فوردرجاعزل"࣪.𝐚𝐧 𝐚𝐭𝐡𝐥𝐞𝐭𝐢𝐜 𝐄𝐒𝐓𝐏᮫᜔݁ᩘ♰
گفت چندروز ایتا نمیاد
تو چیزی میدونی شرلوک ؟
فوردرجاعزل"࣪.𝐚𝐧 𝐚𝐭𝐡𝐥𝐞𝐭𝐢𝐜 𝐄𝐒𝐓𝐏᮫᜔݁ᩘ♰
تو چیزی میدونی شرلوک ؟
یه احمقی که نمیدونم کودوم فولان فولان شده ایه ظاهرا یه چیزی گفته یا چی رابطه ی مکسی باهاش بهم خورده تا جایی که فهمیدم مکسی گفت حالم خوب نیست یه چند روز باید با خودم کنار بیام و اینا دوباره برمیگردم
فوردرجاعزل"࣪.𝐚𝐧 𝐚𝐭𝐡𝐥𝐞𝐭𝐢𝐜 𝐄𝐒𝐓𝐏᮫᜔݁ᩘ♰
شمارشو ندارین زنگش بزنین؟
من دارم ولی نمیدونم بخواد جواب بده یا نه
اگه تا دو یا سه روز دیگه نیومد بهش زنگ میزنم
فوردرجاعزل"࣪.𝐚𝐧 𝐚𝐭𝐡𝐥𝐞𝐭𝐢𝐜 𝐄𝐒𝐓𝐏᮫᜔݁ᩘ♰
من دارم ولی نمیدونم بخواد جواب بده یا نه اگه تا دو یا سه روز دیگه نیومد بهش زنگ میزنم
احتیاط یه زنگ بهش بزن جواب داد بگو اشتباهی گرفتم
فوردرجاعزل"࣪.𝐚𝐧 𝐚𝐭𝐡𝐥𝐞𝐭𝐢𝐜 𝐄𝐒𝐓𝐏᮫᜔݁ᩘ♰
نه خیلی زشته_
حاجی ول کن زنگش بزننن
فوردرجاعزل"࣪.𝐚𝐧 𝐚𝐭𝐡𝐥𝐞𝐭𝐢𝐜 𝐄𝐒𝐓𝐏᮫᜔݁ᩘ♰
حاجی ول کن زنگش بزننن
گفتش نیاز به زمان داره تا با خودش کنار بیاد به نظرت زشت نیست به خواستش احترام نزاریم؟