•| مسجد جامع‌ مزرعه‌ امام |•
191 دنبال‌کننده
✓کانال رسمی ✓کانال اطلاع رسانی فرهنگی ، مذهبی مسجد جامع مزرعه امام @masjedjame6 :ایتا ✓واحد فرهنگی مسجد جامع مزرعه امام ❖ما را همراهی کنید 🌷
| ﷽ یک مرحله به دشمن زده بودیم اما نشد خط را تثبیت کنیم. ناچار برگشتیم عقب. جنازه شهدا مانده بین خاکریز خودی و دشمن. سوار موتور بودم که دیدم جیپ رو باز حاجی آمد توی خط. آماده بود برای تقویت روحیه بچه ها و شناسایی منطقه. بعثی ها از ترس شروع مرحله دوم عملیات، خط را گرفته بودند زیر آتش. یکهو خمپاره کنار ماشین حاجی. گردوغبار غلیط شد سهم چشم هایمان. نفسمان بالا نمی امد. فکر کردیم حاجی شهید شده. توی همین هول و ولا دیدیم ماشین از بین دود و آتیش بیرون آمد و راهش را ادامه داد. با موتور رفتیم پشت سرشان. جاده های مارپیچ را رد کردیم تا رسیدیم به چادر های اورژانس صحرایی. حاج قاسم به زحمت از ماشین پیاده شد. از لباس های سوراخ سوراخش معللوم بود چند ترکش به بدن و پایش خورده. رفتیم زیر بازویش را بگیریم نگذاشت. صاف ایستاد. نمی خواست توی این شرایط روحیه رزمنده ها با مجروه شدنش از بین برد. دردش را مچاله کرد توی خودش. ◻راوی:سید محمد حسینی ◻️منبع:باشگاه خبرنگاران جوان ◻️واحد فرهنگی مسجد جامع مزرعه امام
- بنویسید در کتاب‌ ها... ما در خواب ناز بودیم؛ ڪه او رفت💔! ◻️واحد فرهنگی مسجد جامع مزرعه امام 🔹 @masjedjame6
| ﷽ آفتاب نزده از خانه بیرون. همین طور آمد و نشست کنار راننده که برود اهواز. از کرمان راه افتادند و دو سه ساعت بعد رسیده به سیرجان. آن موقع بود که حرف دل فرمانده آمد سر زبانش. معلوم شد قلبش را پشت در خانه اش جا گذاشته و آمده. به راننده اش گفت: دیشب شب ازدواجم بود. • حاج آقا شما می موندید. چرا اومدید؟ • نه، جبهه الان بیشتر به من نیاز داره. به جای رخت دامادی، لباس رزم به تن آمده بود پشت خاکریز، توی سنگر، وسط میدان نبردی که آتش و خمپاره و گلوله از زمین و آسمانش، جای نقل و نبات را گرفته بود. تازه عروس خانه اش را از همان روز ها سپرده بود به خدا. یقین داشت که خدا بیشتر از خود حاجی مراقب اوست. ◻راوی:مهدی ایرانمنش ◻️منبع:صوت سخنرانی در همایش بزرگ سوگواره یاس نبوی ویژه مبلغان ایام فاطمیه سازمان اوقاف و امور خیریه استان قم ◻️واحد فرهنگی مسجد جامع مزرعه امام
ویژه منتظران ظهور | ﷽ فردا جمعه *ساعت ۶/۳۰صبح* دعای ندبه مکان: مسجد جامع مزرعه امام 🔹واحد فرهنگی مسجد جامع مزرعه امام
| ﷽ خواندن دعای کمیل مکان: مسجد جامع مزرعه امام ◻️واحد فرهنگی مسجد جامع مزرعه امام 🔹 @masjedjame6
🔰 لوح | 🔺️ رهبر انقلاب: افتخار ملی تولید واکسن ایرانی را به معنای واقعی کلمه پاس بداریم. ۱۴۰۰/۴/۴ 🔹 @masjedjame6
🎥 لحظاتی ویژه از دریافت واکسن توسط حضرت آیت الله خامنه‌ای ؛ واکسن ایرانی ◻️واحد فرهنگی مسجد جامع مزرعه امام 🔹 @masjedjame6
