نگاه بوک مارک و اینا خوبه منم اتاقم پر بوک مارکه ولی نمیدونم چرا بازم وقتی تصمیم میگیرم یه کتابو واقعا بخونم
دیگه بوک مارک نمیزارم لاش
بوک مارک برای من حکم "چیزای ادایی" پیدا کرده🗿
ماطریکث
اره حواسم نبود ولی برای کتابای حجیم مثل جز از کل که هفتصد صفحه هست باید جلد سخت باشه وگرنه خراب میشه
من بخاطر قیمتش که گرون تره نمیخرم به فوایدش توجه نکردم بعد ضخیم لامصب باز نمیشه😂😂
ماطریکث
من بخاطر قیمتش که گرون تره نمیخرم به فوایدش توجه نکردم بعد ضخیم لامصب باز نمیشه😂😂
ببین برای کتابای پونصد تا هفتصد صفحه ای، اگر جلدش سخت نباشه، دوام نداره
ماطریکث
ببین برای کتابای پونصد تا هفتصد صفحه ای، اگر جلدش سخت نباشه، دوام نداره
چرا من بالای پونصد دارم جلدشم شومیزه خیلی وقتم هس دارمش
ماطریکث
چرا من بالای پونصد دارم جلدشم شومیزه خیلی وقتم هس دارمش
خب خوندیش؟ چقدر خوندی؟ چطور نگه داری میکنی؟
ماطریکث
خب خوندیش؟ چقدر خوندی؟ چطور نگه داری میکنی؟
اره کامل خوندمش
همشو
تو کتاب خونه تا میخونمم یه جا مطمئن میزارم آسیب نبینه نه فقط این کل کتابام همینن یه کتابخونه دارم میخونم میزارم سر جاش ماری دیده
ماطریکث
مثلا این جز از کله اگر جلد سخت نبود خراب میشد حالا چرا؟
حیف بالا نیستم میرفتم عکس میگرفتم😂😂