أَنِيس؛
ــــــــ
چـــایدمکــنخســتـهامازتـلـخـیـهنــســکافههــا...
چــایباعطـرهـلوگـلهـایقـوریبهتـراست(:!
-
أَنِيس؛
ــــــــ
درسمنـــطقمیـــدهمهــرلحـــظهایـندلراولــــی
بــازهمهــرلحـــظهمردودنگـــــاهتمیشود. . .(:
-
أَنِيس؛
ـــــــــ
باز هم آدینه ای دگیر
و میپرسم سوال اینگونه که ،
مهدی نمی آیی . . ؟
-