أَنِيس؛
ــــــــ
خب این پرچم رو میبینید دوستان
آقایی که دستشونه پرچم قدشون حدود صد و نود بود
پرچم دو برابر ایشون
من از دور دیدم دلم پرکشید واسه این پرچمه (:
بعد رفتم به آقا گفتم میشه بدیش من 🥲😂
آقا هم بنده خدا وایساده بود بالا سر من نگران
منم تعادل نداشتم یه باد میزد پرت میشدم کف خیابون 😅🎀
بعد اصن دو دقه که دستم بود ده دفه داشتم میفتادم ولی انقددددددددد خوشحالم
انقدددددددددددددددررررر خوشحالم که رو ابرام
-