eitaa logo
اخبار مهم روز
324 دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
6.1هزار ویدیو
59 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 نکته مهمپویان مختاری عکس گذاشته با شیخ طهنون ،مرد سایه ای و شخص اول امنیتی امارات که بارها با مقامات موساد جلسه داشته اینکه شبکه های شرط بندی و قمار با سرویس های اطلاعاتی بیگانه مرتبط هستند یک طرف ماجراست ،اینکه در داخل کشور چطور این شبکه ها بدون ایجاد مانع و در بسترهای داخل کشور اعم از بانکی و ارتباطی و فضای مجازی سالها فعالیت داشتند مهمترین ضلع این قضیه است... چه جریان قدرتمندی در داخل بستر فعالیت این شبکه های فاسد را هموار کرده بود؟ وقتی اشخاصی در این سطح برای یک قمارباز اینترنتی اینقدر انرژی صرف می کنند، آیا نسبت به سیستم بانکی، بازار سرمایه و سایر ارکان نظام مالی ایران بی تفاوتند؟
Ostad_Raefipour_Joker 2022_1401.09.15_Tehran_24kb.mp3
35.15M
🔊 استاد 📑 «جوکر 2022» 🗓 ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۱ - تهران، دانشگاه شهید رجایی اخبار مهم روز @mdaynews
❓ در دانشگاه دامغان چه خبر است 4⃣ قسمت چهارم: 🌳 درخت آزادی ! 🍁 همانطور که گفتیم، با فرارسیدن آذرماه، فصل جدید ابتکارات فتنه گون تعدادی دانشجوی دانشگاه دامغان، رنگ "زردتر" و در حقیقت "رادیکال‌تر" به خود گرفت. 🗽 این بار دانشجویان "دانشکده هنر" در اقدامی که معلوم نیست خود ابداع نموده اند یا از اپوزیسیون آموزش دیده اند؛ روز سیزدهم آذرماه اسامی کشته شدگان فتنه های مختلف حامیانشان را بر روی کاغذ نوشته و با سیم یا نخ به شاخه های درختی آویزان نمودند و تک تک با این درخت که نام "درخت زیتون آزادی" بر آن نهادند سلفی از پشت گرفتند، در حالیکه کشف حجاب نموده بودند. 📡 این تصاویر را نیز برای بار دوم و به راحتی به "شبکه سلطنتی انگلستان" یعنی بخش فارسی bbc فرستادند در دولت رئیسی گویا حدیقف برای هنجارشکنی وجود نداره‼️شیخ بنفش انگلیس دستش بسته بود و از اعتراض انقلابیونی میترسید که حالا به خاطر برچسب انقلابی این دولت سکوت میکنند‼️
رئیسی برخلاف وعده هاش یه جوری از برکناری این سه میراث دولت روحانی طفره میره که آدم شک میکنه یا یه گرویی مهم پیش روحانی داره یا اگه به اینا دست بزنه شالوده دنیا از هم میپاشه! اخبار مهم روز @mdaynews
محمدرضا باهنر: اصلاح حکمرانی ضروری است. + اتفاقاً موضوع وجود شما فسیلهای اصلاحطلب و اصولگرا طی چند دهه گذشته در راس امور بوده! اگه قراره اصلاحات واقعی صورت بگیره، پیش درآمدش حذف یَک یَک خود شماست! اخبار مهم روز @mdaynews
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️دولت مثلا انقلابی جناب رئیسی، در دوران کرونا به تمامی نهادها و ادارات و اماکن و بانک ها و... بخشنامه زد از ارائه خدمات به افراد فاقد ماسک خودداری شود! افراد فاقد واکسن که از کار بیکار شدند و حتی دیوان عدالت اداری کار دولت را غیرقانونی اعلام کرد؛ سر جای خودش! 😐اما در دورانی که خط مقدم نظام اسلامی مورد هجمه بی سابقه دشمنان قرار گرفته با افتخار می گوید به هیچ وجه خدمات به افراد فاقد محدود نمی شود! ⁉️خطر جسمی و بهداشتی برای این مسئولین جدی و آشکار است اما خطر روحی و روانی بی حجابی و اثر آن بر خانواده پنهان؟! 🤯یکی اول باید بیاید این مسئولین را توجیه کند و به این ها بفهماند که خطر بی حجابی از کرونا قطعا بیشتر است! 🤔این ها که یک فهم ساده از قواعد و فوائد احکام الهی را ندارند، می خواهند حکومت اسلامی بچرخانند و اسلام را به جهانیان صادرکنند و زمینه ساز ظهورباشند؟! اینان؟! 😰برای کرونا فورا ستاد فوق العاده با اختیارات فرا قانونی که حتی بیت رهبری و رهبر! هم باید مطیع باشد، تشکیل می دهند اما برای وضع فاجعه بار و فوق بحرانی و فرهنگ و اقتصاد خیر؟! چه میزان باید کشف عمومی شود تا برخی سر از زیر برف بیرون آورند؟! چه میزان دشمن باید فضای مجازی را در چنته بگیرد که این ها بخود آیند؟! چه میران مردم در فقر و فلاکت دست و پنجه خورد کنند که این ها تکانی بخورند؟! قیمت زمین و مسکن تهران با امریکا برابری دارد اما درآمد اینجا و آنجا چه؟! نظام اسلامی باید برترین باشد؛ مسکن که دست دولت است. ⁉️🧐واقعا این دولت انقلابی است؟! واقعا دغدغه دین و اسلام و سفره خالی مردم را دارد؟!
⚠️برخی مسئولین واقعا با ما هستند یا با مخالفان جمهوری اسلامی و براندازها؟! 😳خواهش می کنم بزنید و برقصید زیر پرچم اسلام و خون شهداء و تحت دولت انقلابی؟! 🤯ظاهرا شهداء و رزمندگان وظیفه تامین امنیت بزن و برقص ها را دارند!!!
