eitaa logo
|🟥🟥🟥 مرصاد 🟥🟥🟥|
1.2هزار دنبال‌کننده
82هزار عکس
55.3هزار ویدیو
353 فایل
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست 🔴 هدف کانال مرصاد جهادتبیین براساس رهنمودهای مقام معظم رهبریست. 🔴 مشتاقانه پذیرای انتقادات شمائیم: https://eitaa.com/sa_re_mi.
مشاهده در ایتا
دانلود
این وقتا دختر کم‌حجاب دخترشونه ولی به مبارزه با استکبار و صهیونیسم که میرسه دیگه مثل حاج قاسم فکر نمیکنن، یا لال میشن، یا شروع میکنن به جمله‌سازی با «تله‌ی تنش»
☑️مسعود پزشکیان: 🔹 کشورهای غربی اگر می خواهند از گسترش جنگ و هرج و مرج در منطقه جلوگیری کنند باید از حمایت از رژیم صهیونیستی دست بردارند. 🔹 ما در برابر حملات به منافع و امنیت خود سکوت نخواهیم کرد و طبق قوانین و معاهدات بین المللی عمل خواهیم کرد. 🇮🇷 کانال خبری تحلیلی صفرمرزی https://eitaa.com/joinchat/309329995Cb940a36589
پایگاه رسانه‌ای اسرائیل: بزرگترین انتقام ایران از ترور اسماعيل هنية این است که ۹ میلیون اسرائیلی را به مدت یک هفته و نیم در ترس زندگی کرد! پ.ن: صد البته این انتقام نیست؛ اقتضای قبل از است...
🔴بورل: خاورمیانه در آستانه جنگ با ابعاد نامعلوم است جوزپ بورل مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، ضمن درخواست دوباره برای پایان جنگ در غزه هشدار داد که منطقه در "آستانه یک جنگ با ابعاد نامعلوم" است.
هشدار رسانه‌های اسرائیلی درباره نزدیکی بزرگ میان مصر، ایران و ترکیه
⭕ بیانیه پایانی نشست سازمان همکاری اسلامی: ما اسرائیل را مسئول کامل این حمله گناه آلود می دانیم ترور هنیه به منزله جنایت تجاوز و نقض آشکار قوانین بین المللی است.
⭕️منابع مصری: مقامات ایرانی از هوانوردی غیرنظامی خواسته اند تا فردا به دلیل انجام مانورهای نظامی نیروهای مسلح ایران از مسیرهای مشخص در حریم هوایی داخلی خود اجتناب کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴🔻پزشکیان: راه را درست برویم حتما به مقصد می‌رسیم رئیس‌جمهور در جمع اصحاب رسانه: مشکل کشور آدم‌ها نیستند، بلکه مسیرهای غلطی هستند که انتخاب می‌کنیم. 🔹اگر راه را درست برویم به مقصد می‌رسیم، آن‌چه بر اساس کار کارشناسی در برنامه‌های توسعه نوشته شده، باید در دستور کار باشد. 🔹نبودن تبعیض و اول بودن در منطقه در چشم‌انداز کشور آمده است. این چشم‌انداز همیشه در دستور کار است.
