فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#تاریخ_عبرت
🔻 مقطعی از تاریخ موسی که عبرت است برای حال حاضر ما
🎥 دو دقیقه 15 ثانیه ویدئو 👆🏻
◀️ بنا بود منجی بیاید و اوضاع را سامان دهد و مردم را نجات دهد اما بدتر شد!! فشارها بیشتر شد ، مردم معترض شدند..... و پاسخ موسی....
🛑نشر حداکثری
⭕کانال در تلگرام :
T.me/dar_masire_agahi
⭕کانال در ایتا :
Eitaa.com/masir_agahi
*⭕ عوامل دین گریزی(۲)*
*♦️غرق شدن در شهوات حيوانى*
*🔻يكى از چيزهايى كه موجب اعراض و تنفّر مردم از خدا و دين و همه معنويّات مى شود*
*آلوده بودن محيط و غرق شدن افراد در شهوت پرستى و هواپرستى است.*
*🔻محيط آلوده همواره موجبات تحريك شهوات و تن پرورى و حيوان صفتى را فراهم مى كند.*
*🔻آنكه اسير شهوات است جاذبه هاى معنوى، اعمّ از دينى و اخلاقى و علمى و هنرى، كمتر در او تأثير دارد*.
*🔻لهذا اقوام و ملّتهايى كه تصميم مىگيرند روح مذهب و اخلاق و شهامت و شجاعت و مردانگى را در ملّتى ديگر بكشند*
*وسائل عيّاشى و شهوترانى و سرگرميهاى نفسانى آنها را فراهم و تكميل مى كنند.*
*🔻در تاريخ اندلس اسلامى يعنى اسپانياى فعلى مى خوانيم كه نقشه اى كه مسيحيان براى تصرّف اندلس و بيرون كشيدن آن از دست مسلمين كشيدند اين بود كه به صورت دوستى و خدمت، وسائل عيّاشى براى آنها فراهم كردند:*
*باغها و بوستانها وقف ساختن شراب و نوشانيدن مسلمين شد. دختران زيبا و طنّاز در خيابانها به دلربايى و عاشق سازى پرداختند.*
*سرگرميهاى شهوانى ازهرجهت فراهم شد و روح ايمان و جوانمردى مرد.*
*پس از اين جريان بود كه توانستند مسلمانان را بىدرنگ از دم تيغ بگذرانند.*
*🔻استعمار غرب نيز اين برنامه را در قرون اخير به صورت دقيقى در كشورهاى اسلامى اجرا كرد.(ادامه دارد)*
*▪️مجموعه آثار استاد شهيد مطهر (خورشید دین هرگز غروب نمی کند)) ؛ ج۳ ؛ ص۴۰۳-۴۰۴- با تلخیص و ویرایش جزئی-*
https://chat.whatsapp.com/CbDdFvpJWud0SsddN844tp
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#تاریخ_ایران_معاصر
#پهلوی
🔻 جدایی بحرین (استان چهاردهم)، از ایران، در بیان درباریان و اطرافیان شاه
🎥 2 دقیقه و 50 ثانیه ویدئو 👆🏻
🛑نشر حداکثری
⭕کانال در تلگرام :
T.me/dar_masire_agahi
⭕کانال در ایتا :
Eitaa.com/masir_agahi
✅ این طرح (ولایت) بایستی فراگیر شود. امام خامنه ای مدظله العالی
🔻 آغاز ثبت نام دوره کشوری 🔻
🇮🇷 #طرح_ولایت_تابستان ١۴٠١🇮🇷
🔸 برادران وخواهران غیرحوزوی (تا ٣۵ سال)
#معلمین
#فعالین_فرهنگی
🔴 ثبت نام: تا ١ خردادماه
🌐 hamzevasl.ir
👈 مکان: مشهد مقدس
👈 آدرس کانال ها:
🆔 eitaa.com/hamzevasl
🆔 t.me/hamzevasl
🆔 ble.ir/hamzevasl
#ارزشی
#تاریخ_اسلام
#باز_ارسال
🔻 بررسی تاریخ وقایع بقیع از ابتدا تاکنون توسط پژوهشگران حوزه تاریخ و اساتید برجسته دانشگاه
✅ کاری از فطرس مدیا
1️⃣تاریخ حرم بقیع از تخریب تا امروز.
