eitaa logo
اخبار مهم روز
325 دنبال‌کننده
10.2هزار عکس
6.2هزار ویدیو
61 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
تولید واکسن‌های کرونا بعلت عدم‌مصرف متوقف‌شد! ۱۱تیر ✍ عملکرد وزارت بهداشت در دولت روحانی و رئیسی نشان دهنده این نکته مهم است که از ابتدا قرار نبود واکسن ایرانی به مردم تزریق شود البته روحانی بنا نداشت هیچ واکسنی به داخل بیاید اما طبق آمار ، دولت آیت الله رئیسی ۹۰٪ واکسن خارجی به مردم زد. همان روزی که خالی بند اعظم ادعای تولید ۵۰ میلیون دوز واکسن برکت در ماه می داد و مسئولین به وعده دروغ این فرد اعتماد کردند، دروغ بودن این ادعا ها را فریاد کردیم که متاسفانه به شدت جبهه گرفتند. در دولت جدید و بعد از گذشت بیش از یک سال و ۴ ماه از وعده تولید برکت تنها کمتر از ۷ میلیون در ماه توان تولید دارد. ۷ میلیون کجا و وعده ۵۰ میلیون کجا جالب اینکه خالی بند اعظم تا رده معاون اولی ارتقا پیدا کرد . . . این یک روش بریدن سر تولید داخل است. ابتدا وعده دروغ می دهند و واقعیت را به مردم نمی گویند انتظارات را بالا می برند بعد که نتیجه مشخص است سعی در نادیده گرفتن و توجیه می کنند اما نتیجه بی اعتمادی مردم به دولت است. خدمت نهادهای امنیتی باید تذکر دهیم که کمترین کار این است که این افراد که دروغگو بودنشان ثابت می شود نتوانند جایگاه های بالا بگیرند.
هدایت شده از طنز فرهنگی
به دلیل آلودگی هوا ادارات تهران فردا تعطیل شدند ولی بورس بانک‌ها تعطیل نیستند. ✍ یک نگاه عجیب پایتخت محور در کشور وچود دارد که تمام کشور یعنی تهران در آلودگی هوا نیز این مورد مشهود است. به جرات می توان گفت تقریبا تمام کلان شهرهای کشور از نظر آلودگی شبیه۱۵ تا ۱۰ سال پیش تهران هستند اما ۱۰٪ توجه ۱۵ سال پیش در مورد آلودگی هوا به کلان شهرها نمی شود. جلسه اضطراری با حضور رئیس سازمان محیط زیست ، وزرا ، معاون اول یا شخص رئیس جمهور، رئیس مرکز کنترل ترافیک ، نیروی انتظامی و ... برگزار نخواهد شد. انگار همه بجز تهران امکان آلودگی هوا ندارند مثلا آن فضاحت ریزگرد ها در خوزستان ایجاد می شود دریغ از جلسه در سطح کلان کشور از نظر من رئیس جمهور و مجلسی را می توان انقلابی دانست که اقدام انقلابی داشته باشند. مثلا مجلس شفاف کند برای آلودگی تهران چقدر بودجه تخصیص می یابد و دولت چقدر هزینه می کند و برای آلودگی باقی کشور چه بودجه ای تخصیص می یابد. اقدام انقلابی درباره ، پایان خام فروشی مخصوصا در ، تسهیل ازدواج و فرزند آوری در عمل و حل بحران ، شکستن گردن کلفت در کشور ، سروسامان دادن به فضای مجازی درست مثل آمریکا ، جهش تولید و . . . درصورت عدم اقدام انقلابی می ترسم جوانان ۱۵ سال بعد همان حرف هایی را در مورد مسئولین امروز مثل قالیباف و اژه ای و رئیس جمهور آیت الله رئیسی بزنند که جوانان امروز درباره مسئولین دیروز مثل کروبی و مرحوم هاشمی رفسنجانی و آملی لاریجانی می گویند. بگذریم ظاهرا پوست مردم در سایر شهرهای کلفت تر است.