🔘 |تصویری از رهبرانقلاب 🔸دریافت دُز اول واکسن ایرانی کرونا ١۴۰۰/۰۴/۰۴ ◻️واحد فرهنگی مسجد جامع مزرعه امام 🔹 @masjedjame6
نمایش در ایتا
| ﷽ تا زانو توی برف بودیم. سوز سرمای ارتفاعات حلبچه به استخوان می زد. داشتیم از قلعه می رفتیم بالا. راه انگاه تمامی نداشت. یکهو حاجی نشست. صورتش زرد شده بود. حال نداشت. پرسیدم: چی شد؟ گفت: دیگه نمی تونم راه بیام. پاهام جون ندارن. از زور کار نه شام خورده بود، نه صبحانه، نه ناهار. یادش رفته بود. خودش گفت. نمی توانست. واقعا نمی توانست راه بیایید. حسابی ضعف کرده بود. رو کرد به من وگفت: تا هوا تاریک نشده از همین ارتفاع روبه رو برو پایین. به بچه ها که رسیدی برای من آب و غذا بیار. بعد کف دستشش را آورد جلوی من و ادامه داد: اگه اینقدر نون بود می خوردم و جون می گرفتم. اون وقت می تونستم بیام. هی با خودم کلنجار رفتم. دیدم نمی تونم حاجی را آن طور تنها بگذارم. میان همین کلنجار رفتن ها یادم آمد دو تا پاکت نخود و کشمش توی بادگیرم هست. جیره های اضطراری بودند که تا لحظه آخر نباید استفاده می کردیم. دادمشان به حاجی. نگاه معناداری کرد و خندید. گفت: خیلی نامردی. تو این ها را داشتی و چیزی نگفتی؟ حتما خودتم میخوردی؟ گفتم: نه به خدا حاجی. نگاه کن درشون بسته ست، دست بهشون نزدم. دو سه تا مشت از نخود و کشمش را خورد. حالش که جا آمد راه افتاد. برف ها را زیر پا مچاله می کردو جلو می رفت. بیست دقیقه بعد خودمان را رساندیم پیش بچه ها. ◻راوی:حاج احمد شفیعی ◻️منبع:بدون تعارف،گفت و گویی صمیمانه با حاج احمد شفیعی از رزمندگان لشکر ۴۱ ثارالله(؏)در دوران دفاع مقدس ◻️واحد فرهنگی مسجد جامع مزرعه امام
◻️واحد فرهنگی مسجد جامع مزرعه امام 🔹 @masjedjame6
می شمارم روز و شب را تا محرّم…♥️ [۴۰روز تا محرم] ◻️واحد فرهنگی مسجد جامع مزرعه امام 🔹 @masjedjame6
انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه با حکم رهبر انقلاب اسلامی رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای را به ریاست قوه قضائیه منصوب کردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این حکم با تأکید بر اهتمام جدی به مأموریتهای دستگاه قضا در قانون اساسی و همچنین ادامه رویکرد تحولی و اجرای سند تحول موجود، «گسترش فناوریهای نوین در دستگاه قضایی»، «گماردن نیروهای کارآمد و جهادی در مسئولیتها»، «ارج نهادن به خدمات قضات پاکدامن و در عین حال برخورد قاطع با تخلفات» و «ارتباط با متن مردم» را از جمله انتظارات خود از رئیس جدید قوه قضائیه بیان کردند. متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است: بسم الله الرّحمن الرّحیم جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ غلامحسین محسنی اژه‌ای دامت تأییداته اکنون که