eitaa logo
بنیاد مصیر | محمد راد
61هزار دنبال‌کننده
2هزار عکس
1.3هزار ویدیو
15 فایل
﷽ 🔹️فلسفه طب 🔹️ملکوت بیماری‌ها 🔹️آنالیز طب مدرن و سنتی کمی متفاوت‌تر از آنچه که تا به حال دیده‌اید!⚠️ 🛑راه‌های ارتباطی با من و بخش‌های مختلف بنیاد مصیر👇🏼 https://takl.ink/radmasir.ir/ ‌ 🔹بنیان‌گذار دوره‌های طب کهن با شعار #مصیر (بازگشت)
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. سلام و عرض ادب🌷 .
صبح شما پر از امید و مملو از نشاط🍀 .
. 🔻یک نکته اول صبحی کوتاه و مهم به شما بگم👇 دوستان عزیز از موفقیت و شادی و ثروتمندی و رفاه و حال خوب دیگران خوشحال باشید! راز رسیدن به همه این‌ها خوشحال بودن به دارایی دیگران است،هرگونه حسادت و ناراحتی از حال خوب دیگران درِ خوشبختی را به روی شما خواهد بست⛔️ این قاعده فیزیک و قوانین حاکم بر جهان هستی است، شما در مدار آنچه را که قلباً آرزو می‌کنید قرار خواهید گرفت و آن را به سمت خود جذب می‌کنید. روایتش رو سر فرصت برای شما خواهم گذاشت و توضیح میدم ان شاءلله 🍃 👇 https://eitaa.com/masirbonyad_ir .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. سلام و عرض ادب 💚 .
. ان شاءلله بنا دارم تا چند روز مبحث نزله و خلط پشت حلق رو براتون باز کنم🍃 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 💢نکات مهم درمان 👆 ‌ میدانید علت بیماریهای مثل ام اس ریشه در خلط پشت حلق دارن؟😳 . من محمد راد بنیان گذار بنیاد طب و تربیت مصیر ۷ راهکار قطعی برای ریشه کن کردن این مشکل، به شما خواهم گفت 👌 قبل از آن عضویت در بنیاد بزرگ👇 طب تربیت مصیر رو فراموش نکنید .https://eitaa.com/joinchat/3194421444C2154c747c0 عضو شوید تا کانال رو گم نکنید 👆 .
. شما در مورد یبوست و ام الامراض زیاد شنیده‌اید اما برایتان از ابوالامراض و پدر همه بیماری ها یعنی نزله و خلط پشت حلق چیزی نگفتند! .
. 🔴 فاجعه multiple sclerosis یا همان ام اس (مولتیپل اسکلروزیس) یکی از صدها مشکلی است که ریشه آن را باید در نزله و خلط پشت حلق های مزمن چندین ساله جست! 💢اما چرا و چگونه به مرور برای شما خواهم گفت🤌 .
. در این بیماری راه ارتباطی بین مغز و سایر اندام ها دچار اختلال می شود و سلول های عصبی دچار اسکلروز می شوند و اعصاب حسی و حرکتی قادر به انتقال پیام از طریق سیناپس ها نخواهد بود... ❌یعنی ممکنه این فاجعه از خلط پشت حلق باشه؟!🤔 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
نزله و خلط پشت حلق جلسه اول.m4a
6.97M
. 💢 نزله و خلط پشت حلق 💢 جلسه اول چه کسانی واقعا نزله و خلط پشت حلق دارند؟ 🔹️نشانه های واقعی خلط پشت حلق 🔻آیا دفع بکنیم یا تخلیه کنیم؟ 🔹️تفاوت نزله و خلط پشت حلق این صوت رو گوش بدید و آماده راهکارها باشد👌 از پایین گزینه پیوستن را حتما بزنید 👇 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 💢خلط پشت حلق علت اصلی ام اس😳 اما چرا و چگونه؟!🤔 به مناسبت میلاد حضرت نبی اکرم و پیامبر مهربانی‌ها صلی الله علیه و آله که تنها طبیب و حکیم عالم هستی از ازل تا ابد است و طبابت همه کائنات و ما انسان‌ها بر عهده اوست، روایتی برای شما خواهم گفت که در آن، این سخن اثبات می‌شود💚 .
. این یک واقعیت انکار ناپذیر است😔 خلط پشت حلق را جدی بگیرید❌ و در درمان ریشه ای آن کوشا باشید فردا یک کلیپ ویژه در مورد علت آن برای شما خواهم گذاشت⚠️ .
. سلام و عرض ادب🌹 .
. صبح آدینه تان سبز🍃 و عیدتان به بهترین نحو ممکن مبارک🌷 .
. 💢با توجه به اینکه استقبال خوبی از مینی دوره خلط پشت حلق انجام شد تصمیم دارم که بفضل الله ادامه این موضوع را با قوت تمام پیش ببریم 💢سعی کنید راهکارها رو یادداشت کنید✍ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. 💢نزله و خلط پشت حلق💢 💠 راهکار اول: حفظ الصحه سر یکی از علت های افزایش خلط پشت حلق در هنگام صبح و بعد از بیدار شدن از خواب، مربوط است به عدم مراقبت درست از قسمت سر و گردن ♻️اگر جزو افرادی هستید که بعد از حمام و قبل از خشک کردن سرتان می خوابید🤔 قطعاً دچار خلط پشت حلق خواهید شد. .
. ✍️ خیس بودن سر باعث جذب رطوبت بدن به قسمت سر شده و آن را درسینوس ها می‌نشاند و آرام آرام به صورت نزله و خلط پشت حلق تظاهرات خود را نشان می دهد🔻 .
870.9K
. 🔻علت شناسی تاثیر خیس بودن سر برای تولید خلط پشت حلق چرایی تمایل به پوشیدن لباس مشکی در افراد داغ دیده و افسرده !! 🎤این صوت خیلی مهمه🚨 https://eitaa.com/masirbonyad_ir .
. این کار علاوه بر این که خلط پشت حلق را زیاد میکند به دلیل ریزش رطوبت اضافی به قسمت سر، بلافاصله بعد از سرد شدن مختصر هوا و وزش یک باد پاییزی انسان را دچار سرماخوردگی می کند و خود این موضوع هم مزید بر علت میشود ⏰️ از امروز تصمیم بگیرید که در هر تایمی از روز که حمام کردید و سرتان خیس است از خشک بودن کامل آن اطمینان حاصل کرده و سپس به خواب بروید. ادامه دارد... .