eitaa logo
مسجد فاطمیه کرهرود
86 دنبال‌کننده
231 عکس
37 ویدیو
2 فایل
🌷به اطلاع همه نمازگزاران مسجد می‌رساند،پاسخ سوالات شرعی خود را می توانید از طریق ارسال پیام به شخصی امام جماعت،دریافت نمایید. @Harimevelayaat 🙏‏ کانال مسجد فاطمیه کرهرود اراک👇👇👇 @masjedfatemiye https://chat.whatsapp.com/J2tnNyOJfqFK7eRSsG1lKY
مشاهده در ایتا
دانلود
✅جلسه شست و هفتم تفسیر یکشنبه ها ۱۴۰۳/۶/۱۸ ◀️شیوه های (۵۰) غیر مستقیم سخن گفتن(۳) 1⃣سخن و محتوای زیبا را در ظرف و قالب زیبا بیان کن. 2⃣آسان و ساده بیان کردن. 3⃣ . 4⃣عدم بی طرفی 5⃣تکرار مطالب 6⃣تدریجی بودن 7⃣بیان محکم و متشابه(۲۰) 8⃣غیر مستقیم سخن گفتن 🔸هشتمین شیوه از شیوه‌های تبلیغ و تبیین دین از نگاه قرآن _که خود قرآن اینگونه عمل کرده_ شیوه "غیرمستقیم سخن گفتن" است. این شیوه درد درمان را کم می‌کند. عرض کردیم این شیوه کم تنش‌ترین و کم ترکش‌ترین شیوه تذکر به حق است. 🔸شیوه تذکر حضرت موسی(ع) به برادرش هارون 👈نمونه‌ای از شیوه غیرمستقیم در تربیت فرزند 🔸موعظه غیر مستقیم امام صادق(ع): یکی از اجداد شقرانی بَرده بود و رسول خدا آزادش کرده بود. به همین دلیل او را « مولی رسول الله» می گفتند، یعنی آزاد شده رسول خدا. افتخاری برای شقرانی محسوب می شد و او خود را وابسته به خاندان رسالت می دانست. به دستور منصور صندوق بیت المال را باز کرده بودند و به هر کس چیزی می دادند. شقرانی هم یکی از کسانی بود که برای دریافت سهمی از بیت المال آمده بود، ولی چون کسی او را نمی شناخت نمی‌توانست سهمی برای خود بگیرد. ناگهان امام صادق علیه السلام را دید. جلو رفت و خواسته‌ی خود را گفت. امام رفت، و طولی نکشید که سهمی برای شقرانی آورد. وقتی آن را به دست شقرانی داد، با لحنی ملاطفت آمیز فرمود:«ای شقرانی، کار خوب از هر کسی خوب است، ولی از تو به دلیل انتسابی که با ما داری ( و مردم تو را وابسته به خاندان رسالت می دانند) خوب‌تر و زیباتر است؛ کار بد نیز از هر کس بد است ولی سرزدنش از تو به دلیل همین انتساب، زشت‌تر و قبیح تر است.» سپس خداحافظی کرد و رفت. شقرانی دانست که امام از گناه پنهانی او یعنی شرابخواری‌اش آگاه است. او که دید امام با وجود اینکه می‌داند گناهکار است، باز به او محبت کرده، شرمسار شد و خود را ملامت کرد. •┈┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈• 🙏‏ کانال مسجد فاطمیه کرهرود👇👇 در ایتا👇 @masjedfatemiye
