eitaa logo
شـاید‌ نویسنده:)
536 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
408 ویدیو
9 فایل
[این منم بخشی از خودم که اینجا نشونش میدم☁️⚽️] _شیعه علی ابن ابیطالب:) کپی متون؟ از دل برآمده را کجایش میبرید؟ جوانه زدن؟دوم سومین ماه پاییز هزار چهارصد دو ناشناس:https://abzarek.ir/service-p/msg/4038341
مشاهده در ایتا
دانلود
ای کاش میشد ناپدید شم.
چایت را بنوش ، نگران فردا هم نباش، از گندم زارِ من و تو، مُشتی کاه می‌ماند برای بادها!
شـاید‌ نویسنده:)
چایت را بنوش ، نگران فردا هم نباش، از گندم زارِ من و تو، مُشتی کاه می‌ماند برای بادها!
https://t.me/maybi_a_writer تو این کانال تلگرام بود! شاید یک نویسنده..واسم جالبه همین:))))
میخوابم چون اونجا تنها جاییه که نیاز نیست من برای زندگیم تصمیم بگیرم.
۶۴_روزی که من نیستم. یه روز میرسه که دیگه من نیستم؛ دیگه اتاقم عطر منو نداره، دیگه مامان از اینکه هرروز خدا اتاقم ولو بهم ریخته است ناراحت نمیشه، دیگه بابا همش نمیگه " تو اصلا نگران آینده ات نیستی" یا آبجی بزرگه نمیگه " دختر یکم چیزی بخور چرا انقدر لاغری" و آبجی کوچیکه لازم نیست هردفعه مشکلات من رو حل کنه یا بگه " بسه دیگه چقدر کش مو گم میکنی"! یا داداش علی دیگه نیاز نیست هرروز از اینکه تو باشگاه چه کار خفنی کردم رو بشنوه و از دستم راحت میشه، رفیقام دیگه همش حرص نمیخورن که چقدر چپیدی تو خونه بسه دیگه یکم از اتاقت دل بکن! یا رفیقهای مجازیم دیگه راحت میشن از اینکه کسی نیست باهاشون شوخی کنه و اذیتشون کنه، مربیم دیگه نیاز نداره ۴ روز هفته راس ساعت ۲ سر میدون وایسته که داره میره سر تمرین غصه منم بخوره و منم ببره، دیگه تختم از اینکه هرروز همه کارام رو روش انجام میدم فریادش درنمیاد، کلاس های مختلف دیگه قرار نیست بخاطر سرصدا ها و خنده های من، صدای خنده های بچه های دیگه معلم هم توش بپیچه، آینه اتاقم دیگه قرار نیست با چیزای مختلف روش نوشته بشه؛ دیگه تو هیئت منی نیستم که اینور اونور بدوعم و بقیه ازم بپرسن: "خب ما چه کمکی کنیم؟ زهرا جون انقدر ماست بسته؟ آقایون میگن چند تا غذا بدیم زنونه" وقتی عزیزام کادو تولد اونی رو نگیرن که دلشون میخواست داشته باشن، شاید دلشون برام تنگ شه:) اون روز من نیستم، ولی همه این اشخاص هستن و دلشون شاید ذره ای تنگ شه برای اینکارام، شاید اون روز اونها با دیدن ستاره ای تو آسمون، دختری که آبنبات دستشه، با عدد 1، با خنده های بلند یادم بیوفتن یا شاید ادمهای اطرافم وقتی یکی جزئیاتی ازشون یادشون نمونه، ،وقتی کسی مراقبشون نباشه، وقتی توی زمان و مکان اشتباه یکی نخندونتشون، وقتی خونه دیگه سرصدا نباشه ، وقتی کسی نیست که تو موقعیت های مختلف بگه: "مهمونی رو جابه جا کنید من کلااااس داارم، بااید برم باشگاه من نمیااام! " وقتی دیگه کسی نیست راه بره از مربیش و فوتبال بگه؛ وقتی کتاب های تو کمد دیگه دست بهشون نخوره، و کسی طبق حال هرروز ننویسه یه چیز رو آینه.. قطعا دلشون برام تنگ میشه:) اون روز جای من بخندین، جای نشد های زندگی من گریه کنید و یادتون باشه که زیاد گریه نکنید چرا؟! چون پیش میاد، بخندین:)) _سیده زهرا موسوی
هدایت شده از سدخارجی
11.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ترامپ: نذاشتیم ایرانی‌ها بهش بگن خلیج فارس! دنیا: @sedkhareji✔️
هدایت شده از - اِمیــلی .
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هیچ‌ چیزی ندارد🐞⚡️ << @emilushef 🐈‍⬛️ >>
من از تاریکی های درونم میگفتم و اون طوری نگاهم میکرد که انگار خورشیدم:)