شـاید نویسنده:)
داشتم فکر میکردم
درسته توی شهر من جنگی نیستید ولی
کشورم داره میجنگه،
هم وطنام هرروز دارن شهید میشن،
رهبر کشورم رو زدن،
این پروفایل باید سیاه بمونه،
تا پیروزی..
خانم kosar با پروفایل این و بیو : [از کوتهی ماست که دیوار بلند است...]
دنیا خوبه؛ خصوصا وقتی چای کنارمونه!
شبتون بخیر✨
توحید قبل خواب فراموش نشه.
هدایت شده از سدخارجی
10.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ایول ایول، داش مجید رو ایول🔥❤️
از طرف ۹۰ میلیون ایرانی🇮🇷
@Sedkhareji ✔️
ماه بالا سرم روشن تر از همیشه است،
صدای شعار مردم تو گوشمه،
بغض تو گلومه،
علم تو دستمه،
اشک تو چشمامه،
خوشحالم.
شب سیزدهم فروردین چهارصد پنج