معصوم در چمنزار ؛
-𝟑𝟔𝟓 روز بدون تو... روز چهلم : آدم ها می آیند و می روند... اما نمی شود تو همانی باشی که می ماند؟
-𝟑𝟔𝟓 روز بدون تو...
روز چهل و یکم:
بعضی روز ها احساس میکنم بیخیالت شده ام و دیگر برایم مهم نیستی.
اما همان لحظه خاطرات از ناکجا اباد به ذهنم حمله می کنند و به همین سادگی...
دلتنگت می شوم!
𝒔𝒐𝒎𝒆𝒅𝒂𝒖𝒔 𝑰 𝒇𝒆𝒆𝒍 𝒍𝒊𝒌𝒆
𝑰'𝒎 𝒐𝒗𝒆𝒓 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒍𝒓𝒆𝒂𝒅𝒚
𝒂𝒏𝒅 𝒄𝒂𝒏'𝒕 𝒄𝒂𝒓𝒆 𝒍𝒆𝒔𝒔
𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒅𝒐
𝒃𝒖𝒕 𝒕𝒉𝒆𝒏 𝒔𝒐𝒎𝒆 𝒎𝒆𝒎𝒐𝒓𝒚 𝒔𝒕𝒓𝒊𝒌𝒆 𝒎𝒆
𝒐𝒖𝒕 𝒐𝒇 𝒏𝒐𝒘𝒉𝒆𝒓𝒆
𝒂𝒏𝒅 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒕𝒉𝒂𝒕
𝑰 𝒎𝒊𝒔𝒔 𝒚𝒐𝒖
شما هر چیزیو که تو زندگیت از دست بدی بعدا میتونی یه طوری جبرانش کنی، به جز دختری که واقعا عاشقته.
اگه مجبوری باشی بین اون و خودت یکیو انتخاب کنی، و اگه اونو انتخاب کنی عاشقی.
معصوم در چمنزار ؛
- اَکسِسوری عزیزدلم امروز دوتا امتحان مهم داشتم واسه اون داشتم میخوندم، انشاءالله از فردا روند لیورا
- وا خب بنظرم خیلی مهمه و فرق بینشون هست
اکس استوری مثل این میمونه که فروشگاه اِکس باشه😂😐
اکسسوری هم که بدلیجاتِ، پس زمین تا آسمون فرق میکنه عزیزم منم چیز بدی نگفتم که شما گارد گرفتی🤌🏼
اینکه دوست داره دلیل نمیشه بهت خیانت نکنه، ما هم خدا رو دوست داریم ولی بازم گناه میکنیم!
معصوم در چمنزار ؛
- وا خب بنظرم خیلی مهمه و فرق بینشون هست اکس استوری مثل این میمونه که فروشگاه اِکس باشه😂😐 اکسسوری
- خوشم نیومد، شوخی های درحد خودتون بکنید. با تشکر.
- عه چی عالیه ممبر؟
- مرسی مرسی نظر لطفتهه
معصوم در چمنزار ؛
-𝟑𝟔𝟓 روز بدون تو... روز چهل و یکم: بعضی روز ها احساس میکنم بیخیالت شده ام و دیگر برایم مهم نیستی.
-𝟑𝟔𝟓 روز بدون تو...
روز چهل و دوم:
اینکه به دیگران بهترین خودت را دو دستی تقدیم کنی و بعد ببینی
کس دیگری را انتخاب کرده اند، تا قیامت عذاب آور است.
𝑰 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌 𝒊𝒕 𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒔𝒕𝒐𝒑𝒔 𝒉𝒖𝒓𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒈𝒊𝒗𝒊𝒏𝒈 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒃𝒐𝒅𝒚 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒆𝒔𝒕 𝒐𝒇 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒏𝒅 𝒘𝒂𝒕𝒄𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆𝒎 𝒄𝒉𝒐𝒐𝒔𝒆 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒐𝒏𝒆 𝒆𝒍𝒔𝒆