eitaa logo
شـاید‌ نویسنده:)
536 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
408 ویدیو
9 فایل
[این منم بخشی از خودم که اینجا نشونش میدم☁️⚽️] _شیعه علی ابن ابیطالب:) کپی متون؟ از دل برآمده را کجایش میبرید؟ جوانه زدن؟دوم سومین ماه پاییز هزار چهارصد دو ناشناس:https://abzarek.ir/service-p/msg/4038341
مشاهده در ایتا
دانلود
شاید اگه تو اون زمان خوشحال بودی پس واقعا حست اشتباه نبوده!
_کتاب بامداد خمار
شـاید‌ نویسنده:)
_کتاب بامداد خمار
این حرفش رو خیلی درک میکنم، ولی نمیدونم چطور باید توضیح بدم.
یکی تموم عمرش برای افتخار جنگید ولی هیچوقت بهت افتخار میکنم نشنید..
ای کاش میشد کلم رو بزنم به دیوار
هدایت شده از 
_نویسنده‌ی ما حامی، فوتبالیست، خوش قلم، مهربون،رنگ سبز دوست، عاشق پدر، دل‌بسته‌ی خواهر، مامانِ گروه(!)، قهوه‌ی سرد آقای نویسنده دوست، جناب ۲۱۳ [تولدتون مبارک برید بالاتر و جوونه بزنید انشاالله⭐️]
شـاید‌ نویسنده:)
_نویسنده‌ی ما حامی، فوتبالیست، خوش قلم، مهربون،رنگ سبز دوست، عاشق پدر، دل‌بسته‌ی خواهر، مامانِ گروه
تازه اینو دیدم و من روز تولدم "۱۰ ماه پیش" اینو ندیدم و بعد یه سال تازه دیدم😭✨ واای نه.. ببخشید بابت اینکه ندیدمش؛ چقدر قشنگهههه خدااای من چقدر صفاتی که بهم دادین قشنگههه خدای بزرگ:) با تاخیر ۱۰ ماه خیلیی ممنونم:))
هدایت شده از جانان :)
شاید نویسنده سابق، قشنگم .. همونی بودی که همیشه حمایتم میکردی همونی بودی که همیشه حواست به هممون بود..منو قهوه تلخ و ..همه.. قدر خودتو بدون دختر واسه همه چی ممنونم امیدورام به همه ارزوهات برسی تولدتم خیلیییی مبارک باشه قشنگم:)♡
شـاید‌ نویسنده:)
شاید نویسنده سابق، قشنگم .. همونی بودی که همیشه حمایتم میکردی همونی بودی که همیشه حواست به هممون بود
طبیعیه من این تبریک تولدارو اون موقع ندیدم؟ وای وای وای ببخشید فراوااان، حواسم کجا بووود که اینارو ندیدم؟! یعنی ۱۰ ماه پیش من اینارو ندیدم انقدر من نسبت به شاید نویسنده و ایتا اون موقع بی توجه بودم؟!✨😭 ببخشید ایشالله امسال حواسم هست😭😭✨ خیلییی ممنونممم چقدرر قشنگ گفتی بهم وای خدایاا واقعا ممنونم:)
شرمندگی زیاد**