شـاید نویسنده:)
دارم فکر میکنم؛
خب من خواهرزاده دارم عزیزن برام،
بچه هارو دوست دارم،
اگه اینارو این شکلی ببینم دق میکنم؛
حالا فرض کن طرف مادره، بچه خودشه..
بمیرم..بمیرم..بمیرم..
شـاید نویسنده:)
واقعا میمونم چطوری هنوز تشخیص ندادید
حق کدومه باطل کدومه!
شـاید نویسنده:)
داشتم فکر میکردم
درسته توی شهر من جنگی نیستید ولی
کشورم داره میجنگه،
هم وطنام هرروز دارن شهید میشن،
رهبر کشورم رو زدن،
این پروفایل باید سیاه بمونه،
تا پیروزی..
خانم kosar با پروفایل این و بیو : [از کوتهی ماست که دیوار بلند است...]
دنیا خوبه؛ خصوصا وقتی چای کنارمونه!
شبتون بخیر✨
توحید قبل خواب فراموش نشه.