✅جلسه شست و هشتم تفسیر یکشنبه ها ۱۴۰۳/۷/۱ ◀️شیوه های (۵۱) غیر مستقیم سخن گفتن(۴) 1⃣سخن و محتوای زیبا را در ظرف و قالب زیبا بیان کن. 2⃣آسان و ساده بیان کردن. 3⃣ . 4⃣عدم بی طرفی 5⃣تکرار مطالب 6⃣تدریجی بودن 7⃣بیان محکم و متشابه(۲۰) 8⃣غیر مستقیم سخن گفتن 🔸تربیت غیر مستقیم: ما در تبليغ هم مستقيم داريم، مثل «حى على الصلاه» مستقيم مى‏گوييم، برو به سمت نماز. گاهى وقت‏ها غير مستقيم مى‏گوييم. يك قصه ‏اى را مى‏گويد. 🔸مقدمه: اولویت با شیوۀ غیر مستقیم است. با توجه به اینکه تبلیغ یعنی «رساندن حرف به دلِ مخاطب» و اینکه انسان دارای هوای نفسی است که مانع پذیرش حرف حق می شود(از جمله: عجب و تکبر-لجبازی و یک دنده بودن- تعصب بیجا به جای تعقل و تفکر- حب نفس و دوست داشتن نظرات خودش)،لذا تبلیغ و تربیت غیرمستقیم بسیار تأثیرگذارتر است. *تبلیغ و تربیت غیر مستقیم یعنی کاری کنیم که مخاطب از درون خودش،به فکر اصلاح باشد. همان رجوع به نفس است. فَرَجَعُوا إِلى‏ أَنْفُسِهِمْ فَقالُوا إِنَّكُمْ أَنْتُمُ الظَّالِمُونَ (انبیاء/64) 💠برخی از موارد استفاده از شیوۀ غیر مستقیم: 1⃣ در جایی که مخاطب جایگاه بالاتری دارد(سن و...) وضوي امام حسين (ع) براي پيرمرد. بحار، ج 43، ص 319. أَنَّ الْحَسَنَ وَ الْحُسَيْنَ مَرَّا عَلَى شَيْخٍ يَتَوَضَّأُ وَ لَا يُحْسِنُ فَأَخَذَا فِي التَّنَازُعِ يَقُولُ كُلُّ وَاحِدٍ مِنْهُمَا أَنْتَ لَا تُحْسِنُ الْوُضُوءَ فَقَالا أَيُّهَا الشَّيْخُ كُنْ حَكَماً بَيْنَنَا يَتَوَضَّأُ كُلُّ وَاحِدٍ مِنَّا فَتَوَضَّئَا ثُمَّ قَالا أَيُّنَا يُحْسِنُ قَالَ كِلَاكُمَا تُحْسِنَانِ الْوُضُوءَ وَ لَكِنَّ هَذَا الشَّيْخَ الْجَاهِلَ هُوَ الَّذِي لَمْ يَكُنْ يُحْسِنُ وَ قَدْ تَعَلَّمَ الْآنَ مِنْكُمَا وَ تَابَ عَلَى يَدَيْكُمَا بِبَرَكَتِكُمَا وَ شَفَقَتِكُمَا عَلَى أُمَّةِ جَدِّكُمَا. 2⃣ جایی که مخاطب عاقل است. 👈داستان امام کاظم(ع) و بشر حافی 👈امیر المؤمنین(ع): 🌕«عُقوبَةُ العُقَلاءِ التَّلویح» مجازات خردمندان،با است. 🌕چه بسا گناهی که اندازۀ مجازات آن،[فقط] از آن است. 📚غررالحکم؛ح6328 و ح 5342 •┈┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈• 🙏‏ کانال مسجد فاطمیه کرهرود👇👇 در ایتا👇 @masjedfatemiye
✅جلسه ۶۹ تفسیر یکشنبه ها ۱۴۰۳/۷/۸ ◀️شیوه های (۵۲) غیر مستقیم سخن گفتن(۵) 1⃣سخن و محتوای زیبا را در ظرف و قالب زیبا بیان کن. 2⃣آسان و ساده بیان کردن. 3⃣ . 4⃣عدم بی طرفی 5⃣تکرار مطالب 6⃣تدریجی بودن 7⃣بیان محکم و متشابه(۲۰) 8⃣غیر مستقیم سخن گفتن 🔸روش غیر مستقیم یا به در بگو تا ديوار بشنود 🔸نمونه‌هایی از شیوه غیر‌مستقیم قرآن: 1⃣بیان تاریخ پیامبران گذشته(بنی اسرائیل) 2⃣لقمان به پسرش گفت. 👈اسم مستقیم سوره:سوره تربیت فرزند 3⃣شیوه تذکر حضرت موسی(ع) به برادرش هارون 4⃣داستان حضرت ابراهیم(ع) و قوم نمرود(فرجعوا الی انفسهم) 5⃣قرآن به حضرت عيسى (ع) مى‏ فرمايد: آيا تو به مردم گفتى كه من و مادرم را دو خدا بگيرند؟! «ءَانْتَ قُلْتَ لِلنَّاسِ اتَّخِذُونِى‏ وَ امّى‏ الهَيْن.»(مائده/ 116) در اينجا، دوگانه‏پرستى بشدت نهى شده است؛ امّا در قالبى كه در واقع مخاطب ديگرانند. 