شـاید نویسنده:)
واقعا یه جاهایی بهم میگن عصبانی که من حتی یه ذره هم عصبانی نیستم
داداشششش
من مازندرانی ام تُن صدام بلندهههههه😂🤝
و بی حسی بد ترین چیزی بود که میتوانستم دست یابم!
مانند درخت سرو که همیشه سبز است اما هیچگاه گلی نمیدهد
من نه خشک میشوم و نه سبز..
فقط در مرحله ای ایستاده ام که بی حسی وجودم را فرا گرفته و
من حتی ناراحت هم نیستم
این بیشتر از هرچیز عذابم میدهد:)
عزیزم چرا فکر کردی
من میتونم اولویت دومت باشم؟
من حتی بچه دوم خانوادم هم نیستم!
بچه سومم😂
قشنگ روی اولویت سه و چهار
میتونی رو من حساب کنی داداش😂❤️
هدایت شده از جوهرِآبی
تو برای من مقدر شده بودی، شاید حتی به عنوان یک مجازات.
_داستایوفسکی
پیروزی های چشمگیری نداشتم
ولی میتوانم
با شکست هایی که زنده از آن بیرون آمدم؛
غافلگیرت کنم..
_آنتوان چخوف