واقعا جای شکرش باقیه
که فردا مدرسه نمیرم تا روی نحس
همکلاسی های نحسم رو ببینم:))
*به جز تک و توک
شـاید نویسنده:)
خوب بخوابید شبتون بخیر فرزندانم✨
توحید قبل خواب فراموش نشه.