أَنِيس؛
ـــــــــ
جـــــــــــــآن آقا...سنه قربان آقا...سید العطشان آقا...جـــــــــــــآن آقا:)))
-
أَنِيس؛
ــــــــ
اینجا باشه و نمـــــنمـــــ بارون🫧
منکیعاشقتشدم؟!...
نمیدونم :))))
-
میگفتن قرار بود تهران برای ۲۰۰بسیجی سحری آماده کنیم...
نصفه شب زنگ زدن گفتن شدند ۵۰ نفر
۱۵۰تاشونو شهید کردن :))
خلاصه که
هفت دولت عشق را عطار گشت و ماهنوز اندر خم یک کوچه ایم