eitaa logo
بنیاد مصیر | محمد راد
47.4هزار دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
1.3هزار ویدیو
15 فایل
﷽ 🔹️فلسفه طب 🔹️ملکوت بیماری‌ها 🔹️آنالیز طب مدرن و سنتی ✅کمی متفاوت‌تر از آنچه که تا به حال دیده‌اید!⚠️ از اینجا👇🏼شروع کنید که راحت‌تر باشید🌹 https://eitaa.com/masirbonyad_ir/8502 ‌ 🔹بنیان‌گذار دوره‌های طب کهن با شعار #مصیر (بازگشت)
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 💢دوستان عزیز عنایت داشته باشند سنگ‌ها در حال وزن کشی و بسته‌بندی برای ارسال هستند. لطفاً اگر اختلاف یک گرمی در سنگ‌ها وجود داشت ما را حلال کنید ما هم شما را حلال می‌کنیم🙏 مباحث مربوط به سنگ موسی .
. عزیزان اندازه‌ها به خاطر بکر بودن سنگ‌ها دست ما نیست و از ۵ گرم تا ۴۰ گرم هستند... خواهش من این است که فقط با آیدی زیر در تماس باشید👇 @masir_monshi و فقط یکبار پیام دهید، چون همکاران پیام‌ها را از پایین می‌خوانند و به نوبت ارائه خواهند داد.🙏 لطفاً اگر به برخی از عزیزان نرسید ما را حلال کنید🌷 .
. وقتی میام انبار مرکز و چنین سوپروایزرهای فروشِ فعال رو می‌بینم خستگی‌هام می‌ریزه🍀 خانم ذوالفقاری عزیز نمایندگی محترم سوادکوه مازندران از اینکه دغدغه سلامت مردم را دارید و از این راه کسب درآمد می‌کنید با کمال تواضع از شما متشکرم🙏 .
. عزیزان دیگری هم هستند که بردن اسم همه آنها مقدور نیست🙏 شاید نتوانم با همه این دوستان صحبت کنم اما وقتی از همکاران گزارش می‌گیریم واقعاً از زحمات این عزیزان به وجد می‌آییم .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سلام و عرض ادب🌹 ‌
. دیشب عرض کردم که خبری رو امروز براتون خواهم گفت قصه اینست که ما در ایام انتخابات تعدادی تربت کربلای اصل به عنوان هدیه برای فعالین ارسال کردیم که عزیزان دیگری به شدت پیگیر این هدیه به صورت مجدد بودند... .
. خب مسلم است که برای ارائه این هدیه محدود به صورت دوباره، باید بهانه‌ای داشته باشیم و چه بهانه‌ای بهتر از مینی دوره‌های روشنگر و آگاهی‌ دهنده✍ .
‌ 💠 ۱۴ عدد تربت اصل اعلا🍃 هدیه ۳۱۳ نفر اول ثبت نام کننده در مینی دوره هفته آینده👇 💢مینی دوره شناخت شناسی آرتروز 🩺 زمان ثبت نام: ساعت ۱۵ روز شنبه ⏳ زمان برگزاری: ساعت ۱۵ روز دوشنبه ⏰ 👇 https://eitaa.com/masirbonyad_ir .
453.6K
. 🔻توضیحاتی پیرامون مینی دوره آرتروز و هدایای مربوط به آن... .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. سلام و عرض ادب🌹
‌ 💢از اینکه بتوانم گرهی از ذهن‌ها بگشایم و افکاری را به سمت آرامش و سکون هدایت کنم بسیار خوشحال می‌شوم. .
. سخن درباره مسائل متعدد پیش آمده خیلی زیاد است اما بعضاً عزیزان انتقاد می‌کنند که چرا در حوزه خارج از مباحث طبی مطلب می‌گذاریم، اگر بدانم علاقمند هستید مطالب بسیاری در حوزه‌های مختلف وجود دارد که قابل طرح است. .
. 💢یکی از این موضوعات پرداختن به همین مسائل است☝️☝️ یعنی پوست سر پزشکیان توسط این دوستان انقلابی ما در این چند روز کنده شد🤦‍♂ .
. نمی‌دانم چقدر حوصله دارید تا این مباحث را بشنوید چون کمی فکر کردن می‌خواهد و تحلیل.... .
. 💢من که به این عزیزان دلسوز انقلابی خیلی دسترسی ندارم، اگر شما به این دوستان دسترسی دارید بفرمایید که آقای مسعود پزشکیان رئیس جمهوری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند! اینکه فیلم غش کردن رئیس جمهور ایران را با کپشن‌های دلسوزانه وایرال می‌کنید و مثلاً جوری وانمود می‌کنید که قصد مسخره کردن او را ندارید و نمی‌خواهید دق و دلی شکست در انتخابات را سرش دربیاورید، خواه یا ناخواه با عزت کشورتان بازی می‌کنید! 🔻من واهمه‌ای از کسی ندارم که سرزنش شوم چرا طرفداری پزشکیان را می‌کنم به وقت رقابت و انتخابات به حد کافی تلاش‌های خود را انجام دادیم و امروز حفظ عزت و شخصیت رئیس جمهور وظیفه ماست⚠️ حداقل اصول ملی و وطنی را رعایت نمی‌کنیم شرعیات و موضوعات اخلاقی در این مسئله باید جدی گرفته شود. پزشکیان اگر هیئت گردی نمی‌کرد متهم به این می‌شد که محرم را جدی نگرفته است! امروز که هیئت گردی می‌کند فیلم غش کردن هایش مورد استهزا و تمسخر و سرزنش قرار می‌گیرد🤔 دوست ندارم از اصطلاحاتی مثل اگر دین ندارید آزاده باشید، استفاده کنم اما رعایت اصول اخلاق نشان دهنده خواستگاه قلبی انسان‌هاست! 👇 https://eitaa.com/masirbonyad_ir .
اما بعد... ‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌ 💢و اما اینکه این بابا میاد در صدا و سیما از این حرف‌های زیبا از خودش صادر می‌کنه اتفاقاً باید جای خوشحالی برای شما باشه نه ناراحتی 🔻 اگر هدف جمهوری اسلامی رشد ملت است و مردم با دیدن مواضع این چنینی باید عواقب یا مزایای انتخاب خود را بچشند در همین چند روز اول می‌چشند😊 البته اگر دوستان انقلابی دندان روی جگر بگذارند و اجازه دهند🤦‍♂ 👇 https://eitaa.com/masirbonyad_ir .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. خواهش من این است که دوستان کمی به امورات مختلف کشوری با نگاهی عمیق‌تر و کلان تر واقف شوند. .
. همانطور که می‌دانید آذربایجانِ جدا شده از ایران بعد از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی پایگاه اصلی اسرائیل در منطقه است، یعنی یک موی دماغ واقعی برای جمهوری اسلامی ایران در پیشبرد اهداف خود در منطقه و مقاومت .