من لا يقدر وجودك ، لا تعظم غيابه !
کسی که قدر وجودت را نمی داند،
نبودنش را خیلی بزرگ نشمار..
«فلتقع بالحب مع شخصا يرى أن حزنك هو أكبر مصائبه.»
دلبستهی کسی شو که غمگین شدن تو بزرگترین دلنگرانیاش باشد..
کلمه ی "؏ـشــق" وقتی جان گرفت که
نغمه ی تکبیر پیامبر بلند شد:
اللّٰه اکبــر!
فاطمه راضی است
مبارک باشد🤍))
زَهراءُ واحِدةٌ ولَيسَ لَها عَدَد
لَولا عَلِيٌّ لَم يَكُن كُفْوًا أَحَد..
غیر زهرا که به جز حق
به کسی راغب نیست..
اَحدی کفو علیبنابیطالب نیست...