ماطریکث
خب خوندیش؟ چقدر خوندی؟ چطور نگه داری میکنی؟
اره کامل خوندمش
همشو
تو کتاب خونه تا میخونمم یه جا مطمئن میزارم آسیب نبینه نه فقط این کل کتابام همینن یه کتابخونه دارم میخونم میزارم سر جاش ماری دیده
ماطریکث
مثلا این جز از کله اگر جلد سخت نبود خراب میشد حالا چرا؟
حیف بالا نیستم میرفتم عکس میگرفتم😂😂
ماطریکث
یه کتابم هست مثلا توتان خامون این کتابه مشکلی نداره، جلدشم عادیه اگر احتیاط کنی عطفش خراب نمیشه ۵۶٠
ولی همینم وقتی چند بار بخونیش کامل تا میشه از وسط عطفش
البته اگر تا شدن از قسمت عطف و یکم کنده شدن برگه ها برات مهم نباشه(حرفشم روحمو خدشه دار میکنه) خب جلد عادی راحت تره
ماطریکث
نگاه بوک مارک و اینا خوبه منم اتاقم پر بوک مارکه ولی نمیدونم چرا بازم وقتی تصمیم میگیرم یه کتابو واق
میشه بوک مارکاتو بدی من؟🗿👍🏻