شـاید نویسنده:)
عاشورا امسال هم تموم شد.. هعی هعی هعی
یه عالمه گریه به روضه بدهکارم:))
فرض کن عاشورا باشه
خادم حرم امام حسین باشی و
کنار ضریح
خوشبخت فقط همین آدمه:)