eitaa logo
ماطریکث
16 دنبال‌کننده
529 عکس
149 ویدیو
1 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
این دوتایی هم که جواب ندادم چون نفهمیدم💔
ماطریکث
این دوتایی هم که جواب ندادم چون نفهمیدم💔
فضای داستان تلخ و دارک و اینا باشه یا ملایم و کیوت و..؟
یعنی فقط من کتابایی که لاشون بوک مارکای خوشگل میزارمو دیگه نمیخونم؟ یه جور لوس میشه دیگه حس عادی بودن نداره😂✨
ماطریکث
نظرم عوض شد فقط برای کتابای ضخیم جلد سخت خوبه دقت نکردم بهش
نه اتفاقا واسه کتابای زخیم جلد شومیز خوبه چون انعطاف داره راحت تر میشه دست گرفتش
ماطریکث
ضخیم درد سره😂
اره حواسم نبود ولی برای کتابای حجیم مثل جز از کل که هفتصد صفحه هست باید جلد سخت باشه وگرنه خراب میشه
ماطریکث
نه اتفاقا واسه کتابای زخیم جلد شومیز خوبه چون انعطاف داره راحت تر میشه دست گرفتش
نه از وسط تا میشه و برگه هاش گنده میشن چون عطفش ضعیفه نسبت به جلد شخت
نگاه بوک مارک و اینا خوبه منم اتاقم پر بوک مارکه ولی نمیدونم چرا بازم وقتی تصمیم میگیرم یه کتابو واقعا بخونم دیگه بوک مارک نمیزارم لاش بوک مارک برای من حکم "چیزای ادایی" پیدا کرده🗿