سکوت تا کی؟ http://fna.ir/1pznl2 🔥 برخورد قانونی با اظهارات فائزه هاشمی در حمایت از کشف حجاب https://farsnews.ir/my/c/154758
🔴 ‏مسئولین سه کمیته اصلی تیم مذاکره‌کننده، کماکان همان افرادی هستند که به ‎ نگفتند واژه ساسپند در برجام وجود دارد! ۱. کمیته تعهدات هسته‌ای: اسماعیل بقایی ۲. کمیته تحریم ها: حسین سادات‌میدانی ۳. کمیته تصمیم کمیسیون مشترک و ضمیمه بازاجرا: بهزاد صابری انصاری 🔻چرا برکنار نمی‌شوند؟ 🔻‏بهترین کار برای اصلاح طلبان همین مدل است: 🔹سران‌شان که در قدرت نیستند و جلسات مستمرشان برای بازگشت به قدرت برقرار است، 🔸مدیران میانی‌شان در مناصب حضور دارند و همان سیاست‌ها را پیش می‌برند، 🔹رسانه‌ها و فعالان مجازی‌شان هم که شب و روز به دولت حمله می‌کنند! 🔻واقعاً چه بهتر از این مدل؟ بعد هم پرقدرت در انتخابات‌ها ظاهر می‌شوند!
💢این کار زیبا حمایت میخواد 🔹- پنجشنبه ۱۵ ثور ۱۴۰۱- حاکمان اسرائیل امشب خواب ندارد: پوتین، دین اسلام را در کشور روسیه از جمله ادیان رسمی اعلان کرد. و تمام محدودیت وضع شده از مسلمانان را در کشورش برداشت. 🔹لازم است تمامی مسلمانان جهان از این اقدام شجاعانه پوتین تقدیر نمایند.
هدایت شده از بورس بازار
⚡️دروغی به نام ‌ برای گران کردن زندگی مردم توسط نئولیبرال ها ‏در سال۹۹ پالایشگاه اصفهان بنزین را به قیمت۳۴۰۰و۳۶۰۰تومان/لیتر به خارج از کشور صادر کرده است. درهمان سال بنزین در داخل ۳۰۰۰ تومان/لیتر به مردم فروخته شده وادعا شده که بابت هرلیتر ۸۵۰۰تومان به مردم یارانه جعلی پنهان داده شده است! فهمیدید؟
record.ogg
17.79M
🎧بشنوید: ارتباط رمزریال و سند 2030 💠صوت مهندس میزوجی و عزیزان محقق، از سلسله نشست های گپ دانش، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه، تاریخ برگزاری: 13 تیر 1401 💢در اسناد فدرال رزرو آمریکا آمده که CBDC باعث جلوگیری از تامین مالی تروریزم شده و پولشویی را کاهش می‌دهد، اینها یادآور همان موارد مربوط به FATF و CFT است. در زمینهء FATF، بحث و صحبت فراوان بود، اما چه شد که طرفداران FATF، به یکباره عقب نشینی کردند و به طرز عجیبی ساکت شدند؟ آیا اینکه سیستم فنی رمز ریال را IMF (صندوق بین‌المللی پول) به ما داده، و از سوی دیگر، طرفداران FATF عقب نشینی کرده‌اند، نشان از آن نیست که FATF قرار است به صورت دیگری رخ دهد؟ 🔸همچنان تنها راه جمهوری اسلامی، همان شعارهای اول انقلاب است: نه شرقی و نه غربی! 🔹روسیه هرگز با ایران هم ایدئولوژی نیست. جمهوری اسلامی، با هیچ یک از این حکومتها، قرابت ندارد، چرا که ذاتش، متفاوت از همه است. پس نه به بریکس اعتمادی هست، نه به G7، نه به سازمان‌های بین المللی! 🔸باید از دوقطبی‌های کاذب خارج شد. اینکه فکر کنیم برجام بد است، ولی قرارداد 25 ساله با چین که اصلاً از مفاد آن خبر نداریم، خوب است، ساده‎انگاری است! ⭕️داستان رمز ریال باید در کنار کنتورهای هوشمند، کارت واکسن، QR کدها، فعالان حقوق هم جنس بازان، آموزش جنسی در مدارس و ... دید. اینها همه قطعات پازلی هستند که در کنار هم، معنی ترسناک تری دارند. هرچند که خود رمز ریال، به تنهایی، بسیار وحشتناک است.