♨️پزشکیان: در مراسم‌ تنفیذ و تحلیف به من گفته بودند از مشکلات کشور بگویید اما دولت‌ چهاردهم به خود اجازه نمی‌دهد در پیش چشمان دیگر کشورها، ایران را نقد کند... ✍ پست و مقام چطور؟ به خودش اجازه میدهد به دزدان سابقه دار و ثابت شده در دولت جدید پست و مقام بدهد؟...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️آقای پزشکیان! خیلی زود شروع به تخریب وپشت پا زدن به شعار وحدتتون کردید😏😏 آقای پزشکیان خیلی زود برگ اول رو؛ رو کرد. حالا دولت شکل نگرفته میگه نمی ذارن کار کنیم. دولتهای قبلی اصلاحات معمولا یکسال بعد از شروع می رفتن سراغ این بهانه البته پیشاپیش به شما بگم بهانه هائی که به مرور در این دولت رو خواهد شد عبارتند از: ۱- نمی گذارند؛ کار کنیم. ۲- اختیار نداریم. ۳- خزانه خالی تحویل گرفتیم. ۴- داریم خرابیهای دولت قبل رو آوار برداری میکنیم. ۵- وعده صادق ۲ برنامه ما رو به هم زد. ۶- مصوبه راهبردی مجلس کار رو خراب کرده. ۷- و احتمالا ورژن های جدید و بروز از بهانه های تازه تولید شده در اتاق فکر فتنه گران حرفه ای امثال حجاریان؛ خاتمی؛ و سایر نوکران کدخدا.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️اگر به ایران حمله شود، احتمال دارد که روسیه و حتی چین وارد درگیری گسترده شوند 🔹میشل ملوف، تحلیلگر و مدیر سابق وزارت دفاع آمریکا در گفتگو با شبکه خبر دراینباره توضیحاتی را بیان کرد.
⭕️پنتاگون به شکست در متوقف کردن عملیات دریایی انصارالله اذعان کرد 🔸فرمانده ناوگان پنجم دریایی ایالات متحده آمریکا تصریح کرد که این کشور در متوقف کردن حملات حوثی‌های یمن( انصارالله) به کشتی‌ها در دریای سرخ شکست خورده است.
☑️پزشکیان در پاسخ به درخواست خویشتنداری مکرون: متاسفم
☑️باقری در جده: گزینه‌ای جز استفاده از حق ذاتی خود در برابر تجاوزات رژیم نداریم 💢سرپرست وزارت خارجه در نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی در پی ترور شهید هنیه: به شهادت رساندن شهید در تنها یک نمونه از جنایات تروریستی رژیم اسرائیل در منطقه و فراتر از آن است. 💢این اقدام تروریستی شنیع، تجاوزی آشکار به حاکمیت ملی و یکپارچگی سرزمینی ، تهدیدی جدی علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی و نقض جدی اصول بنیادین حقوق بین‌الملل و منشور ملل متحد است. 💢شورای امنیت باید به مسئولیت خود در قبال چنین نقض جدی و جنایت هولناکی عمل کرده و رژیم اسرائیل را به خاطر ارتکاب این جنایات و نقض‌ها مسئول شناخته و زمینه محاکمه و مجازات آمران و عاملان این جنایات را فراهم آورد. 💢سازمان همکاری‎ اسلامی دربرابر جنایات رژیم اسرائیل در معرض آزمون جدی قرار گرفته، اقدامات سازمان در واکنش به این وضعیت باید جامع، قاطع و متناسب با انتظارات فزاینده امت اسلامی برای جلوگیری از این روند خطرناک علیه ملت و سرزمین فلسطین و منافع جمعی امت اسلامی باشد.
☑️کاخ سفید: حرف ایرانی‌ها را جدی می‌گیریم 💢جان کربی سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد که واشنگتن حرف ایرانی‌ها را جدی می‌گیرد زمانیکه آنها می‌گویند قصد پاسخ را دارند. 💢درحالیکه چند روز پیش حمله‌ای به پایگاه عین‌الاسد آمریکا در عراق صورت گرفته بود، کربی اشاره کرد که نیروهای آمریکایی تحت مراقبت‌های درمانی در عین‌الاسد در شرایط پایدار هستند.
☑️با دستور رئیس‌جمهور؛ دستگاه‌های دولتی شکایت‌های حقوقی از روزنامه‌نگاران را پس می‌گیرند بنا به درخواست انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران از مسعود پزشکیان رییس‌جمهوری کشور و موافقت صورت گرفته، تمامی شکایت‌های حقوقی دستگاه‌های دولتی از خبرنگاران پس گرفته می‌شود.
