هدایت شده از خیابون انقلاب
أَنِيس؛
ــــــــ
من دقیقا دو دقه بعد اینکه فامیل بهم گفته فقط ده درصد مردم ایران جمهوری اسلامی رو قبول دارن...💔
میمدی میدیدین جمعیتو هر شب هر شب به عشق همین جمهوری اسلامی کف خیابونا...
-