ماطریکث
مرگ شتریه که دم خونه هرکس میخوابه همه آدما یه روزی میمیرن و باید آدم به خودش آمادگی بده و به کسی وا
منم اینو میدونم و وابسته نیستم
ولی هیچ دلیلی نداره که از مرگ عزیزانم ناراحت نشم
چون به زندگی طولانی بدون حضور اونها فکر میکنم
مثلا اگر یه فرد نزدیک باشه، وقتی تنهایی یادش میوفتی
هدایت شده از بوکِتو
امیدوارم هیچ وقت دچار غمی نشین
ولی غم بزرگی به ما محول شده
عزادار برادرم هستیم
لطف کنید هرکس یه فاتحه برای شادی روحِ پشت و پناه خواهر بفرسته