eitaa logo
|🟥🟥🟥 مرصاد 🟥🟥🟥|
1.2هزار دنبال‌کننده
82.1هزار عکس
55.4هزار ویدیو
353 فایل
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست 🔴 هدف کانال مرصاد جهادتبیین براساس رهنمودهای مقام معظم رهبریست. 🔴 مشتاقانه پذیرای انتقادات شمائیم: https://eitaa.com/sa_re_mi.
مشاهده در ایتا
دانلود
۱۱ شهریور
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‏📍 پایداریچیا و طرفداران جناب ‎جلیلی میگن قالیباف هر جا میره دورش هزارتا فساد رخ میده! بیاین یه مرور کنیم قالیباف بعد از جنگ کجاها مسئولیت داشته؛ ۱. قرارگاه خاتم الانبیا (ص) ۲. نیروی هوایی سپاه پاسداران ۳. نیروی انتظامی (ناجا) ۴. شهرداری تهران ۵. مجلس شورای اسلامی طبق نظر قوه قضائیه، - در قرارگاه خاتم زمان قالیباف فسادی بوده؟ خیر - در نیروی هوایی زمان قالیباف فسادی بوده؟ خیر - در نیروی انتظامی زمان قالیباف فسادی بوده؟ خیر 🔹خب؛ فساد چیه فساد اون تخلفیه که در دادگاه اثبات بشه فساد بوده اگر دادگاه تحقیق و بررسی کنه و رد بکنه یعنی فسادی رخ نداده. قوه قضائیه فرزندان معاون اول خودش رو محاکمه میکنه، مدیر کل امور مالی خودش رو محاکمه میکنه، آیا قوه قضائیه با کسی تعارف داره؟ خیر. 🔹سه منصب اول قالیباف که هیچ میرسیم به ‎شهرداری که حرف و حدیث از توش درآوردن، گفتن املاک نجومی داده شده اما اثبات نشد و شهرداری تبرئه شد حتی ‎جهانگیری هم که ادعا کرد باز قالیباف تبرئه و جهانگیری محکوم شد. 🔹گفتن عیسی شریفی فساد کرده، عیسی شریفی در شغل همزمانش در هلدینگ یاس فساد کرد که اون زمان با سابقه سفید و خوب به هلدینگ رفت تا در این پروژه مشترک شهرداری و ‎سپاه قدس فعالیت کنه و سپاه قدس تامین مالی بشه برای مبارزه با داعش اما وقتی پول زیاد زیر دستش اومد وسوسه شد و خراب کرد اما این موضوع هیچ ارتباطی به خدمات شهرداری و شخص قالیباف نداشت چون رئیس هلدینگ شخص دیگری بود. سه رئیس قوه پروژه هلدینگ یاس رو بررسی کردن سازمان بازرسی ورود کرد قالیباف و حاج قاسم هیچ خطایی مرتکب نشده بودن فقط از طمع دوستان ضربه خوردن. 🔹۱۲ سال شهرداری قالیباف در یک مورد محکوم نشد که نشد هرکس سندی آورد مشخص شد جعلی بوده و اون افراد محکوم شدن ماموریتشون این بود فقط بدنامی درست کنن و تا حدودی موفق شدن. پس؛ - در شهرداری تهران زمان قالیباف فسادی بوده؟ خیر. 🔹میرسیم به مجلس؛ گفتن پول دادن تراول دادن ولی مشخص شد با سربرگ رسمی مجلس انجام شده و در تمام ادوار این مساله بوده و هیچوقت این مورد فساد یا تخلف محسوب نشده چیز خارج از عرفی نبوده و اسنادش در مجلس وجود داره سازمان بازرسی میتونه ورود کنه. پس؛ آیا در مجلس فسادی رخ داده؟ خیر. مخلص کلام اینکه اگر سندی از محکومیت ‎قالیباف در دادگاه دارید ارائه بدید صرف اتهام فقط خودتونو مدیون میکنید. و من الله توفیق ✋ 📝مهراد نیک‌زاد .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 خاطرات شنیده‌نشده از رئیس‌جمهور شهید😭😭😭😭😭💔🥀 🔺بدون تعارف با همسر شهید آیت‌الله رئیسی 💔 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📍 دوستان از شما بیش از این توقع است که با منطق نظر بدید و انتقاد کنید اینکه می گویید دکتر ‎قالیباف چرا برای دانشگاه وقت می گذارد، دور از انصاف است. کسی که۴۵سال قبل نمازصبح تاآخرشب کار می‌کند. از نظرقانونی،شرعی و عرفی چندساعت در روز موظف به کاراست؟ کسی که ازجانش گذشته،قابل احترام است. 📝 ماشاالله رستی .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شفاف سازی وقایع استخریه 😂☝️ نماییِ از زیر یه استخرِی در یه ساختمونی ، در یه شهری که نمی‌دونم کجاس ! 😅
یادی کنیم از شاعر غزلسرا مرحوم محمد علی بهمنی روحش شاد گاهی دلم برای خودم ، تنگ می شود وقتی حضور آینه ، کمرنگ می شود وقتی میانه ی بلوا ، سکوت دوست، در جان گوش های کَرَم ، زنگ می شود گاهی که از پس تکرار بی سود لحظه ها، نجوای کوچیدن از قفس ، آهنگ می شود اینجا نه جای ماندن خوبان راستگوست هرکس که دم زند ز حق آونگ می شود نفرین بر این زمانه که در چرخ روزگار، هر لحظه صد خیانت و نیرنگ می شود در دست های آلوده انسان قرن ما برگ برگ تاریخ ، پر از ننگ می شود وقتی که سخت غرقه ام در این سیر قهقرا آری، دلم برای خودم ، تنگ می شود….
📌 نشست مشترک سران قوا دیروز در نهاد ریاست‌جمهوری برگزار شد. 📮
📌 توییت قالیباف در پی موفقیت‌های پی‌درپی دختران ایرانی در پارالمپیک: پرچم ایران با افتخارآفرینی شیرزنان ایران بالاست 📮