حِسام جدید بود
یه سری لفظام انگار از تو بهم الهام میشد
مثلا میگفتم
قربون ِاون عقل ِپشت ِچشمت ( :
یامیگفتم «قلبمتوقلبت»
قلبم تو قلبت ؟!
سرچشمه ی اینا کی بود ؟تو بودی
از وجود ِخودت من برگردوندم بت
نداشتن هیچوقت اینواژهها سیاست . . .
این چیزا رو کی میسازه؟ خب عاشقا میسازن !
دوستان واقعا خواهرانه میگم بهتون
محبت ِخدا و اهل بیت رو با چنگ و دندون تو قلب و زندگیتون حفظ کنین
این محبت اگه از بین بره به هر دلیلی . . . خلأ ای که به وجود میاد رو با هیچی نمیتونین پر کنین حقیقتا