eitaa logo
بنیاد مصیر | محمد راد
47.3هزار دنبال‌کننده
2هزار عکس
1.3هزار ویدیو
15 فایل
﷽ 🔹️فلسفه طب 🔹️ملکوت بیماری‌ها 🔹️آنالیز طب مدرن و سنتی ✅کمی متفاوت‌تر از آنچه که تا به حال دیده‌اید!⚠️ از اینجا👇🏼شروع کنید که راحت‌تر باشید🌹 https://eitaa.com/masirbonyad_ir/8502 ‌ 🔹بنیان‌گذار دوره‌های طب کهن با شعار #مصیر (بازگشت)
مشاهده در ایتا
دانلود
. از همکاری همیشگی شما متشکرم 🙏 حدود ۹۴ میلیون از هدیه های شما جهت قربانی اول ماه به ۵ راس گوسفند اختصاص یافت و در نقاط محروم ایران زمین جهت اعتلای فرهنگ عاشورا بین شیعیان امیرالمومنین علیه السلام پخش شد. خداوند قلب شما را مملو از لطافت و عشق و نور گرداند و نشاط دائمی را روزی تان کند .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
به شرفم قسم خوشمزه تر از این غذا ندیدم🍃 از بس نام حسین را نوش کرده و مست شده تفاوت آن را میتوان فهمید... دوستان عزیز! مهمه که چه کسی می‌پزه مهمه با چه نیتی پخته می‌شه مهمه با چه نامی هم زده میشه غذای خونتون رو هم با وضو بپزید با نیت بپزید با روضه بپزید.... هر روز غذای روضه بخورید🍃 https://eitaa.com/masirbonyad_ir .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سلام و عرض ادب🌹 .
‌ 💢پریروز همزمان با اینکه این پست☝️ رو اینجا گذاشتم در اینستاگرام هم نشرش دادم. عزیزی ادعا داشت که این پروسه اصلاً درد ندارد و هیچ مشکلی پیش نمی‌آورد.🤷‍♂ .
جواب های مردم به ایشون رو بخونید. .
. 💢این یک واقعیته خیلی وقت‌ها شما در تست ماموگرافی سالم هستید اما بعد از مدتی ممکن است کوچکترین کیست یا حتی توده خوشخیم به دلیل فشارهای ممتد این تست تشخیصی بدخیم شود. 👇 https://eitaa.com/masirbonyad_ir .
. 💢از تمام پزشکان با وجدان و دلسوز تقاضا دارم که موضوع اجباری کردن ماموگرافی را با رای و تشخیص خود تغییر دهند و به سونوگرافی و و سایر روش‌های تشخیصی بسنده کنند.🙏 👇 https://eitaa.com/masirbonyad_ir .
. امروز ساعت ۱۸ پست مهمی را با این عنوان در کانال خواهم گذاشت. خاتمه تمام ترس‌ها و اضطراب‌ها .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 💢اینم حال و روز کسانی که وقتی پشه می‌بینند گویا حرمله و یزید و ابن ملجم را یکجا مشاهده می‌کنند😅🤦‍♂ منتظر پست امروز باشید🍃 👇 https://eitaa.com/masirbonyad_ir .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
31.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. ♻️ پرونده تب دنگی را بپیچید و پشه آئدس را به حال خود واگذارید. تدابیر غلبه صفرا رو براتون می‌نویسم👇 👇 https://eitaa.com/masirbonyad_ir .
