eitaa logo
مـرکز مـأوا | مهارت افزایی استعدادپروری
2.7هزار دنبال‌کننده
159 عکس
9 ویدیو
1 فایل
«مرکز مأوا» جایی که توش کلی #پیشرفت میکنی ✅قراره ❌درس های تئوری جاش رو بده به #مهارتهای_عملی ❓آموزش ها رایگانه؟ 😉 بعله 😎 در حد توان در خدمتیم. 📝 مدیر کانال @mava_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
. 😎 یسری دوستان اومدنـــ 🤨 تو پی وی می گن کار شما چیه؟؟؟ 🧐 یه عده هم می پرسن منابع حرف های شما کجاست؟؟؟ 😉 ولذا می خوایم یه پرانتز کوچیک باز کنم تا یکمی خودمون رو معرفی کنیم. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. 🔹مرکز ، که به اختصار میشه مأوا❣ ◽️با طرحی آموزشی و تربیتی که توسط تعدادی از جوانان فعال در عرصه تعلیم و تربیت با ویژگی های خاصی تاسیس شد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. مهمترین رسالت مرکز مأوا آموزش ✅ مهارت های کاربردی بجای ❌آموزش های تئوری رایج در کشور هست. .
. 😒 اینکه خیلی از دانش آموزا و دانشجو های ما حال درس ندارن یا تنبلن یا از درس نه تنها نمیبرن بلکه بدشونم میاد. 🔻
😟 یا ما دانش آموزا رو تقسیم میکنیم به برتر و غیر برتر فقط بر اساس تواناییشون توی تست زدن و در نهایت تمام زندگی 💔یک نفر رو خلاصه میکنیم در کنکور فارغ از اینکه بدونیم اصلا چیه و به چه دردی میخوره!!! 🔻
یا دانشجوهایی که فارغ التحصیل👉 میشن و 😞نمیتونن جذب بازار کار بشن، بعدش بهونه میگیرند که نیست، درصورتی که با مراجعه به سایت های معتبر که آمار جذب بازار کار به تفکیک دانشگاه ها رو هم اعلام میکنن به مطالب تأسف باری پی میبریم. .
. 😔 اینکه بعد از ۱۶ تا ۲۰ سال درس خوندن یک فردی منتظر باشه تا جایی در اداره ای استخدامش کنن خیلی رضایت بخش نیست 😕 حالا اینکه مشکلات چیا هست که کلی میشه در موردش صحبت کرد .
. ➰خلاصـــه . 💔 درد این حجـــران این خون جگــر این سخـــن بگــذار تا وقت دگــر .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
😉 اما ما توی مأوا به این تصمیم رسیدیم که اندازه خودمون کمک کنیم به: 🔹لذت بخش شدن آموزش ها و درس ها ◽️مهارت آموزی کاربرد محور 🔹 هدف محور کردن آموزش ها بر اساس استعداد های هر فرد ◽️ کمک در زمینه استعدادیابی و استعدادپروری 🔹 آموزش های ویژه در زمینه رشد و توسعه فردی ◽️بروز شدن شیوه های آموزشی و طراحی فرآیند های آموزشی شخصی سازی شده 🔹 تشکیل کسب و کار های مهارت محور و موارد دیگه ای در آینده بیشتر براتون در موردش میگیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. 🔹امـــــا اسم مأوا علاوه بر اینکه مخفف اسم کامل مرکز ماست، معنی خودشم برامون مهمه ☺️ اینکه مرکز ما محل آرامش و به آرامش رسیدن افراد باشه❣ 😏 این آرامشو توی پیام های زرد و رنگی رنگی دنبال نمیکنیم❌ ▫️ما معتقدیم بهترین و برترین ، اون آرامشیه که از و باشه 🔹 باتغییر رویه های زندگی ▫️ با رشد کردن فردی 🔹 با ارتباطات سالم و مؤثر با دیگران، ▫️ با بهبود اخلاق و رفتار، 🔹 با بهتر شدن وضع معیشت و کسب و‌کار و مواردی از این دست که مهمترین نیاز های هر انسانیه
👈یعنی ما آرامش رو از درون میخواییم و تلاش میکنیم با آرامش خودمون به بقیه هم انگیزه و توان مضاعف هدیه کنیم. پس ما میخواییم توی مرکز مأوا که دوست❣ داریم رو با یـــاد بگــــــیریــــم. 😉درخدمتتون هستیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
اما این کانال: جونم براتون بگه که اینجا ❌ نه قراره اطلاعیه آموزشی بیاد ❌ نه کلاسی ثبتنام کنیم و ❌ نه شما رو با اموری آشنا کنیم 😐 و بعدش بگیم اگ بقیه اشو میخوایید بیایید توی دوره ها ⛔️اصلا و ابدا این مسائل نیست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. 📱این کانال یک پل ارتباطیه بین 👈 مرکز مأوا و عموم مردمی👉 که دوستدارند یه سرو سامونی به برنامه های زندگیشون بدن 🤓 کسایی که به و به قول استادمون توی مرکز میخوان رو‌ خودشون کار کنند تا بشه سرمایه اصلی زندگیشون
🔹اینجا در کنار هم یادمیگیریم: 😍 چجوری بهتر زندگی کنیم، هرکسی اونجوری که دوستداره یاد میگیره یعنی ما برای هر سبک یادگیری محتوای خودشو ارائه میکنیم 🤝 و با هم تلاش میکنیم با اتفاقات بهتری رو تو زندگیمون رقم بزنیم. 😉 خوب یادبگیریم و اونچه که یادگرفتیم رو بکار بگیریم و خودمونو روزبروز بالاتر ببریم و پیشرفت کنیم.
ما کمکتون میکنیم پیدا کنید و بدید و اونو تبدیل به بکنید و با مهارت هاتون بهتر و آرامش بخشتر زندگیکنید. .
. 🤓 خوبـــــــــــــــــــــ بریمـــــــــــــــــــــ ســــــراقــــــــــــــ کـــــتابــــــــــــــــــ .
. 😎 اولش بسم الله یادت نره بســم الله الرحـــمن رحیــم .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🗣 جمیز کلیر تو کتاب عادت های اتمی عادت ها رو اینطوری تعریف می کنه:🔻 🔴 عـادتـــها به معنای تجمع سود حاصل از بهبودهای شخصی هستند. .