أَنِيس؛
ـــــــــ
؛
امام کاظم"ع"میدونستن
ما ایرانیها چقدر دل نازکیم،
قشنگترین دارییش رو بخشید به ما.. :)
أَنِيس؛
: )
توبابحاجاتیحسیـــن (:
منخیالاتیحسیــــن
خودمروازحالا
«کربــــلا»
دارم میبینم . . .
أَنِيس؛
حُبّ ؛
؛
دلمرا آهنیکردم ( :
مباداعاشقتگردد . . .
ندانستم تو ای ظالم ؛ دلی آهن ربا داری