أَنِيس؛
ـــــــــ
رفتنت را باور ندارم ...
و تو جبران نخواهی شد حتی به گریه های عمیق!..(:
-
أَنِيس؛
ــــــــ
آقا جان
دیگر تو نیستی
اما؛
راهت ، نگاهت ، سخنانت
و تو زنده ای در قلب های ما :)
-