https://m.aparat.com/v/zrMvS
2️⃣آماج _ احياي حرم بقيع، چرا و چگونه؟
https://m.aparat.com/v/H6m9W
3️⃣آماج -- مسئله هویت در حرم بقیع با آدام بوبک
https://m.aparat.com/v/xBDKU
4️⃣ آماج _ سیری در تاریخ و معماری حرم بقیع با عادل محمد زیادۀ البهی
https://m.aparat.com/v/5uqcS
🛑نشر حداکثری
⭕کانال در تلگرام :
T.me/dar_masire_agahi
⭕کانال در ایتا :
Eitaa.com/masir_agahi
⭕کانال در واتساپ :
https://chat.whatsapp.com/DlzqWiTGy7jEseSACmdWEP
⭕پیج اینستاگرام :
@masir_agahii
*♦️مرز بین «توحيد» و «شرک» در توسّل به اهلبیت علیهم السلام*
*⭕به مناسبت هشتم شوال ، سالروز فاجعه دردناک تخریب قبور مطهر ائمه بقیع (علیهم السلام)*
*1️⃣ توسل به اولياي الهي بعنوان يكي از اسباب معنوي عين توحيد است :*
*🔻بطور كلى، توسل به وسائل و تسبّب به اسباب، با توجه به اينكه خداست كه سبب را آفريده است و خداست كه سبب را سبب قرار داده است و خداست كه از ما خواسته است از اين وسائل و اسباب استفاده كنيم به هيچ وجه شرك نيست، بلكه عين توحيد است.*
*🔻در اين جهت، هيچ فرقى ميان اسباب مادى و اسباب روحى، ميان اسباب ظاهرى و اسباب معنوى، ميان اسباب دنيوى و اسباب اخروى نيست؛*
*منتهاى امر، اسباب مادى را از روى تجربه و آزمايش علمى مىتوان شناخت و فهميد كه چه چيز سبب است؟*
*و اسباب معنوى را از طريق دين، يعنى از طريق وحى، و از طريق كتاب و سنّت بايد كشف كرد.*
*2️⃣ توسل به اولیای الهی عین عبادت خداوند است :*
*🔻 يكتاپرستى اين است كه انسان آنگاه كه رو به سوى خدا مى آورد، هيچ چيز را وسيله و واسطه روآوردن قرار ندهد:*
*«وَ إِذا سَأَلَكَ عِبادِي عَنِّي فَإِنِّي قَرِيبٌ»:*
*در روآوردن به سوى خدا لزومى ندارد و نبايست چيزى را وسيله و واسطه قرار داد.*
*🔻آری پس از آنكه آدمى به خدا روآورد و خدا را شناخت، در مرحله بعدى به اولياى خدا ازآنجهت كه اولياى خدا و پرستندگان خدا و فانى فى اللَّه اند و مراحل عبوديت را طى كرده اند، رو مى آورد.*
*🔻در اين مرحله است كه آنها را وسيله استغفار و دعا قرار مىدهد؛ يعنى از آنها كه بندگان صالح خدايند و در جهان ديگر زنده اند استمداد مى كند كه از خداوند بخواهند كه فى المثل به قلب او روشنى عنايت فرمايد، گناهانش را به لطف و كرم خود ببخشايد.*
*🔻اين استمداد ازآنجهت رواست كه طرف، يك موجود زنده و حىّ مرزوق است*