جناب آقای رئیسی با رأی ملت ایران توفیق خدمت در جایگاه ریاست جمهوری اسلامی ایران یافته‌اند، با تشکر فراوان از خدمات ارزنده‌ی ایشان در مدت مسئولیت قضائی و کارنامه‌ی افتخارآمیزی که در پایه‌گذاریِ اقدامات ماندگار از خود به جای گذاشته‌اند، جناب‌عالی را که علاوه بر صلاحیتهای قانونی، برخوردار از تجربه‌ی گرانبها و شناخت عمیق و سابقه‌ی درخشان در امر قضا میباشید، بر اساس اصل یکصد و پنجاه و هفت، به ریاست قوه‌ی قضائیه منصوب میکنم. انتظار اینجانب، اولاً: اهتمام جدّی به مأموریتهای اساسی دستگاه قضاء در قانون اساسی است، یعنی گسترش عدالت، و احیاء حقوق عامّه، و تأمین آزادیهای مشروع، و نظارت بر حسن اجرای قوانین، و پیشگیری از وقوع جرم، و نیز مبارزه‌ی قاطع با فساد. و ثانیاً: ادامه‌ی رویکرد تحوّلی و اجرای سند تحول موجود با اهتمام ویژه. و ثالثاً: گسترش فناوریهای نوین و تضمین دستیابی آسان و رایگان مردم به خدمات قضائی. و رابعاً: گماردن نیروهای کارآمد و جهادی و فاضل و صالح در مسئولیتها، و تربیت مدیران شایسته برای سطوح عالی و میانی قضائی و اداری. و خامساً: ارج نهادن به خدمات قضات پاکدامن و حفظ عزت و منزلت ایشان، و متقابلاً برخورد قاطع با معدود افراد متخلّف. و سادساً: ارتباط با متن مردم و حضور در میان آنان که دارای برکاتِ بسیار است. توفیقات جنابعالی و همکارانتان را از خداوند متعال مسألت میکنم و امیدوارم خدمات شما موجب رضای خدا و خلق گردد. بحوله و قوّته. و السلام علیکم و رحمةالله سیّدعلی خامنه‌ای ۱۰ تیر ۱۴۰۰ ◻️واحد فرهنگی مسجد جامع مزرعه امام 🔹 @masjedjame6
🚨 ویژه 📸 تصاویر روسای قوه قضائیه پس از انقلاب، از آغاز تا کنون ◻️واحد فرهنگی مسجد جامع مزرعه امام 🔹 @masjedjame6
باسلام قابل توجه قرآن آموزان عزیز کلاس آموزش قرآن ویژه جوانان و نوجوانان 👈🏻 امروز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۱۰ ساعت ۷/۳۰ بعد از ظهر مکان : مسجد جامع مزرعه امام مربی قرآنی: عابدین پوربافرانی ◻️واحد فرهنگی مسجد جامع مزرعه امام 🔹 @masjedjame6
جلسه ی هماهنگی جهت کلاسهای تابستان نوجوانان در مسجد جامع برگزار گردید. پوستر اطلاع رسانی کلاسها جهت ثبت نام به زودی چاپ و منتشر خواهد شد. 🍒نوجوانان گل پسر منتظر باشند. 💠واحد فرهنگی مسجد جامع مزرعه امام‌ 🔹 @masjedjame6
امام صادق علیه السلام: هر کس سوره جمعه را در هرشب جمعه بخواند، کفاره گناهان ما بین دو جمعه خواهد بود. ◻️واحد فرهنگی مسجد جامع مزرعه امام 🔹 @masjedjame6
| ﷽ کلاس آموزش قرآن به نوجوانان مکان: مسجد جامع مزرعه امام ◻️واحد فرهنگی مسجد جامع مزرعه امام
🔵 پیام تبریک آیت الله رئیسی به حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای بابت انتصاب به ریاست قوه قضائیه ◻️واحد فرهنگی مسجد جامع مزرعه امام 🔹 @masjedjame6