوئد به‌طور غیرقانونی بازداشت شده بود، تائید کرد. 🔹‌اولف کریسترسون در این پیام همچنین از آزادی دو محکوم سوئدی در ایران به نام‌های یوهان فلودروس و سعید عزیزی خبر داد و افزود که این دو نفر در راه بازگشت به سوئد هستند. 🔹‌یوهان فلودروس، جاسوس دیپلمات اروپایی و سعید عزیزی فرد دو تابعیتی ایرانی_سوئدی با حمید نوری مبادله شدند. 🔹‌یوهان فلودروس در ایران به اتهام «اقدامات گسترده علیه امنیت کشور با وصف همکاری اطلاعاتی با اسراییل» محکوم شده بود همچنین سعید عزیزی فرد دو تابعیتی به اتهام «اجماع و تبانی برای ارتکاب به جرم» به ۵ سال حبس محکوم شده بود. .
🔴 خسروی مجری مناظره‌ها شد 🔹‌️ستاد انتخابات ریاست‌جمهوری رسانه ملی، مهدی خسروی، گوینده شبکه خبر را برای مجری‌گری مناظره‌های انتخاباتی معرفی کرد. 🔹‌️در این دوره ۵ مناظره در روزهای ۲۸ و ۳۱ خرداد، همچنین، ۱ و ۴ و ۵ تیر تدارک دیده شده که به‌طور زنده از شبکه‌های خبر و یک به‌روی آنتن می‌رود. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 از تشدید بیماری‌های روانی نظامیان تا شکست‌های نظامی امنیتی اطلاعاتی ارتش اشغالگر از حزب‌الله! 🔹‌«واصف عریقات» تحلیلگر نظامی و استراتژیک: ارتش اسرائیل در شمال واقعا وحشت‌زده و هراسان است علی‌الخصوص در سایه پیام‌های آتشین که حزب‌الله طی 253 روز ارسال کرده و بانک اهداف و داده‌های اطلاعاتی امنیتی دقیقی که در اختیار مقاومت لبنان قرار دارد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 قالیباف: در جبهه انقلاب نیازمند وحدت هستیم 🔹‌نامزد انتخابات ریاست جمهوری در دیدار فعالان ستادی: درست است که الان رقابت بین نامزدها وجود دارد که طبیعی است ولی از همه همکاران و هواداران خواهش می‌کنم اخلاق را تحت هر شرایطی حفظ کنند. 🔹‌باید زمینه وحدت را تا رسیدن به قبل ۸ تیر فراهم کنیم. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 قالیباف: ضمانت وعده‌های من کارنامه ۴۵ ساله است 🔹‌نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: ضمانت بنده کارنامه ۴۵ ساله من است و در این سالها هیچگاه بهانه جویی نکردم که پول نیست، امکانات نیست و نمی‌گذارند بلکه شبانه روزی کار کردم و اگر توفیق شود در جایگاه ریاست جمهوری قرار بگیرم این مدیریت قوی در سیاست داخلی و خارجی ادامه پیدا خواهد کرد. 🔹‌مردم ما در حوزه امنیت احساس ترس ندارند اما در حوزه اقتصادی می‌ترسند و احساس امنیت ندارند که باید این ترس از بین برود. 🔹‌قالیباف بیان داشت: به لطف خدا در دولت چهاردهم افتخارات بزرگ اقتصادی رقم خواهیم زد تا خانواده‌های ایرانی به جایگاه اصلی خودشان برگردند و احساس غرور کنند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 «حمید نوری» وارد ایران شد 🔹‌حمید نوری شهروند ایرانی به اسارت گرفته شده در سوئد وارد ایران شد.