معصوم در چمنزار ؛
کسیو دارید اینطوری باشه براتون:*) ؟
شما کسی رو دارید اینقدر بچگیاش ناز نازی باشه ؟؟😭
معصوم در چمنزار ؛
شما کسی رو دارید اینقدر بچگیاش ناز نازی باشه ؟؟😭
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
من از اونجایی فهمیدم که سنم داره میره بالا که دیگه نتونستم صدای بلند رو تحمل منم.
رفتن آدما از زندگیم ناراحتم میکنه، حتی وقتی میدونم وجودشون تو زندگیم بهم ضرر میرسونه، حتی وقتی میدونم اونقدرا که برام ارزش داشتن براشون ارزشمند نبودم.
ترجیح میدهم با آدم هایی در ارتباط باشم که ته ماندهی امیدم را از من نگیرند. به من اضطراب ندهند، حسادت نداشته باشند، مقایسه نکند، به این نتیجه رسیدم که آرامش نتیجه انتخاب آدم های درست است.
به عنوان کسی که ادمای زیادی رو حذف کرده میگم از حذف کردن نترسید، جا باز میشه برا ادم حسابیا.