*و مراتب قرب را با قدم عبوديت پيموده است و مىتواند بهتر از ما مراتب تذلّل و عبوديت را انجام دهد و به همين جهت از ما مقرّب تر است.*
*3️⃣ اولياي الهي وسائط جريان فيض خداوند به بندگان:*
*قرآن وسايط فيض را مى پذيرد، درباره جبرائيل مى فرمايد:*
*قُلْ مَنْ كانَ عَدُوًّا لِجِبْرِيلَ فَإِنَّهُ نَزَّلَهُ عَلى قَلْبِكَ(بقره: ۹۷)،*
*درباره ملك الموت مى فرمايد:*
*قُلْ يَتَوَفَّاكُمْ مَلَكُ الْمَوْتِ الَّذِي وُكِّلَ بِكُمْ(سجده :۱۱) .*
*🔻در عين حال از باب اينكه وسايط فيض صرفاً مجرى قضا و قدر الهى هستند [از خود استقلال ندارند.]*
*4️⃣ در توسل و استشفاع به اولياء خدا اول بايد تحقيق كرد كه به شخصی باشد كه خداوند او را وسيله قرار داده است.*
*چنانکه خداى متعال گناهكاران را ارشاد فرموده است كه در خانه رسول اكرم (صلّى اللّه عليه و آله و سلّم) بروند و علاوه بر اين كه خود طلب مغفرت مى كنند، از آن بزرگوار بخواهند كه براى ايشان طلب مغفرت كند.*
*🔻قرآن كريم مىفرمايد:*
*وَ لَوْ أَنَّهُمْ إِذْ ظَلَمُوا أَنْفُسَهُمْ جاؤُكَ فَاسْتَغْفَرُوا اللَّهَ وَ اسْتَغْفَرَ لَهُمُ الرَّسُولُ لَوَجَدُوا اللَّهَ تَوَّاباً رَحِيماً(نساء : ۴۶)*
*«و اگر مردم هنگامى كه (با ارتكاب گناه) به خود ستم كردند، نزد تو مى آمدند و از خدا آمرزش مى خواستند و پيامبر هم براى ايشان طلب مغفرت مىكرد، خدا را توبه پذير مهربان مى يافتند.»*
*▪️مجموعه آثار استاد شهيد مطهرى ج 1ص ۲۶۳-۲۶۵؛ج۲ص۱۲۷-۱۳۳؛ج۱۴ص۲۳۱-۲۲۹ ؛ مجموعه یادداشتهای استاد مطهری ج۸ص-۱۷۶-۱۴۸ (با تلخیص و ویرایش)*
https://chat.whatsapp.com/JqqgSaynvkvEDyZ1EIDJsi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 #ببینید | *صفر تا صد ماجرای ارز ترجیحی در سه دقیقه*
♨️ دیدن این پست به سوالات شما درباره چرایی حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی پاسخ میدهد...
#دلار۴۲۰۰تومانی
#گرانی
💠 *اندیشکده راهبردی #سعداء*
https://chat.whatsapp.com/LXD0VsGksVp4sYJgwKNylM
هدایت شده از تاریخ و سیره اهل بیت(ع)
زندگانی امیرمؤمنان علی.pdf
240.6K
📌اعتراض 25 ساله
نویسنده:
حجت الاسلام دکتر محمدجواد #یاوری سرتختی.
مروری بر زندگانی امیرمؤمنان #علی(ع) و از رحلت رسول الله(ص) تا آغاز خلافت و بررسی اعتراضات آن حضرت به #خلفا.
هدیه این اثر صلواتی بر روح مادرم باشد.