6⃣در جاى ديگر، خداوند پيامبر اكرم (ص) را مخاطب قرار داده است و مى‏فرمايد:اگر پدر يا مادرت نزد تو به پيرى رسيدند، تو با آنان درشتى نكن! «امَّا يَبْلُغَنَّ عِنْدَكَ الْكِبَرَ احَدُهُمَا اوْ كِلاهُمَا فَلاتَقُلْ لَّهُمَا افٍّ.»(اسراء/23) اين در حالى است كه همه مى‏دانيم پيامبر در كودكى پدر و مادر خود را از دست داده بود. به هر حال، گاهى غيرمستقيم و به اصطلاح: به در بگو تا ديوار بشنود، از شيوه‏هاى موفق است. 📚امر به معروف و نهى از منكر؛اثر استاد قرائتی/ص: 202 7⃣ دعوت غيرمستقيم قرآن: داستان‏هاى قرآن. مثلًا وقتى مى‏ گويد: برادران حسود، يوسف را به اسم بازى بردند و او را در چاه انداختند. «أَرْسِلْهُ مَعَنَا غَدًا يَرْتَعْ وَ يَلْعَبْ وَ إِنَّا لَهُ لَحَفِظُونَ»(یوسف/12) فردا او را با ما بفرست تا بگردد و بازی کند... به طور غير مستقيم به همه نوجوانان‏ هشدار مى‏ دهد كه دشمنان نيز به نام ورزش، شما را گمراه و از هدف اصلى پرت مى‏ كنند و به چاه ذلّت مى‏ كشانند. 📚پرسش هاى مهم، پاسخ هاى كوتاه(تمثيلات)، ص: 82 👈ورزش در پارکها 👈ورزش ایروبیک یا زومبا 💥بايد دانست صرف عنوان ورزشي دادن به يك كار سبب نمي شود آن كار جايز شود. •┈┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈• 🙏‏ کانال مسجد فاطمیه کرهرود👇👇 در ایتا👇 @masjedfatemiye
✅جلسه ۷۰ تفسیر یکشنبه ها ۱۴۰۳/۷/۱۵ ◀️شیوه های (۵۳) غیر مستقیم سخن گفتن(۶) 1⃣سخن و محتوای زیبا را در ظرف و قالب زیبا بیان کن. 2⃣آسان و ساده بیان کردن. 3⃣ . 4⃣عدم بی طرفی 5⃣تکرار مطالب 6⃣تدریجی بودن 7⃣بیان محکم و متشابه(۲۰) 8⃣غیر مستقیم سخن گفتن 🔸تنبیه و مجازات غیرمستقیم: 👈بسیاری از سختی‌ها و عذابهای دنیایی،جنبه تربیتی دارد. خداوند از انواع ابزار و اسباب برای هدایت انسانها استفاده می‌کنند. شیوه تنبیه و مجازات غیرمستقیم یکی از این ابزارهاست. 👈مجازات مستقیم یعنی اینکه یکهو زمین دهن باز کند و... 👈اما مجازات غیرمستقیم یعنی مجازات با تامل و با واسطه توسط اسباب و علل دیگر که طبق روایات آن اسباب می‌توانند منفی یا مثبت باشند. 👈اَللّهُمَّ اشْغَلِ الظّالِمينَ بِالظّالِمينَ وَ اجْعَلنا بَيْنَهمْ سالِمينَ غانِمينَ؛ خداوندا ستم كاران را به يكديگر مشغول ساز و ما را (در پرتو سرگرم شدن آنان به يكديگر) سالم نگهدار و پيروز گردان 👈امام باقر عليه السلام: "مَا انْتَصَرَ اللّه ُ مِنْ ظالِمٍ إِلاّ بِظالِمٍ وَذلِكَ قَوْلُهُ عَزَّوَجَلَّ (وَكَذلِكَ نُوَلّى بَعْضَ الظّالِمينَ بَعْضا)" خداوند هيچگاه از ظالم انتقام نگرفت مگر به وسيله ظالمى ديگر و اين سخن خداىعزّوجلّ است كه: «و بدين سان ظالمان را به سزاى اعمالى كه مى كنند بر يكديگر مسلّطمى كنيم». [بحارالأنوار، ج 75، ص 313، ح 28] 👈امام على عليه السلام: قالَ اللّه ُ تعالى : و عِزَّتي و جلالِي ، لا يَجُوزُني ظُلمُ ظالِمٍ و لَو كَفٌّ بِكَفٍّ، و لو مَسْحةٌ بِكَفٍّ، و نَطْحَةُ ما بينَ الشاةِ القَرْناءِ إلى الشاةِ الجَمّاءِ، فَيَقتَصُّ اللّه ُ لِلعِبادِ بَعضِهِم مِن بَعضٍ حتّى لا يَبقى لأِحَدٍ عندَ أحَدٍ مَظلِمَةٌ، ثُمّ يَبعَثُهُم اللّه ُ إلى الحِسابِ. [المحاسن : 1/68/18.]  