هدایت شده از قهوه تلخ
شـاید نویسنده:)
بدون امضای رقیه کسی نیومده تاحالا تو صحن بابای رقیه:) [ شهادت حضرت رقیه"ع" ] _بماند به یادگار از پنج
یادش بخیر
پارسال شهادت حضرت رقیه کربلا بودم:)
خانم:)
امسالم هستم مگه نه؟
حسرتم میدونی چیه؟
دی ماه امتحان داشتم
واسه فقط و فقط فقط یه امتحان
کربلا نرفتم!
شـاید نویسنده:)
نون امام حسین رو میخوره
بعد میگه من محرم رو قبول ندارم!
دوره زمونه عجیبیه!
تاریخ داره تکرار میشه..
شمارو نمیدونم
ولی مازنی ها به پسر خیلی علاقه دارن،
و یه طور خاص نوازش میدن!
وتو شب هفتم هیئت مازنی ها
غوغا هست:))
هدایت شده از شـاید نویسنده:)
422.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اقا من به مشکلی عمیق برخوردم
دارم فارسی مینویسم ولی لحجه مازنی داره متنم و
الان سه ساعت دارم همرو قانع میکنم این حرف فارسی هست اینا میگن نه مازنیه😭🌟