👇👇
🌻 @ahlebait110
AUD-20220514-WA0003.opus
1.66M
#شبهه
⁉️ پاسخ به شبهات وهابیت درباره تخریب و تسطیح قبور و بررسی روایات مربوطه
🎤 استاد چرمچیان (دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران)
🛑نشر حداکثری
⭕کانال در تلگرام :
T.me/dar_masire_agahi
⭕کانال در ایتا :
Eitaa.com/masir_agahi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 #ببینید | *شاهی که از دست دادن خاک کشورش را #تبریک گفت!*
⁉️ *چرا #جدایی_بحرین_از_ایران مهم است؟؟*
🔴 *چهار دلیل که نشان میدهد جدایی بحرین از #ایران فاجعه بود!*
🔸برشی از سخنرانی #حجت_الاسلام_راجی نویسنده کتاب #جعبه_سیاه به مناسبت سالروز جدایی بحرین از ایران
💠 *اندیشکده راهبردی #سعداء*
https://chat.whatsapp.com/LXD0VsGksVp4sYJgwKNylM
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 این تابوت نیست، وطن است
تشییع شیرین ابوعاقله در فلسطین زیر یورش صهیونیستها
@Farsna
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#تاریخ_اسلام_جهان
⛔ _18
🔻 بخشی از جنایات داعش از استاد عالی بنقل از حاج قاسم 😔😔
⏰ 3 دقیقه و 4 ثانیه ویدئو 👆🏻
🛑نشر حداکثری
⭕کانال در تلگرام :
T.me/dar_masire_agahi
⭕کانال در ایتا :
Eitaa.com/masir_agahi
#تاریخ_ایران
🍃🌸به مناسبت روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی
🔻 فردوسی، شیعه ایی بود که دنبال احیای حکومت شاهان خودکامه و هوس ران ساسانی را نداشت، علی (ع) قهرمان رویاهای او بود
🔴دکتر عبدالحسین زرین کوب در کتاب نامورنامه خود در مورد فردوسی مینویسد:
🔻این دهقان زاده طوس، که در تمام شهر او را به نام ابوالقاسم فردوسی شناختند،آرزو داشت ایران تازه یی بسازد: ایران تازه یی که اسلام روح آن باشد و قدرت جسمانی و عنصری آن را کوشش و جوشش دهقانان ایرانی و کار و زحمت هوتخشان و پیشه وران نستوه آن به وجود بیاورد. بازگشت به دنیای باستانی را که ورود اعراب به سرزمین ایران آن را در زیر آوار بیدادیهای گذشته اش مدفون کرده بود،آرزو نداشت. به احیا آیین گذشته، که در دنیای باستانی تمام قدرتهای روحانی خود را در پشتیبانی پادشاهان خودکامه و هوس ران ساسانی صرف کرده بود، درمقابل آیین تازه هیچ نیروی روحانی و قدرت مقاومت نداشت، نمی اندیشید. از شاهزادگان محلی، که راست یا دروغ نژاد خود را به شاهان کیان و پهلوانان افسانه هامی کشیدند و جز اندیشه سروری و مهتری هیچ آرمانی در خاطرشان راه نداشت،امیدی نداشت. آنچه امروز احساسات ملی می خوانند و غلبه آن را موجب بیگانه دشمنی، و محدود کردن انسانیت می شمرند در ذهن وی، صورت تعبیر نیافته بود. شیعی مذهب بود، و مثل همکیشان خود، از تجاوز دایم ترکان سنی بر مرزهای
شرقی ایران رنج می برد و عمال خلیفه بغداد را در مرزهای غربی آن، مثل خودخلیفه به چشم غاصب می نگریست.
از کودکی چنانکه خودش همه جا میگفت، به مهر حیدر پرورش بافته بود، و مثل هر شیعه اخلاص کیش دوست داشت تا پایان عمر این دوستی وخاکباشی را نسبت به علی و خاندان او در درون جانش حفظ کند .علی برای وی قهرمان رؤیاها بود: دلاوری، عدالت، دوستی و پارسایی او نمونه یی بود که اومی پنداشت بدون آن ایران او، ایران پدرانش که از دست خلفا ستم دیده بود، وعمال خلفا آن را پاره پاره، و آکنده از جور و خون و جنایت کرده بودند، نمی توانست،به یک ایران تازه تبدیل بیابد.