☑️اردن: اسرائیل مسئولیت کامل تنش خطرناک در منطقه در بر عهده دارد 💢وزیر خارجه اردن اعلام کرد که اسرائیل مسئولیت کامل برای تنش خطرناک که منطقه را به سمت پرتگاه یک جنگ منطقه‌ای می‌برد، بر عهده دارد. 💢وی همچنین بیان کرد که چنین اقدامی از سوی اسراییل، تنش بیشتری در منطقه را منجر خواهد شد.
☑️گفت‌وگوی تلفنی پزشکیان و مکرون رئیس‌جمهور در پاسخ به تماس تلفنی رئیس‌جمهور فرانسه: 🔹رژیم صهیونیستی با اقدامات جنایتکارانه و تروریستی خود علیه مردم غزه و همچنین ترور شهید هنیه به عنوان میهمان رسمی ایران به دنبال آتش‌افروزی در منطقه است 🔹آمریکا و کشورهای غربی نیز به جای محکومیت، این رژیم را در ارتکاب جنایت، نسل‌کشی و ترور حمایت کرده‌اند. 🔹اگر آمریکا و کشورهای غربی واقعا به دنبال جلوگیری از جنگ و ناامنی در منطقه هستند، باید این رژیم را وادار به توقف نسل‌کشی و حملات به غزه و پذیرش آتش‌بس کنند. 🔹 ایران پرهیز از جنگ و تلاش برای استقرار صلح و امنیت جهانی را جزو اصول اساسی خود می‌داند. 🔹ایران در چارچوب معاهدات و قوانین بین‌المللی هرگز در مقابل تعدی به منافع و امنیت خود سکوت نخواهد کرد. 🇮🇷 کانال خبری تحلیلی صفرمرزی https://eitaa.com/joinchat/309329995Cb940a36589
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️تبدیل بزرگترین فرودگاه اسرائیل به شهر مردگان از ترس ایران 💢اینجا فرودگاه بن گورین بزرگترین فرودگاه رژیم صهیونیستی است که از ترس پاسخ ایران به جنایت علیه شهید هنیه به شهر مردگان تبدیل شده است، تمام پروزهای ورودی و خروجی این فرودگاه طی روزهای اخیر لغو شده است 🇮🇷 کانال خبری تحلیلی صفرمرزی https://eitaa.com/joinchat/309329995Cb940a36589
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 هشدار مرندی به آمریکا در خصوص ماجراجویی به خاطر اسرائیل؛ حمله علیه ایران یعنی نابودی پایگاه‌های آمریکایی! 🔶 «دکتر سید محمد مرندی» تحلیلگر سیاسی در گفتگو با شبکه تی‌آرتی ترکیه: اگر آمریکا در هر حمله‌ای علیه ایران دخالت کند شک نکنید که در عراق از بین خواهد رفت، پایگاه‌های آمریکا در منطقه و خلیج فارس نابود خواهند شد و رژیم‌هایی که میزبان پایگاه‌های آمریکا هستند، نابود خواهند شد. 🇮🇷 کانال خبری تحلیلی صفرمرزی https://eitaa.com/joinchat/309329995Cb940a36589
⭕️اسرائیل دستور تخلیه بیت لاهیا را صادر کرد 🔸در پی حمله راکتی هفته گذشته از شهرک بیت لاهیا در شمال نوار غزه به شهرک سدیروت در سرزمین های اشغالی، ارتش اسرائیل امروز اعلامیه تخلیه این منطقه را صادر و از اهالی غزه خواست به سوی مناطق امن اطرف شهر غزه بروند. 🇮🇷 کانال خبری تحلیلی صفرمرزی https://eitaa.com/joinchat/309329995Cb940a36589
⭕️منطقه پدافند هوایی شرق ارتش به سامانه های راداری، موشکی و پهپادی بومی تجهیز شد 🔸مواضع و سایت‌های منطقه پدافند هوایی شرق ارتش با حضور فرمانده نیروی پدافند هوایی به سامانه سلاح‌های راداری، موشکی و پهپادی بومی تجهیز شد. 🇮🇷 کانال خبری تحلیلی صفرمرزی https://eitaa.com/joinchat/309329995Cb940a36589