خداوند عزّ و جلّ فرمود : به عزّت و جلالم سوگند كه از ظلم هيچ ظالمى نگذرم ، گر چه زدن مشتى باشد ، يا كشيدن دستى يا شاخ زدن گوسفندِ شاخدارى به گوسفندى بى شاخ . خداوند تقاصّ بندگان را از يكديگر مى گيرد ، تا جايى كه هيچ كس به گردن ديگرى حق و مظلمه اى نداشته باشد ، آن گاه ايشان را براى حسابرسى مى فرستد . 👈فرزند آوری زیاد یکی از زمینه‌های تربیت غیر‌مستقیم است. •┈┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈• 🙏‏ کانال مسجد فاطمیه کرهرود👇👇 در ایتا👇 @masjedfatemiye
✅جلسه ۷۱ تفسیر یکشنبه ها ۱۴۰۳/۷/۲۲ ◀️شیوه های (۵۴) غیر مستقیم سخن گفتن(۷) 1⃣سخن و محتوای زیبا را در ظرف و قالب زیبا بیان کن. 2⃣آسان و ساده بیان کردن. 3⃣ . 4⃣عدم بی طرفی 5⃣تکرار مطالب 6⃣تدریجی بودن 7⃣بیان محکم و متشابه(۲۰) 8⃣غیر مستقیم سخن گفتن 🔸مصادیق روش غیر مستقیم برخی از شیوه‌های روش غیر‌مستقیم پیام رسانی و تربیت به شکل غیر مستقیم به چند صورت است که بدان می پردازیم. 1⃣ ابهام. گاهی لازم است مربی، برای انتقال پیام تربیتی و اصلاحی خود، صاحبان یک صفت یا کار زشت را که در مجلس او حضور دارند به صورت مبهم ذکر کند و نامی از کسی به میان نیاورد مثل اینکه بگوید: «برخی از مردم دارای فلان صفت زشت اند و آنان چه بدمردمی اند ...» و سپس در تقبیح آن صفت و یا کار ناشایسته با آنها سخن بگوید. و یا اینکه در حضور آنان دارندگان صفت متضاد با آنها را تحسین و تمجید کند مثلاً بگوید: «... بعضی افراد یا گروهها دارای چنین ویژگی هستند و خوشا به حال آنان ...». از خصوصیات این صورت این است که شنونده برکنار از تأثیرات و نفوذ شخصیتها و جمعیتهای خاص در قضاوت خود، آزادانه در باره زشتی و یا خوبی یک رفتار خاص به داوری می نشیند و نگاه خود را تنها به خود عمل معطوف می دارد و نسبت به وجود یا عدم آن در خود، به درستی می اندیشد. در سیره رسول خدا(ص) آمده است: «هر گاه از کسی کاری که در نظر آن حضرت ناخوش آیند بود صادر می شد نمی گفت چرا فلان شخص این کار را کرده است بلکه می فرمود: چه شده است گروههایی از مردم را که این گونه عمل می کنند و این چنین می گویند. بدین صورت آن حضرت از آن کار نهی می کرد بی آنکه نامی از کننده آن عمل به میان آورد.» 📚کحل البصر فی سیرة سیدالبشر، محدث قمی، انتشارات الرسول المصطفی، ص66 💠برخی از موارد استفاده از شیوۀ غیر مستقیم: 1⃣ در جایی که مخاطب جایگاه بالاتری دارد(سن و...) وضوي امام حسين (ع) براي پيرمرد. بحار، ج 43، ص 319. 