🛑نشر حداکثری
⭕کانال در تلگرام :
T.me/dar_masire_agahi
⭕کانال در ایتا :
Eitaa.com/masir_agahi
#تاریخ_ایران
🔻در روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی، هویت ملی خود را احیا کنیم
و
◀️ فارسی را پاس بداریم :
🌸🍃به جای «کلمه، کلمات» بگوییم «واژه، واژگان».
به جای «تحقیق، محقق» بگوییم «پژوهش، پژوهشگر».
به جای «سوال» بگوییم «پرسش».
به جای «اول/ابتدا،اولین، از اوایل» بگوییم «نخست، نخستین، از آغاز».
به جای «از اواسط» بگوییم «در میانه».
به جای «آخر،آخرین،آخرت» بگوییم «پایان،واپسین، رستاخیز».
به جای «الان، در حال حاضر» بگوییم «اکنون، هم اکنون».
به جای «اسبق، سابقا، در قدیم» بگوییم «پیشتر، پیشترها».
به جای «بلافاصله، بدون فوت وقت» بگوییم «بی درنگ».
به جای «اغلب، اکثراً، اکثریت» بگوییم «بیشتر، بیشترین».
به جای «بعد، بعدها» بگوییم «پس/سپس/سپسین، در آینده».
به جای «بالاخره» بگوییم «سرانجام».
به جای «بالاخص» بگوییم «به ویژه».
به جای «بعضاً» بگوییم «گاهی».
به جای «تقریباً» بگوییم «کمابیش».
به جای «تمامی» بگوییم «همگی».
به جای «احتمالاً، احیاناً» بگوییم «شاید، چه بسا».
به جای «در اسرع وقت» بگوییم «هر چه زودتر».
به جای «پرتعداد» بگوییم «پرشمار».
به جای «به این ترتیب» بگوییم «بدین سان».
به جای «به علاوه» بگوییم «افزون بر آن».
به جای «اتفاق، اتفاقات، اتفاق افتادن» بگوییم «رخداد، رویدادها، رخ دادن».
به جای «آرشیو» بگوییم «بایگانی».
به جای «اتباع» بگوییم «شهروندان».
به جای «احترام» بگوییم «ارج».
به جای «انتخاب» بگوییم «گزینش».
به جای «ابتکار» بگوییم «نوآوری».
به جای «احتیاط» بگوییم «پروا».
به جای واژه «سیستم»، واژه «نظام» را به کار بگیریم. مثلا به جای «سیستم بانکی» بگوییم «نظام بانکی». به جای «بررسی سیستماتیک یا خطای سیستماتیک» بگوییم «بررسی نظاممند یا خطای نظاممند».
به جای واژه «کیس» و «آیتم» از واژگان «مورد» یا «پرونده» استفاده کنیم. مثلا به جای اینکه بگوییم «یک کیسی را بررسی کردم که ...» بگوییم «یک موردی/پرونده ای را بررسی کردم که ... » یا به جای اینکه بگوییم «یک آیتمی برای پخش داریم ...» بگوییم «یک موردی برای پخش داریم که ...».
به جای واژه «توریست» بگوییم «گردشگر» و به جای «توریست فرندلی» بگوییم «گردشگرپسند».
به جای واژه «یوزر» بگوییم «کاربر» و به جای «یوزر فرندلی» بگوییم «کاربرپسند».
به جای واژه «اپلای کن» بگوییم «اقدام کن یا درخواست بده».
به جای واژه «آفیس کار» بگوییم «دفتر کار».
به جای «بالاخص» بگوییم «به ویژه».
به جای «بعضاً» بگوییم «گاهی».
به جای «تقریباً» بگوییم «کمابیش».
به جای «تمامی» بگوییم «همگی».
به جای «احتمالاً، احیاناً» بگوییم «شاید، چه بسا».
به جای «در اسرع وقت» بگوییم «هر چه زودتر».
به جای «پرتعداد» بگوییم «پرشمار».
به جای «به این ترتیب» بگوییم «بدین سان».
