eitaa logo
|🟥🟥🟥 مرصاد 🟥🟥🟥|
1.2هزار دنبال‌کننده
82.1هزار عکس
55.4هزار ویدیو
353 فایل
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست 🔴 هدف کانال مرصاد جهادتبیین براساس رهنمودهای مقام معظم رهبریست. 🔴 مشتاقانه پذیرای انتقادات شمائیم: https://eitaa.com/sa_re_mi.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📍 دوستان از شما بیش از این توقع است که با منطق نظر بدید و انتقاد کنید اینکه می گویید دکتر ‎قالیباف چرا برای دانشگاه وقت می گذارد، دور از انصاف است. کسی که۴۵سال قبل نمازصبح تاآخرشب کار می‌کند. از نظرقانونی،شرعی و عرفی چندساعت در روز موظف به کاراست؟ کسی که ازجانش گذشته،قابل احترام است. 📝 ماشاالله رستی .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شفاف سازی وقایع استخریه 😂☝️ نماییِ از زیر یه استخرِی در یه ساختمونی ، در یه شهری که نمی‌دونم کجاس ! 😅
یادی کنیم از شاعر غزلسرا مرحوم محمد علی بهمنی روحش شاد گاهی دلم برای خودم ، تنگ می شود وقتی حضور آینه ، کمرنگ می شود وقتی میانه ی بلوا ، سکوت دوست، در جان گوش های کَرَم ، زنگ می شود گاهی که از پس تکرار بی سود لحظه ها، نجوای کوچیدن از قفس ، آهنگ می شود اینجا نه جای ماندن خوبان راستگوست هرکس که دم زند ز حق آونگ می شود نفرین بر این زمانه که در چرخ روزگار، هر لحظه صد خیانت و نیرنگ می شود در دست های آلوده انسان قرن ما برگ برگ تاریخ ، پر از ننگ می شود وقتی که سخت غرقه ام در این سیر قهقرا آری، دلم برای خودم ، تنگ می شود….
📌 نشست مشترک سران قوا دیروز در نهاد ریاست‌جمهوری برگزار شد. 📮
📌 توییت قالیباف در پی موفقیت‌های پی‌درپی دختران ایرانی در پارالمپیک: پرچم ایران با افتخارآفرینی شیرزنان ایران بالاست 📮
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در صداقت عمقی است که در دریا نیست. و در سادگی بلندایی است که در کوه نیست. سادگی مقدمۀصداقت است و فاصله سادگی تا صداقت دریا دریا معرفت است. رستگاری انسان در گرو صداقت وراستگویی است راستگویی به همه چیز شتاب خواهد بخشید و جانها را بسوی آرامش هدایت خواهد کرد. راستگویی، زاینده اعتبار و احترام آدمی است. صداقت، راستگویی، کلید گشایش قلب هاست … پادشاه آن نیست که تاجی بر سر دارد، پادشاه آن است که زبان به راستی می گشاید. 🌺🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🕊زیارت نامہ شهــــــــــدا🕊 اَلسَّلامُ عَلَیکُم یَا اَولِیاءَ اللهِ وَ اَحِبّائَهُ اَلسَّلامُ عَلَیکُم یَا اَصفِیَآءَ اللهِ وَ اَوِدّآئَهُ اَلسَلامُ عَلَیکُم یا اَنصَارَ دینِ اللهِ،اَلسَلامُ عَلَیکُم یا اَنصارَ رَسُولِ اللهِ ، اَلسَلامُ عَلَیکُم یا اَنصارَ اَمیرِالمُومِنینَ ، اَلسَّلامُ عَلَیکُم یا اَنصارَ فاطِمَةَ سَیِّدَةِ نِسآءِ العالَمینَ ، اَلسَّلامُ عَلَیکُم یا اَنصارَ اَبیمُحَمَّدٍ الحَسَنِ بنِ عَلِیٍّ الوَلِیِّ النّاصِحِ اَلسَّلامُ عَلَیکُم یا اَنصارَ اَبیعَبدِ اللهِ ، بِاَبی اَنتُم وَ اُمّی طِبتُم ، وَ طابَتِ الاَرضُ الَّتی فیها دُفِنتُم ، وَفُزتُم فَوزًا عَظیمًا ، فَیا لَیتَنی کُنتُ مَعَکُم فَاَفُوزَمَعَکُم .♥️ یاانصار_رسول‌الله
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️شرمنده‌ام‌که بینِ‌دعاهای‌شخصی ام "عَجِّل‌لوَليِّكَ‌الْفَرَجَ"تو ، دعای آخری‌ شده
🐓🦁خروس و شيرى باهم رفيق شده و به صحرا رفته بودند . شب که شد خروس برای خوابيدن روى يک درخت رفت و شير هم پاى درخت دراز کشيد . 🦁 هنگام صبح خروس مطابق معمول شروع به خواندن کرد . روباهى که در ان حوالى بود به طمع افتاد و نزدیک درخت امده و به خروس گفت: بفرمائيد پائين تا به شما اقتدا کرده و نماز جماعت بخوانيم!🙊 خروس گفت : همان طورى که مى بينى بنده فقط مؤذن هستم ،  پيش نماز پاى درخت است او را بيدار کن ..  روباه که تازه متوجه حضور شير شده بود ، با غرش شير پا به فرار گذشت . خروس پرسید : کجا تشريف مى بريد؟ مگر نمى خواستيد نماز جماعت بخوانيد؟ روباه در حال فرار گفت : دارم مى روم تجدید وضو کنم ! 😂 .
نصب نماد نام مبارک امام حسن علیه السلام در صحن امام حسن مجتبی علیه السلام حرم مطهر رضوی 📸