eitaa logo
مسجد فاطمه زهرا سلام الله علیها
697 دنبال‌کننده
7.8هزار عکس
11.7هزار ویدیو
537 فایل
اگر سؤال یا پیشنهادی دارید با شماره ۰۹۱۳۳۵۱۶۳۰۱پیام بگذارید
مشاهده در ایتا
دانلود
5.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💎💎💎 💎💎 💎 🧞‍♂ استاد قرائتی می‌رن پیش یک عارفی، ببینید حاج آقا چی بهش میگه😂😂 🌼✨ شیـــــــــخِ شـــــــــوخ ✨🌼 🌼✨ @sheykhe_shukh ✨🌼 🤲اگه لذت‌بردید‌یه‌صلوات بفرستید🤲 🌸 کانال دوم ما👈 @tar_ghand 🌸 💎 💎💎 💎💎💎
شک نکنید این ین واقعیت است که روحانی یه فرد عادی نیست او تا الان تمام رفتار و تمام کارهاش از روی یک برنامه ریزی خاصی بوده،افرادی که باهاش هستند رو به سادگی میتونید شناسایی کنید...یک بخشش ستاد کرونا...
✅قال الحسین علیه السلام: 🔸️ اعْلَمُوا أَنَّ حَوَائِجَ النَّاسِ إِلَیْکُمْ مِنْ نِعَمِ اللَّهِ عَلَیْکُمْ فَلَا تَمَلُّوا النِّعَمَ فَتَحُورَ نِقَماً 🔶️ای مردم! بدانید که نیازهای مردم به شما از نعمت‌های خداست پس نعمتهای خداوند، شما را خسته نکند که تبدیل به عذاب و گرفتاری می‌شود. مردم به شما، اگر که دارند نیاز این نعمت حق است، نه سرمایه ی ناز زین لطف خدا داد، اگر خسته شوید بر فرق شما عذاب می‌بارد باز | 📚(بحارالانوار / ۷۵ / ۱۲۱) [چهل حدیث از امام حسین علیه السلام (مصباح الهدی) - حدیث: ۱۳ - صفحه ۲۱] 🌱کانال سبک زندگی طیب https://eitaa.com/joinchat/2627469312Ce79e470920
استعفای ی آدم خائن و مذدور در وزارت بهداشت مملکت، در شب اجرای طرح ملی مقابله با کرونا شده سوال برای خیلیها... جوابش راحته= خررر خودتی .بزرگی خوب گفته بود که خدارو شکر منافقین ودشمنان اسلام از احمقها هستند...
باسلام خدمت اعزه بزرگوار به نظر بنده حقیر بحث اگرچه تکراری اما بسیار مهم بررسی تعطیلی مساجد در ایام کرونا آیا مساجد واقعا چنددرصد در شیوع این ویروس نقش دارنددر حالی که بعد ورود این ویروس جمعیت نماز گزاران به یک سوم تقلیل یافته یا به دیگر سخن هرکس احساس خطر میکند خودش در مسجد حضور پیدا نمیکندپس چه لزومی دارد که ما بالاجبار مساجد را تعطیل کنیم واقعا از جناب استاندار مطالبه شود که چرا وقتی در جمع وزرا و شخص رئیس جمهور ،یکی از افراد حاضر در جلسه وقتی نقش مساجد و اماکن مقدسه را در شیوع این بیماری کمتر از یک درصد اعلام میکندچرا بازهم ستاد مقابله با کرونا مصمم به تعطیل کردن مساجد و نمازهای جماعت است؟؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 نظریه مقاومت طب سنتی؛ سخنی با مخالفان 🔺استاد خسروپناه نوشت: 👈مدتی است بازار مخالفت با طب سنتی رونق گرفته و بسیاری از منتقدان بدون اطلاع و آگاهی از طب سنتی ایرانی به نقدهای غیر علمی و‌ گاه غیر اخلاقی و طعن گونه می پردازند. شاید توجه به فلسفه طب و تبیین پارادایمهای آن پاسخ به چالش را روشن سازد. 🔸 پارادایم طب مدرن در برابر باکتریها و ویروسها، عبارت از تولید داروهای دفاعی از جمله داروهای آنتی باکتریال و آنتی ویرال برای نابودی آنها است یعنی رویکرد تهاجم را در پیش گرفتند و لکن ویروس ها و باکتری ها هوشمندانه جهش یافته و در برابر داروهای آنتی باکتریال و آنتی ویرال مقاومت نشان می دادند و‌ خطرناکتر وارد صحنه مبارزه با انسان می شدند. 🔹 پاستور، پارادایم دیگری در برابر این آسیب‌ها پیش گرفت و آن پارادایم مقاوم سازی بدن از طریق واکسن و ورود باکتری و ویروس ضعیف به بدن بود. این رویکرد به دنبال مرگ و نابودی ویروس نبود و لکن ویروس جدید، زحمت دیگری در تولید واکسن جدید برای بشر فراهم می ساخت. 