هدایت شده از ساکنین ِاخترك ِب612 ؛
منم همه زورمو زدم
اما زورم از دنیا کمتره ..
بی من خوشی ! وگرنه از آن ِتو میشدم ..
جان میسپردم آخر و جان ِتو میشدم .. ( =
دامنِ آلوده و بارِ گناه آورده ام؛
گرچه آهی در بساطم نیست، آه آورده ام؛
هرکه بودم، هرکه هستم، به کسی مربوط نیست..
بر امامِ مهربانِ خود پناه آورده ام :)
- متوجهام چی میگی.. حسرت گذشته یه جورایی شبیه یه خونه امنه که الان دیگه نداریمش .
#ناشناس .
گویند که هر چیز به هنگام بُود خوش
ای عشق ، چهچیزی که خوشی در همه هنگام.. ؟!