دلمان خون است خون خون از اینکه یک استاد به تمام معنا، باید با پشتی و متکا، میز درست کند اما هر بی سر و پایی با حفظ کردن چهار اسم و نظریه از جاهلان غربی، کلی میز و بودجه داشته و همه جا تریبون دار باشند.. قرارمان این نبود. قرار بود پابرهنه ها اولویت اول باشند، قرار بود حرف اسلام و ولایت، حاکم شود اما ولی امر، هر چه فریاد زد، بیدار نشدیم حتی وقتی از یک واجب عینی و فوری سخن گفت... خدایا میترسم از عذابی که برایمان تقدیر کرده ای، نکند این حجم از فشار بر مردم، بخشی از عذاب تو باشد؟ خدایا ما را ببخش😭 الهی من لی غیرک، اسئله کشف ضری والنظر فی امری، نظری به امورات مان کن...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مهران مدیری: در سینما رشوه می‌دهند تا نقش بگیرند
هدایت شده از طنز فرهنگی
امروز سالگرد حمله آمریکا به هواپیمای مسافری ایران است و کشتار مرد و زن و کودک هواپیمای مسافری ایران است و این توئیت "حسن روحانی" چند روز قبل از حمله سپاه به عین الاسد در سال 1398 مثلا در رابطه با این جنایت بوده است ولی شبیه همین برای هواپیمای اوکراینی تکرار شد!
⭕️ اگر جرات دارید.......( ۱) 🔹 مسئول نظام اسلامی باید شجاع باشد ! مدیر و مسئول ترسو هم آبروی اسلام و نظام را می برد و هم برای مردم دردسر و مصیبت درست می کند. مثلا : ▪️وضع فعلی برخی اماکن تفریحی متعلق به بنیاد مستضعفان ( مانند پارک ارم و تله کابین توچال و ....) به صورتی است که عموما اراذل و اوباش و افراد لاابالی امکان استفاده از آنها را دارند و خانواده های سالم و معمولی ایرانی در این مکانها احساس امنیت نمی کنند ( مدتهاست که در این اماکن سگبازی ، هم آغوشی دختر و پسر ، حضور نیم برهنه زنان و دختران و رقص مختلط و دسته جمعی و.... عادی شده است). ▪️اگر رئیس بنیاد مستضعفان " جرأت " می کرد که این اماکن را از لوث وجود اشرار پاکسازی کرده و به محیطی امن و مناسب "خانواده مسلمان ایرانی" تبدیل کند آنگاه : ❇️ هم شاهد حضور انبوه خانواده ها در این اماکن و رضایت آنها بودیم و هم درآمد بنیاد از این امکانات افزایش پیدا می کرد. ▪️اگر حساسیت اسلامی و انقلابی ندارید، لااقل "شجاعت مدیریت" داشته باشید!
🔴 اینترنت مسموم و تحت مدیریت دشمن بصورت رایگان در اختیار بخشی از مردم قرار خواهد گرفت. ⏪زارع پور وزیر ارتباطات گفته: بسته اینترنتی رایگان برای سه دهک پایین جامعه فعال می‌شود .بسته اینترنتی چهارماهه و دائمی رایگان از امروز برای سه دهک پایین جامعه اختصاص می‌یابد 🔹کسانی که یارانه ۴۰۰ هزار تومانی دریافت می‌کنند می‌توانند از طریق درگاه ملی خدمات دولت این اینترنت را دریافت کنند. ⏪ کاش وزیر ارتباطات در قبال فجایع فضای مجازی رهاشده خود را مسئول میدانست و یکبار به مردم وعده اینترنت پاک و خارج از مدیریت بیگانگان را میداد. این زیرساخت و امکانات و هزینه برای اینترنتی که مدیریتش دست ما نیست و دشمنان را از بیرون بر امورات مملکت ما مسلط کرده اند ، آیا نامی جز خیانت میتوان گذاشت؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 افشین فر عضو شورای شهر بجنورد: در آشپزخانه اداره‌ای شاهد صبحانه خوردن کارمندان زن و مرد بودم که چندشم شد. 🔹عذرخواهم ولی برای هم لقمه هم می گرفتند!