2⃣ جایی که مخاطب عاقل است و با اشاره و کنایه متوجه می شود. روایت بشر حافی و امام کاظم(ع) 3⃣بی منطقی که حرف زدن با او فایده‌ای ندارد؛ خاموش کردن چراغ امیرالمومنین(ع) كشفى حنفى و دیگران روایت كرده‌اند كه: شبى امیرالمؤمنین علیه السّلام بر بیت‌المال داخل ‌شد تا تقسیم آنها را در دفتر حساب بنویسد. در این هنگام طلحه و زبیر وارد شدند. على علیه السّلام چراغى كه مقابلش بود خاموش كرد و فرمود چراغ دیگرى را از خانه‌اش بیاورند. آنها سؤال كردند میان دو چراغ، چه فرقى است؟ فرمودند: روغن این چراغ از بیت‌المال ‌است، در روشنى آن نشستن و با شما در غیر بیت‌المال سخن گفتن، درست نیست. 👈اینگونه افراد در جامعه ما کم نیستند؛افرادی که اصلا گوش شنیدن ندارند و چه بسا به خاطر طبیعت رسانه‌های ساندویچی آنها دیگر حوصله شنیدن ندارند. تنها راه نه بلکه شاهراه اصلی هدایت افراد زمان ما،استفاده از نمادها و تصاویر و زبان بدن است. ما باید با ساده‌ترین و در دسترس‌ترین راه‌ها نظرات خودمان را به مخاطب برسانیم. لازم نیست فقط به فکر توضیح مفصل و منطقی و مستدل باشیم بلکه با روش‌های غیر مستقیم می‌توانیم مخاطب را هدایت کنیم که تعداد افراد حق‌گرا و حق‌طلب،کم نیستند. این باعث تزریق شجاعت برای مومنین ضعیف خجالتی می‌شود. لباس و پوشش خوراک و تغذیه مراسمات و مهمانی‌ها گفت ‌و کلام و شوخی‌ها تفریحات و نشاط‌ها مسافرت‌ها و زیارت‌ها(حضرت معصومه) خلاصه در یک کلام باید از خودمان تصویر یک مومن خوش‌روی اهل‌نشاط منطقی‌ای بسازیم که در عین حالی که با مشکلات خود مبارزه می‌کنیم،خم به ابرو نیاورده و ناامید نمی‌شویم و تن به ذلت نمی‌دهیم. •┈┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈• 🙏‏ کانال مسجد فاطمیه کرهرود👇👇 در ایتا👇 @masjedfatemiye
✅جلسه ۷۲ تفسیر یکشنبه ها ۱۴۰۳/۷/۲۹ ◀️شیوه های (۵۵) غیر مستقیم سخن گفتن(۸) 1⃣سخن و محتوای زیبا را در ظرف و قالب زیبا بیان کن. 2⃣آسان و ساده بیان کردن. 3⃣ . 4⃣عدم بی طرفی 5⃣تکرار مطالب 6⃣تدریجی بودن 7⃣بیان محکم و متشابه(۲۰) 8⃣غیر مستقیم سخن گفتن 🔸در تاریخ می خوانیم: حضرت علی علیه السلام با یک مسیحی همسفر شدند. به دو راهی رسیدند و هر یک باید از راهی می رفت؛ اما حضرت علی علیه السلام در مسیر مسیحی حرکت کرد. مسیحی از او پرسید: راه شما آن جاده است. امام فرمود: می دانم! لکن اسلام سفارش کرده است که هرگاه دو نفر همسفر شدند، نسبت به یکدیگر حقی پیدا می کنند و من خواستم مقداری شما را بدرقه کنم. مسیحی به خاطر این برخورد حضرت، مسلمان شد. 