🔸پارادایم طب سنتی بدون جنگ با ویروس و باکتری، مقاوم سازی بدن از هر گونه آسیب است؛ با توصیه های سبک زندگی و چگونگی خوردن و آشامیدن و تجویز داروهای گیاهی تقویت و کمک کننده طبیعت مدبره بدن که هم توان و مقاومت بدن را مقابل هر گونه آسیب میکروبی بالا می برد و هم عفونت ها را زایل می سازد. 🔹این سه پارادایم مبتنی بر مبانی هستی شناختی و طبیعت شناختی و معرفت شناختی و انسان شناختی است. (رک به: فلسفه علوم انسانی و روش شناسی علوم اجتماعی) 🔸این مبانی در طب سنتی اجازه نابودی مخلوقات الهی را نمی دهد و‌ همزیستی مسالمت آمیز بین همه موجودات زنده را با نظریه مقاومت فراهم می‌سازد و از جنگ و ستیز با طبیعت و حتی شرور طبیعی پرهیز می کند. این رویکرد، نوعی تسخیر طبیعت است که باعث کنار آمدن موجودات طبیعی با بدن انسان می شود. نقش دعا هم در کنترل امور طبیعی و تقویت روحیه انسان در برابر بیماری در چارچوب این مبانی معنا پیدا می کند. 🔹طب سنتی در برابر آسیب ها نه تساهل را می پسندد و نه تهاجم را ؛ بلکه مقاوم سازی کلان را از طریق کمک به طبیعت مدبره بدن دنبال می کند. 🔸غلبه طبیعت گرایی و‌ تجربه گرایی در طب مدرن، باعث شده نه تنها تصرف بلکه به تعبیر هایدگر، تعرض و‌ تهاجم بر طبیعت بالا رود و طبیعت هم جنگ جهانی علیه بشریت راه بیندازد. نظریه مقاومت در طب سنتی از مبانی عقلانی و اسلامی بدست آمده است و جا دارد در باب آن گفتگوی بیشتری صورت گیرد. ⁉️ مخالفان طب سنتی به جهت ناآگاهی از فلسفه طب و‌ حتی فلسفه طب مدرن، خود و جامعه را از بهره طب سنتی محروم می سازند. یک حوزوی معممی گمان می کند مدرن یعنی جدید و سنت یعنی قدیم و لذا استفاده از طب سنتی را بازگشت به عصر بوق می خواند؛ در حالیکه نه مدرن به معنای جدید است و نه سنتی به معنای قدیم است. معنای مدرن و سنت را باید در مبانی پیش گفته یافت (ر.ک به: کلام نوین اسلامی و تاریخ فلسفه کاپلستون) و به همین جهت بین علم به معنی ساینس و حکمت تفاوت هست.(رک به: فلسفه فلسفه اسلامی) 🔸سیاستمداری از مسئولان نظام پزشکی با تمسخر و‌ بدون دانستن ظرفیت های طب سنتی، آن را تجویز علفی می نامد و اما چشم بر قراردادهای جنایت‌بار مافیای دارو و درمان و پولهای زیرمیزی می بندد. 🔹مدیر دیگری هم بی باکانه از تجویز پیوند مدفوع انسان دم می زند و در ادامه ی سیاست دولت منحوس پهلوی اول و با همکاری افراد مدعی علم و فقیر در فلسفه علم به ستیز حداکثری با طب سنتی می پردازد و نسبت به قرارداد کلان و ورود داروهای غیر مصوب جهانی به کشور جهت تست بر مردم مظلوم ایران ساکت می ماند و مشارکت می کند و ننگ بهداشتی بر پیشانی بهداشت ایران می زند و اما همین مدیر اجازه تحقیق و هزینه کرد نسبت به داروهای طب سنتی را نمی دهد و بعد با ترفند فرار به جلو و با ادبیات متبخترانه و ظاهراً بعد از عزل، استعفا می دهد. 💢 این وقایع اخیر نشان از فقدان حکمرانی طب و طبابت در کشور دارد که باید مجمع تشخیص مصلحت نظام آن را جدی بگیرد. ناگفته نماند بشر باید از تجربه بشری بهره ببرد و مجموعه دستاوردهای مثبت طب مدرن و سنتی ایرانی و غیرایرانی را برای پیشگیری و درمان بکار گیرد. میدان کرسی های نظریه پردازی و نقد و‌ مناظره برای گفتگوی علمی و آزاد باز است و هیأت حمایت از کرسیها آمادگی دارد جلسات گفتگو‌ بر پا کند تا حقیقت برای طالبان معرفت روشن گردد. خداوندا منجی بشریت را برسان که به شدت منتظر و‌ محتاجیم. ✍️ عبدالحسین خسروپناه اول آذر ۱۳۹۹ https://eitaa.com/joinchat/2627469312Ce79e470920