♻️ برجام هاشمی! ۱. سال ۶۷ ناو آمریکایی وینسنس به طور غیرقانونی وارد آب‌های سرزمینی ایران که جزئی از قلمروی کشور ساحلی و در نتیجه تحت حاکمیت آن است می‌شود. ۲. این ناو در تاریخ ۱۲ تیر ۶۷ برابر با ۳ جولای ۱۹۸۸ با شلیک دو فروند موشک، هواپیمای ایرانی ایرباس را که از بندر عباس عازم دبی بود هدف قرار می‌دهد و تمام ۲۹۰ سرنشین آن را قتل عام می‌کند. شلیک این موشک به هیچ وجه به دلیل خطای انسانی و اشتباه در محاسبات نبود به دلیل‌ اینکه فرمانده صادر کننده فرمان این حمله، از سوی مسئولان آمریکایی، مدال افتخار و شجاعت گرفت. ۳. در ماه می ۱۹۸۹ جمهوری اسلامی ایران دادخواستی به دیوان بین‌المللی دادگستری (ICJ) تسلیم کرد. به رغم اعتراض آمریکا دیوان روز ۱۲ سپتامبر ۱۹۹۴ را برای رسیدگی به موضوع تعیین کرد اما در نهایت قضیه‌ ایرباس در دیوان مورد رسیدگی قرار نگرفت! زیرا ایران با آمریکا توافق کرد تا اختلاف خود را با وجود دست برتر ایران در دیوان، خارج از آن حل و فصل کند. ایران دادخواست خود را از دیوان استرداد می‌کند تا آمریکا نیز مبلغی را به عنوان جبران خسارت و به صورت بدون قبول مسئولیت (exgratia) به بازماندگان کشته شدگان پرداخت کند و این درحالی است که پیگیری در دیوان، متضمن جبران کامل خسارت و همزمان تعیین مقصر و به تبع آن مجرم در نزد افکار عمومی بود. به هر حال در پی چنین توافقی بود که دیوان در ۲۲ فوریه ۱۹۹۶ دستور داد دعوی ایرباس از فهرست دعاوی آن حذف شود. ۴. مطابق توافق ایران با ایالات متحده، آمریکا پذیرفت تا مطابق با قانون احوال شخصیه‌ خود به بازماندگان هر مسافر ایرانی کشته شده‌ غیرشاغل ۱۵۰ هزار دلار و به مسافران کشته شده‌ شاغل ۳۰۰ هزار دلار به عنوان دیه و سایر هزینه‌ها پرداخت کند. همچنین توافق شد این مبلغ که در مجموع رقمی حدود ۶۹ میلیون دلار (۲۴۰ هزار دلار میانگین پرداختی به خانواده‌ هر قربانی) بود، در کشور امارات به بازماندگان پرداخت گردد. ۵. در ۲۱ دسامبر ۱۹۸۸ (حدود ۳ ماه بعد از انهدام هواپیمای مسافربری ایران) وقتی بوئینگ متعلق به شرکت هواپیمایی پان آمریکن، بر فراز آسمان لاکربی اسکاتلند منفجر شد و سرنشینان آن جان باختند، ‌واشنگتن بابت هر آمریکایی ۱۱ میلیون دلار از لیبی غرامت گرفت؛ و این یعنی قیمت جان هر آمریکایی برابر با ۴۹ ایرانی، بنا بر توافق دولت هاشمی رفسنجانی برآورد شده بود، آن هم بدون انتساب مسئولیت به دولت جنایتکار آمریکا. ۶. در سال ۱۹۹۰ "ویل راجرز" مدال لژیون لیاقت را از دستان جورج هربرت واکر بوش، رئیس جمهور وقت آمریکا، به خاطر رفتار شایسته و انجام خدمات برجسته بین تاریخ آوریل ۱۹۸۷ تا مه ۱۹۸۹ (زمان شلیک به هواپیمای ایرانی) به عنوان افسر فرمانده ناو وینسنس دریافت می‌کند. ۷. این داستان غمبار قرار بود در قالب برجام هسته‌ای و با اعتماد مجدد به آمریکا تکرار شود و البته همچنان عده‌ای به پیمودن این مسیر اصرار دارند.
