یکی از بدترین اشتباهات زندگیم این بود که با آدم های بی خانواده صحبت کردم و شخصیتمو آوردم پایین !:)
دقیقا همینقدر ساده ام که همه میان درد و دلاشون رو به من میگن وقت بحث که میشه همه عقب وایمیسن منو میفرستن جلو
تقصیر خودمه
زیادی ساده ام هر مزخرفی رو باور میکنم !
شما رحم کنید به من
من گناه دارم:)