📚بحارالانوار، ج71، ص157 🔸«ابْن أَبی یعْفُور» از امام صادق علیه السّلام نقل می کند که فرمود: «کونُوا دُعَاةً لِلنَّاسِ بِغَیرِ أَلْسِنَتِکمْ لِیرَوْا مِنْکمُ الْوَرَعَ وَ الِاجْتِهَادَ وَ الصَّلَاةَ وَ الْخَیرَ فَإِنَّ ذَلِک دَاعِیةٌ» 📚الکافی (ط - الإسلامیة)، ج 2، ص78 با غیر زبان خویش مردم را (به کیش و مذهب خود) دعوت کنید، مردم باید ورع و کوشش و نماز و خیر شما را ببینند، این ها خود دعوت کننده باشند. 🔸حجت الاسلام والمسلمین قرائتی نیز می فرماید: (این که با عمل خودتان مردم دعوت کنید یعنی:) 👈برای مثال اگر پدر یا معلم در کوچه پوست خیاری دید و با نوک پا آن را کنار زد تا کسی به زمین نخورد، شاگردان با دیدن این حرکت، از آن به بعد پوست خیار در کوچه و خیابان نمی اندازند. یا اگر مدیر اداره هنگام ورود چراغ های اضافی را خاموش کند، سایر کارمندان تکلیف خود را می فهمند. همچنین اگر مسؤولان مملکتی در صف اول نماز جمعه و جماعات باشند، نمازخانه ها و مساجد پر می شود. ❌و بر عکس، اگر چهره های سرشناس خلافی انجام دهند، راه گناه را به روی دیگران باز می کنند. 👈قرآن به زنان پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم که از موقعیت اجتماعی و مذهبی بالایی برخوردارند، می فرماید: ای زنان پیامبر! حساب شما از سایر زنان جداست. اگر هر یک از شما خلافی انجام دهد، دو برابر دیگران کیفر خواهد دید. «یا نِسآءَ النَّبِّىِ مَنْ یَأْتِ مِنْکُنَّ بِفاحِشَةٍ مُبَیّنَةٍ یُضاعَفْ لَهَا الْعَذابُ ضِعْفَیْنِ.» (احزاب/30). 👈در حدیث می خوانیم: هفتاد گناه از جاهل بخشیده می شود، قبل از آن که یک گناه از عالم بخشیده شود[*]؛ چون عالم با گناه خود، راه را برای دیگران آسان می کند. [*]امام صادق علیه‌السلام به‌حفص بن غیاث فرمود:"یُغْفَرُ لِلْجَاهِلِ سَبْعُونَ ذَنْباً قَبْلَ أَنْ یُغْفَرَ لِلْعَالِمِ ذَنْبٌ وَاحِدٌ." اى حفص هفتاد گناه جاهل آمرزیده شود پیش از آن‌که یک گناه عالم آمرزیده شود. 📚الکافی (ط - الإسلامیة)، ج1، ص47. 🔸امام صادق علیه السلام به شیعیانی که در میان اهل سنت زندگی می کردند، سفارش فرمود: در نمازهای آنان شرکت کنید! مریضان آنان را عیادت کنید! جنازه های آنان را تشیع کنید! و در هر کار خوبی، شما پیشگام باشید. "صَلُّوا فِی عَشَائِرِهِمْ وَ عُودُوا مَرْضَاهُمْ وَ اشْهَدُوا جَنَائِزَهُمْ وَ لَا يَسْبِقُونَکُمْ إِلَى شَيْ ءٍ مِنَ الْخَیْرِ فَأَنْتُمْ أَوْلَى بِه" در میان عشایر آن‌ها نماز بخوانید (به‌نماز جماعت عامه حاضر شوید) و از بیمارانشان عیادت کنید و بر جنازه‌ی آن‌ها حاضر شوید، مبادا آن‌ها در هیچ خیرى از شما پیشى گیرند که شما نسبت به‌خیر از آن‌ها سزاوارترید. 📚الکافی (ط - الإسلامیة) ج 2، ص219. 👈مسئله وحدت شیعه و سنی فقط با حرف که نمی‌شود بلکه ما عملا با حمایتمان از فلسطین، داریم به ۱ میلیارد و نیم مسلمان اهل سنت داریم وحدت را می‌فهمانیم. •┈┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈• 🙏‏ کانال مسجد فاطمیه کرهرود👇👇 در ایتا👇 @masjedfatemiye