🔹بر اساس اعلام سازمان اطلاعات سپاه، چند دیپلمات خارجی که در حال نمونه برداری از خاک کشورمان در مناطق ممنوعه بودند (مناطقی که نیروی هوافضای سپاه در آنان رزمایش موشکی انجام داده بود) شناسایی و دستگیر شدند. 🔹یکی از افراد قابل توجه در میان دستگیر شدگان معاون سفیر انگلیس بوده لست.
عکسی از معاون سفیر انگلیس به همراه همکارش که تحت پوشش گردشگر محیط زیست خاک ایران رو برای انجام آزمایش و تحریم های زیست محیطی جمع میکنن! اونایی‌که میگن توهم توطئه دارید کجای مجلس نشستن؟ (:
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 هشدار وزیر بهداشت نسبت به جهش سویه جدید اُمیکرون 🔹امیکرون اخیرا جهش جدید بنام Ba5 را داشته است که انتشار سریعی دارد. 🔹ایمنی واکسن یک مدت معینی دارد و بعد از آن ایمنی کاهش پیدا می‌کند. برای سال ۱۴۰۱ حتما باید مردم یک دُز واکسن یادآور را تزریق کنند تا بتوانند در مقابل تغییرات اخیر ویروس مقاومت کنند. پی نوشت👆👆👆 🔴«عین اللهی دهه فجر 1400 جشن پایان کرونا❗️» 🔰جناب عین اللهی وزیر بهداشت دولت سیزدهم در خصوص وعده ی پایان کرونا در شهریور 1400 چنین گفت:«به گزارش مشرق، بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص زمان واکسیناسیون عمومی به میزان گفت: به امید خدا دهه فجر پایان کرونا در کشور خواهد بود.» https://www.mashreghnews.ir/news/1268863 🔰بیش از 10 ماه از وعده وزیر می گذرد و نه تنها با تزریق 2 دُز واکسن خبری از پایان کرونا نیست بلکه جناب وزیر بر لزوم تزریق دُز بوستر تأکید می نماید و از ذخیره ی 60 میلیونی واکسن سخن می گوید. 🔰ماجرای تاسف بارِ تزریق متوالی واکسن کرونا به امید پایان کرونا - از سوی جریان کرونا هراس - به همین جا ختم نمی شود و وزیرِ اسبق بهداشت در دولت احمدی نژاد این روزها وارد میدان شده و در سخنی کذب واکسن نزده ها را کانون بحران می داند. 🔰هر چند دانشمندانی چون باقری لنکرانی به مانند دوستانشان به این پرسش پاسخ نخواهند داد که اگر تزریق متوالی و همگانی واکسن اضطراری راه پایان کرونا است ؛ پس چرا شیخ نشین امارات با بالاترین میزانِ تزریقِ واکسن در جهان ، این روزها حال و روز خوشی نداشته و با افزایش 100 درصدی موارد ابتلا روبرو است⁉️ ✍️سید ابراهیم میرپورفرد
هدایت شده از طنز فرهنگی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹مستندی کوتاه همراه با تصاویر کمتر دیده شده از نحوه توسعه پدر موشک های بالستیک کنونی، V-2. 🔹در این مستند شاهد چندین شکست در آزمایش های اولیه این موشک هستیم و مشکلاتی فنی که مهندسین آلمانی در ساخت موشک V-2 داشتند، که به وضوح اهمیت این سلاح را برای آلمان نازی نشان میدهد. 🔹در آخر این ویدئو پدر موشکی آلمان و بعد ها آمریکا را میبینم، ورنر فون براون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 از کنار این خبر بسیار مهم، اصلا نباید به سادگی عبور کرد! نقش فعال ایران اسلامی به‌عنوان کانون شکل‌گیری تمدنی که آغازش، پایان صهیونیسم جهانی را رقم می‌زند؛ در ایام اخیر بسیار پررنگ‌تر, عینی‌تر و محسوس‌تر شده است. و مهم این است که روسیه و چین نیز دریافته‌اند همراهی با ایران در جهان، به مراتب برای تأمین منافع‌شان مؤثرتر است تا همراهی با صهیونیست‌ها. 