به جای «به علاوه» بگوییم «افزون بر آن».
به جای «اتفاق، اتفاقات، اتفاق افتادن» بگوییم «رخداد، رویدادها، رخ دادن».
به جای «آرشیو» بگوییم «بایگانی».
به جای «اتباع» بگوییم «شهروندان».
به جای «احترام» بگوییم «ارج».
به جای «انتخاب» بگوییم «گزینش».
به جای «ابتکار» بگوییم «نوآوری».
به جای «احتیاط» بگوییم «پروا».
🛑نشر حداکثری
⭕کانال در تلگرام :
T.me/dar_masire_agahi
⭕کانال در ایتا :
Eitaa.com/masir_agahi
هدایت شده از حافظه تاریخی ایرانی
39.68M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قسمت دهم برنامه حافظه تاریخی ایرانی با موضوع چرایی و چگونگی جدایی بحرین، آرارات، اروند رود و... از ایران در زمان سلطنت پهلوی
@Hafezeh_tarikhi_irani
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#تاریخ_ایران
#شبهه
⁉️ زمان پهلوی نه تورمی بود نه افزایش قیمتی، همه براحتی زندگی می کردن....
◀️ ویدئو فوق مستنداتی از دوران محمدرضا پهلوی ست حاوی پاسخ (البته بعد از مصاحبه کوتاهی با مردم)
🎥 4 دقیقه ویدئو 👆🏻👆🏻
🛑نشر حداکثری
⭕کانال در تلگرام :
T.me/dar_masire_agahi
⭕کانال در ایتا :
Eitaa.com/masir_agahi
#شبهه
⁉️ با این اوضاع اقتصادی مگه میشه بچه آورد ⁉️
🕋خداوند در دو آیه از قرآن به مسأله خوف فرزندآوری به دلیل خوف از فقر اشاره کرده و پاسخ فرموده است:
اول:
الأنعام- ۱۵۱
👈🏻... وَلَا تَقْتُلُوا أَوْلَادَكُم مِّنْ إِمْلَاقٍ نَّحْنُ نَرْزُقُكُمْ وَإِيَّاهُمْ...
...ﻭ ﻓﺮﺯﻧﺪﺍﻧﺘﺎﻥ ﺭﺍ ﺍﺯ [ ﺗﺮﺱِ ] ﺗﻨﮕﺪﺳﺘﻲ ﻧﻜﺸﻴﺪ ، ﻣﺎ ﺷﻤﺎ ﻭ ﺁﻧﺎﻥ ﺭﺍ ﺭﻭﺯﻱ ﻣﻰ ﺩﻫﻴﻢ...
در اینجا نکته بلاغتی ظریفی وجود دارد و آن اینکه والدین نگران ترس از فقر خودشان به دلیل وجود فرزند هستند. لذا در ادامه ابتدا می گوید شما (والدین) را روزی می دهیم (نرزقکم) بعد آن فرزندان را (و إیاهم).
آیه دوم
الإسراء- ۳۱
👈🏻وَلَا تَقْتُلُوا أَوْلَادَكُمْ خَشْيَةَ إِمْلَاقٍ نَّحْنُ نَرْزُقُهُمْ وَإِيَّاكُمْ إِنَّ قَتْلَهُمْ كَانَ خِطْئًا كَبِيرًا
ﻓﺮﺯﻧﺪﺍﻧﺘﺎﻥ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺑﻴﻢ ﺗﻨﮕﺪﺳﺘﻲ ﻧﻜﺸﻴﺪ ; ﻣﺎ ﺑﻪ ﺁﻧﺎﻥ ﻭ ﺷﻤﺎ ﺭﻭﺯﻱ ﻣﻰ ﺩﻫﻴﻢ ، ﻳﻘﻴﻨﺎً ﻛﺸﺘﻦ ﺁﻧﺎﻥ ﮔﻨﺎﻫﻲ ﺑﺰﺭﮒ ﺍﺳت.
