شـاید نویسنده:)
دارم فکر میکنم؛
خب من خواهرزاده دارم عزیزن برام،
بچه هارو دوست دارم،
اگه اینارو این شکلی ببینم دق میکنم؛
حالا فرض کن طرف مادره، بچه خودشه..
بمیرم..بمیرم..بمیرم..
شـاید نویسنده:)
واقعا میمونم چطوری هنوز تشخیص ندادید
حق کدومه باطل کدومه!
شـاید نویسنده:)
داشتم فکر میکردم
درسته توی شهر من جنگی نیستید ولی
کشورم داره میجنگه،
هم وطنام هرروز دارن شهید میشن،
رهبر کشورم رو زدن،
این پروفایل باید سیاه بمونه،
تا پیروزی..