1⃣ رویکرد انرژی محوری روسیه و چین به‌همراه ایران در مقابل رویکرد اطلاعات‌محور غرب؛ اختصاص اراضی تأمین غذای طبیعی در خاک یکدیگر به ایران در مقابل طرح غذای مصنوعی و حشره‌خواری غربی‌ها بر اساس سند ۲۰۳۰ همکاری‌های فراقاره‌ای نظامی به‌صورت گسترده؛ موضع مشترک در کنوانسیون‌های نوین سایبری در سطح بین‌المللی بازشدن دست گسترش اسلام در چین و روسیه طی چند ماه اخیر و ... همگی از نشانه‌های ظهور قدرت جدید جهان است که سایرین، محوریت نگاه تمدنی آن را پذیرفته‌اند: 💠 ، زمینه‌ی را ایجاد کرده که نهایتاً نظم نوین جهانی را در هم خواهد شکست. ✍️ مهندس شکوهیان‌راد
هدایت شده از بورس بازار
آمریکا دوباره ایران را تحریم کرد 🔺 وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد اسامی افراد و شرکت‌های جدید را در فهرست تحریم‌های مرتبط با ایران قرار داده است. 🔸تحريم‌های جديد آمريكا شامل دو كشتی، ۱۳ نهاد و دو شهروند ایرانی و دو نفت‌کش می‌شود که عبارتند از: ۱. «مرتضی رجبی اسلامی» تبعه ایران، به‌دلیل ارتباط با شرکت بازرگانی نفت ایران؛ ۲. «مهدیه سانچولی» تبعه ایران، به دلیل ارتباط با شرکت بازرگانی نفت ایران؛ ۳. شرکت «علی المطوع لتجاره البترول» مستقر در امارات، مرتبط با شرکت پتروشیمی تریلیانس؛ ۴. شرکت «راشین اقیانوس شرق» مستقر در ایران، طبق قانون اجرایی شماره ۱۳۸۴۶؛ ۵. شرکت «ایدجار کومیرشال سولیوشنز» مستقر در امارات، به‌خاطر ارتباط با شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس؛ ۶. شرکت «امیرالد» مستقر در امارات، به‌خاطر ارتباط با شرکت بازرگانی نفت ایران؛ ۷. شرکت «اوروین» مستقر در سنگاپور، طبق فرمان اجرایی شماره ۱۳۸۶۴؛ ۸. شرکت پتروشیمی «جم» مستقر در ایران، به‌دلیل ارتباط با شرکت بازرگانی پتروشیمی ایران؛ ۹. شرکت صنعتی «لاسترو» مستقر در هنگ‌کنگ، به‌خاطر ارتباط با شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس؛ ۱۰. شرکت «اولیجی اینترنشنال» مستقر در هنگ‌کنگ، به‌خاطر ارتباط با شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس؛ ۱۱. شرکت «نفت ستاره خلیج‌فارس» مستقر در ایران، طبق فرمان اجرایی ۱۳۸۴۶؛ ۱۲. شرکت «پتروکیک» مستقر در امارات، به‌دلیل ارتباط با نفت بهران؛ ۱۳. شرکت "TRUONG PHAT LOC SHIPPING TRADING" مستقر در ویتنام، طبق فرمان اجرایی ۱۳۸۴۶؛ ۱۴. شرکت «زاگرس ترابران آریا» مستقر در ایران، طبق فرمان اجرایی ۱۳۸۴۶؛ ۱۵. شرکت «پتروگات» مستقر در امارات، به‌دلیل ارتباط با شرکت بازرگانی نفت ایران؛ ۱۶. نفت‌کش "BS BRAVO" به‌دلیل ارتباط با شرکت "TRUONG PHAT LOC SHIPPING TRADING" ۱۷. نفت‌کش "SUMMER 5" به بهانه ارتباط با TRUONG PHAT LOC SHIPPING" TRADING". ✍ مذاکره زیر سایه تحریم های پی در پی و با تروریست های جانی چه معنایی دارد ؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠این بریده ای از ابتدای فیلم کاملا سیاه بر علیه کشورمان بنام ": فیلمی ایرانی به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی رضا درمیشیان و بازی فاطمه معتمدآریا، نگار جواهریان، پارسا پیروزفر، پردیس احمدیه، ... 🔶 لعنت به کسانی که به این افراد اجازه فعالیت میدهند... آخه کسی نیست جلو اینها رو بگیره. واقعا تاسف انگیز هست. 🌍