🐣در این آیه، ترس از فقر فرزندان مطرح است. یعنی کسی برای اینکه فقر فرزندش را اذیت نکند، اقدام به قتل فرزند کند. لذا در پاسخ، ابتدا رزق دادن به فرزندان را مطرح می کند (نرزقهم) و بعد والدین را (و إیاکم)
👌🏻چقدر قرآن دقیق است.
🚼 خلاصه آنکه طبق این دو آیه، وعده الهی داده شده که فرزند آوری نه برای والدین فقر میآورد و نه برای فرزندان (صغرای برهان)
🎯از طرفی خُلف وعده از خداوند صادر نمی شود. (کبرای برهان). چون خلف وعده یا به علت ضعف و عدم توانایی در تحقق وعده است، یا به علت جهل و عدم دانش برای تحقق آن، و یا از روی ظلم یا فراموشی است. در حالی که همه اینها از خداوند کامل بی نهایت، محال است. (دلیل عقلی برای کبری)
⛔ضمن آنکه قرآن هم خلف وعده را از خداوند منتفی دانسته است: واللهُ لا یُخلِفُ المیعادَ (دلیل نقلی برای کبری)
👨🏻🍼نتیجه آنکه طبق وعده تخلف ناپذیر الهی، فرزند آوری نه برای فرزند و نه برای والدین فقر نمی آورد.
◀️فقط کافیست به خدا و وعده هایش باور داشته باشیم
✒️ استاد چرمچیان (دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران)
🛑نشر حداکثری
⭕کانال در تلگرام :
T.me/dar_masire_agahi
⭕کانال در ایتا :
Eitaa.com/masir_agahi
⭕کانال در واتساپ :
https://chat.whatsapp.com/DlzqWiTGy7jEseSACmdWEP
⭕پیج اینستاگرام :
@masir_agahii
هدایت شده از حافظه تاریخی ایرانی
39.68M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قسمت دهم برنامه حافظه تاریخی ایرانی با موضوع چرایی و چگونگی جدایی بحرین، آرارات، اروند رود و... از ایران در زمان سلطنت پهلوی
@Hafezeh_tarikhi_irani
1_1582571673.pdf
240.6K
#تاریخ_اسلام
#مقاله
🔻اعتراض 25 ساله
نویسنده: حجت الاسلام دکتر محمدجواد یاوری سرتختی
◀️مروری بر زندگانی امیرمؤمنان #علی(ع) و از رحلت رسول الله(ص) تا آغاز خلافت و بررسی اعتراضات آن حضرت به #خلفا.
◀️هدیه این اثر صلواتی بر روح مادرم باشد.
🛑نشر حداکثری
⭕کانال در تلگرام :
T.me/dar_masire_agahi
⭕کانال در ایتا :
Eitaa.com/masir_agahi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#تاریخ_اسلام
🔻شباهتهای وقایع عصر پیامبر صلی الله علیه و آله با وقایع امروز
🎥 مقام معظم رهبری حفظه الله
⏰ 3 دقیقه و 33 ثانیه 👆🏻
🛑نشر حداکثری
⭕کانال در تلگرام :
T.me/dar_masire_agahi
⭕کانال در ایتا :
Eitaa.com/masir_agahi
#تاریخ_ایران_معاصر
#پهلوی
⁉️ چگونه بحرین، کوههای آرارات، بخشی از الوند و.... از ایران جدا شده؟ دلایل جدایی؟ در زمان کدام پهلوی بود؟
⏰ 11 دقیقه ویدئو 👇🏼
https://b2n.ir/k54276
🛑نشر حداکثری
⭕کانال در تلگرام :
T.me/dar_masire_agahi
⭕کانال در ایتا :
Eitaa.com/masir_agahi
⭕کانال در واتساپ :
https://chat.whatsapp.com/DlzqWiTGy7jEseSACmdWEP
⭕پیج اینستاگرام :
@masir_agahii