ماطریکث
نظرم عوض شد فقط برای کتابای ضخیم جلد سخت خوبه دقت نکردم بهش
نه اتفاقا واسه کتابای زخیم جلد شومیز خوبه چون انعطاف داره راحت تر میشه دست گرفتش
ماطریکث
ضخیم درد سره😂
اره حواسم نبود ولی برای کتابای حجیم مثل جز از کل که هفتصد صفحه هست باید جلد سخت باشه وگرنه خراب میشه
ماطریکث
نه اتفاقا واسه کتابای زخیم جلد شومیز خوبه چون انعطاف داره راحت تر میشه دست گرفتش
نه از وسط تا میشه و برگه هاش گنده میشن
چون عطفش ضعیفه نسبت به جلد شخت
نگاه بوک مارک و اینا خوبه منم اتاقم پر بوک مارکه ولی نمیدونم چرا بازم وقتی تصمیم میگیرم یه کتابو واقعا بخونم
دیگه بوک مارک نمیزارم لاش
بوک مارک برای من حکم "چیزای ادایی" پیدا کرده🗿
ماطریکث
اره حواسم نبود ولی برای کتابای حجیم مثل جز از کل که هفتصد صفحه هست باید جلد سخت باشه وگرنه خراب میشه
من بخاطر قیمتش که گرون تره نمیخرم به فوایدش توجه نکردم بعد ضخیم لامصب باز نمیشه😂😂
ماطریکث
من بخاطر قیمتش که گرون تره نمیخرم به فوایدش توجه نکردم بعد ضخیم لامصب باز نمیشه😂😂
ببین برای کتابای پونصد تا هفتصد صفحه ای، اگر جلدش سخت نباشه، دوام نداره
ماطریکث
ببین برای کتابای پونصد تا هفتصد صفحه ای، اگر جلدش سخت نباشه، دوام نداره
چرا من بالای پونصد دارم جلدشم شومیزه خیلی وقتم هس دارمش
ماطریکث
چرا من بالای پونصد دارم جلدشم شومیزه خیلی وقتم هس دارمش
خب خوندیش؟ چقدر خوندی؟ چطور نگه داری میکنی؟