. ❇️سه حوزه پیشگیری ۱ جلوگیری از تکثیر پشه ۲.دوم جلوگیری از نیش زدن پشه ۳. سوم رفع غلبه صفر👇 💢اگر جزو کسانی هستید که حرارت بدن بسیار بالاست و احساس گرگرفتگی دارید، شب‌ها مجبورید پاهای خود را بیرون از پتو بگذارید و گاهی سردردهای میگرنی و عصبانیت‌های زود به زود را تجربه می‌کنید! یا جزو کسانی هستید که فلفل سیر پیاز زنجفیل و دارچین و سایر ادویه‌جات را مصرف می‌کنید، شما قطعاً دچار غلبه صفرا هستید و مستعد تب دنگی!⚠️ 🔰روزانه دو لیوان شربت خاکشیر یا اسفرزه یا تخم شربتی و یا چهار تخم میل کنید 🔰از لبنیات محلی مخصوصاً دوغ و ماست در خارج از اوقات غذا زیاد استفاده کنید 🔰 روزانه یکبار سالاد شیرازی را با پیاز کم به همراه آبلیمو یا آبغوره بخورید 🔰 سالاد کاهو و کلم با خیار و گوجه به همراه ماست برای کاهش غلبه صفرا بسیار عالیست (بدون سس) 🔰تا حدمکان وعده ناهار را ترک کنید و کلا پرخوری نکنید 🔰تخم گشنیز برای این موضوع عالیست (اما حتماً در ایام پریود آن را قطع کنید⛔️ و تا تب نکرده‌اید از آن نخورید, باعث کاهش شدید میل جنسی می‌شود) 🔰مصرف عناب به صورت خالی یا دمنوش و مخصوصاً سرکه انگبین عنابی از جمله روش‌های عالی از بین بردن تب دنگی است. 🔰دمنوش ختمی پنیرک پولک پونه و آویشن اگر هنگام مداومت شود جوابدهی آن قطعی است (دمنوش معجزه) 🔰آب سیب روزانه از موارد پایین آورنده تب است 🔰اگر تب شدید داشتید خمیر حنا با سرکه به کف پا عالیه 💢 می‌توانید برای تهیه تمام این محصولات از فروشگاه مصیر کمک بگیرید👇👇 https://eitaa.com/masir_shop 👇 https://eitaa.com/masirbonyad_ir .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. سلام و عرض ادب🌷
. ‌ایام محرم سال قبل مبحثی را باهم داشتیم با نام غصه درمانی❤️‍🔥 بازخورد خوبی داشت... می‌خوام دوباره بزارم هم مروری بشه برای همه‌مون و هم عزیزانی که تازه به جمع ما پیوستند بهره‌مند بشوند. .
غصه درمانی!.mp3
17.11M
. 💠 غصه درمانی ‼️ قسمت اول حسین جنس غمش فرق می‌کند... ادامه دارد... 👇 https://eitaa.com/masirbonyad_ir .
. 💠 علت شناسی نشاط در هیئتی‌ها 🔻وقتی انسان غم بزرگی را در دل دارد که از قضا جنس آن غم ریشه در انسانیت انسان‌ها و رشد روحی آنهاست، به مرور غم‌های کوچکِ مربوط به بیماری و فقر و مشکلات دیگر در ذهن قلب او رنگ می‌بازد و از اهمیت می‌افتد🍀 اولین دلیل نشاط و شادابی در اهالی روضه و گریه همین است چون غصه‌ هایشان دیگر بر قلبشان سنگینی نمی‌کند. و وقتی ذهن و قلب به آن مسئله اهمیت نداد، انرژی سیاه صادر شده از آن به مرور افت پیدا می‌کند و زائل می‌شود، بنابرین وقتی انرژی و جادوی سیاه آن بیماری یا فقر در زندگی انسان زائل شد, در عالم ماده هم آرام آرام از بین می‌رود و خواهید دید که مدتی بعد از روضه و گریه برای ابی عبدالله علیه السلام، مشکلات مادی شما هم مرتفع می‌شود.💚 👇 https://eitaa.com/masirbonyad_ir .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. انذر اولادی بحضرتک.... فرزندان ما را به حضور خودت بخوان... دستان کوچک علی اصغرت را برای عاقبت به خیریشان دعاگو کن🍃 👇 https://eitaa.com/masirbonyad_ir .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. مُنّواا عَلَیَّ.... منت بذارید، شرمنده رباب نشم😭 رباب حتی بیرون هم نیومد رفقا، میدونست حال حسین رو...‌ 👇 https://eitaa.com/masirbonyad_ir .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا