eitaa logo
بنیاد مصیر | محمد راد
57.1هزار دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
1.4هزار ویدیو
17 فایل
﷽ 🔹️فلسفه طب 🔹️ملکوت بیماری‌ها 🔹️آنالیز طب مدرن و سنتی کمی متفاوت‌تر از آنچه که تا به حال دیده‌اید!⚠️ 🛑راه‌های ارتباطی با من و بخش‌های مختلف بنیاد مصیر👇🏼 https://takl.ink/radmasir.ir/ ‌ 🔹بنیان‌گذار دوره‌های طب کهن با شعار #مصیر (بازگشت)
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. به اطلاع همه دوستان عزیز می‌رسانیم که طرح تخفیف ۴۰ درصدی اربعین تا فردا شب ساعت ۲۴ فرصت خواهد داشت .
. 💠اپلیکیشن مدرسه مصیر را از اینجا نصب کنید و با کد تخفیف زیر ‌میتوانید به تمام دوره‌های عمومی و فوق تخصصی دسترسی داشته باشید👇
Arbaeen1403
فرصتی استثنایی که فقط تا فردا شب پابرجاست .
1_10100383332.apk
8.28M
‌ 💠 اپلیکیشن مدرسه مصیر را نصب کنید و تمام دوره‌ها را یکجا داشته باشید محلی متفاوت از آنچه که تا به حال دیده‌اید و شنیده‌اید😊 اگر سوالی داشتید از اینجا بپرسید👇 @Masir_amozesh 👇 https://eitaa.com/masirbonyad_ir .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از فروشگاه مصیر
زیارت اربعین .pdf
2.13M
امروز چند دقیقه‌ای مجال بدید و بخونید عزیزان... 🖤
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. سلام و عرض ادب 🖤
. 💢اگر جزو کسانی هستید که دچار سرماخوردگی یا مریضی‌های بعد از اربعین شده‌اید،😰 بدانید که شما نه تنها بیمار نشده‌اید😳 بلکه در راستای سلامت بدن خود در حال پیشروی هستید🤔❗️ برای فهمیدن علت این سخن در کانال عضو شوید و مباحث پایین را بخوانید✍ 🔴عضویت در مدرسه مصیر👇 https://eitaa.com/joinchat/3194421444C2154c747c0 🔰۵ راهکار قطعی به شما خواهم گفت که به باذن الله نه تنها بیماری اربعین بلکه جسم شما را هم پاکسازی خواهد کرد🩺 .
. ❇️سفر اربعین به دلیل پیاده‌روی های متعدد، تجربه گرمای شدید، تعریق شلوغی‌ها و تمام فشارهایی که در طول سفر تجربه می‌کنید، باعث می‌شود که یخ اخلاط سنگین و زاید در بدن آب شود، یا به اصطلاح طبی نضج پیدا کند و تمایل به خروج از بدن داشته باشد⁉️ https://eitaa.com/joinchat/3194421444C2154c747c0 📕شما این زکام‌ها و تب کردن‌ها و مسمومیت‌ها و بیماری ها را می‌بینید اما در اصل این‌ها فضولات بدن هستند که تحت تاثیر این سفر تمایل به خروج از بدن دارند📛😳 ➖➖➖➖➖➖ حالا برای درمان چه کنیم؟! اول در کانال ما عضو شوید و پیوستن👉 را بزنید😊 سپس صوت‌های زیر را گوش دهید بعد از آن درمان‌های خانگی سریع را برای شما خواهم گفت🌷 .
1.39M
. 🎙چگونگی تخلیه فضولات روحی و جسمی بعد از سفر اربعین بازگشت به مبدا اصلی و بیرون ریختن اضافات قاعده این سفر است... ❌این مبحث خیلی مهمه❌ 👇 https://eitaa.com/masirbonyad_ir .
1.97M
. 💢علت شناسی سرماخوردگی اربعین براساس قاعده بالا☝️ نضج یافتن اخلاط جاخوش کرده در بدن در این سفر چگونه رخ می‌دهد؟ بهترین درمان چگونه است؟! 👇 https://eitaa.com/masirbonyad_ir .
. 🔻راهکار اول👇 یک آش بسیار خوشمزه است که شاید در خانه همه شما پخته شده است... خاصیت این آش چیست؟🍃 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 💢 آش اوماج تشکیل شده از خمیر آرد(ترجیحاًکامل) ,عدس، برخی سبزیجات ویژه آش، پیاز زیاد و فلفل سیاه و... اولین کار این آش این است به شدت مفتح است و تمام سده ها را باز می‌کند و باعث می‌شود که اخلاط نضج یافته در اربعین از طریق لنف‌ها، دستگاه گوارش، منافذ پوست و... تخلیه شود🥵 .
. آشپز نبودیم که آن هم شدیم🤦‍♂ این آش رو سعی کنید گرم بخورید باعث عرق‌ریزی میشه و بعد از دو سه وعده مصرف در طول روز کاملاً احساس رفع علائم سرماخوردگی را خواهید دید👌 بقیه راهکارها رو هم به مرور خواهم گفت😊 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‌ 💢همینه ☝️ خمیر رو کمی سفت کنید تا به راحتی رنده بشه سپس اون رو جلوی آفتاب بگذارید تا خشک بشه... .
. کلدستاپ‌ها و سایر داروهای ضد سرماخوردگی، فقط در پروسه این پاکسازی توقف ایجاد می‌کنند و با از بین بردن این علائم شما می‌پندارید که این مسئله خوب شده است... تا جایی که می‌توانید تحمل کنید از داروهای شیمیایی استفاده نکنید⛔️ ➖➖➖➖➖➖➖➖
. 🛡نوبت میرسه به راهکار دوم🚨 اگر راهکار بالا یعنی آش ویژه سرماخوردگی را انجام دادید، کاملاً خواهید دید که با تعریق‌های کل بدن و احساس یک حرارت ملایم، بدن درد، سرفه و حتی تب شما پایین خواهد آمد😊 چون با رفع انسدادها باعث تخلیه فضولاتی خواهد شد که در صوت بالا به آن اشاره شد. .
. حالا نوبت سعوط هست🤧 همه عطاری ها دارن بگید عطسه آور میخوام انفیه هم بهش میگن، کار اصلی اون تخلیه سینوس‌ها و پاکسازی آنهاست. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌ 💢روش استفاده از سعوط انفیه😅 عطسه‌های مکرری که باعث تخلیه فضولات سینوسی می‌شود و از وارد شدن آن به سیستم تنفسی و ریه‌ها و ایجاد پنومونی و عفونت‌ها و سرفه‌های خلط‌دار جلوگیری می‌کند... این دارو فقط هنگام زکام قابل استفاده است⚠️