👆طنز تلخ این روزها! 🔺افرادی که خود وعده دروغین شفافیت آراء دادند و خودشان مانع شفافیت شدند؛ امروز خودشان همایش شفافیت برگزار کردند!!! امان از نفاق...
🔴 برادر زن مغروق استخر فرح باز اراجیف گویی کرد!
🔷فرخ‌نژاد که بود و چه کرد؟ 🔸️گویا مسیر در اخذ تابعیت آمریکا که مزد وطن فروشیش بوده بقیه سلبریتی های مزدور را هم ترغیب کرده که با خیانت و وطن فروشی سریعتر به هدفشون که گرفتن ویزا هست برسند. 🔸️بیچاره آنهایی که گمان میکنند اینها دلسوزشانند. پستهای رو بخوانید تا ببینید این بیشرفها چقدر ذاتشون کثیفه. تا دیروز که پولش رو نگرفته بود خفه خون گرفته بود الان که از کشور خارج شده و همه ی پولش رو هم گرفته شروع کرد جفتک انداختن. پ ن : این فرد به دفعات اراجیفی گفته بود اینکه نهادهایی در ج.ا.ا از این بیشرف در پروژه هاشون به خصوص بعد از حوادث اخیر واظهارات وقیحانه وی استفاده کردند یک معنی بیشتر ندارد و آنهم کج فهمی و حماقت متولیان این سیستم های مریض..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️صف‌آرایی خودجوش مردمی درمقابل کشف‌حجاب‌های سازماندهی‌شده 📍درهنگام امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر یا با زبان خوش، اگر طرف مقابل اقدام به فحاشی و فیلمبرداری کرد واکنش ما چگونه باشد؟ اخبار مهم روز @mdaynews
بروید پویشِ حذفِ BBC ، ایران‌اینترنشال ، رادیو فردا و سایرِ زباله‌ها و قطعِ ارتباطِ ایشان از پهنای باندِ وطن را در فارسِ‌من امضا کنید تا مثل PressTV که در اروپا فیلتر شده، این شبکه‌های‌ حامیِ تروریسم و تجزیه‌طلبی هم در ایرانِ ما فیلتر شوند. این پیام را برای آشنایان، بستگان، دوستان خود ارسال کنید. https://www.farsnews.ir/my/c/175350 لطفا نشر بدهید
وقتی میخوای با هر عکسی، علیه ایران شانتاژگری کنی. به نظرتون پولهای جلوی بچه، مال کدوم کشوره؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢📹مسلمانان دیشب در برابر امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه شعار "لا اله الا الله" و "محمدرسول‌الله" سر دادند.
ابرقهرمان ۱۴۰۱ وقتی در پاییز ۱۴۰۱ آشوبگران با کوکتل مولوتف به کابین قطار اصفهان حمله کردند، شهید یزدان قجری، لوکوموتیوران ایرانی با اینکه می‌توانست حین حرکت، قطار در حال آتش را رها کند اما برای کنترل و جلوگیری از حادثه بزرگتر آنجا ماند و با فداکاری‌اش آن را کنترل کرد و بر اثر سوختگی به شهادت رسید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 یه فیلم چند ثانیه‌ای عمامه‌پرانی در صدها اکانت و کانال ضد انقلاب منتشر میشه، ولی این کار قشنگ طلاب اصفهانی در رسانه‌های انقلابی بایکوت! ما دقیقا از همین‌جا ضربه می‌خوریم! 🇮🇷🌷🇮🇷🌷🇮🇷 khakriz01
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اشکهای نماینده کنگره آمریکا برای مخالفت با تصویب قانون همجنسگرایی ! در آمریکا هم علیرغم مخالفتها، ازدواج همجنس‌گرایان قانونی شد!
دلقک دربار چند جمله درباره 🌹میگویند نام دلقک از طلحک گرفته شده. طلحک لوده دربار سلطان محمود غزنوی بود. در کتاب لطائف الطوائف آمده، سلطان محمود از طلحک ناراحت بود میخواست چوبش بزند، غلامها رفتند چوب بیاورند، طلحک گفت بقیه بیکار نباشند پس گردنی بزنند به من تا چوب بیاید. شاه خندید و بخشید. 🌹دلقکها بودنشان چند فایده داشت یکی اینکه باعث میشدند شاهان کیف کنند، بخندند، خوش باشند. دیگر آنکه سوپاپ اطمینانی بودند برای ساختار حاکمیت با ظاهر مردمیشان. مردم را سر کار میگذاشتند از ظالم اصلی حواسشان را پرت میکردند به مشکلات فرعی مشغول میکردند. اگر دلقکها به حال دربار مفید نبودند باقی نمیماندند. در تاریخ بیهقی آمده امیرمسعود غزنوی در یک مجلس مطربان و مسخرگان را سی هزار درهم داد. 🌹باید دید در نهایت دلقک و مطرب تحت الحمایه چه کسی هستند و از چه کسی پول میگیرند شهرت میگیرند امتیاز میگردند و از هم مهمتر آنکه اراده چه کسی را پیش میبرند. برخی مثل شیخ شیپور در حضور ناصرالدین شاه لودگی کرد او را شاد نمود و جایزه پالان خر گرفت. سپس صدای عر عر از خود درآورد و گفت چه جامه مبارکی گرفتم. کریم شیره ای هم دلقک مشهور دیگری در دوران ناصرالدین شاه بود. 🌹هنرمندان دوران محمدرضا شاه هم جالب است که چطور انتخاب میشدند و مثلا در رابطه با اشرف و دیگر درباریان بودند و انتخاب میشدند برای به شهرت رسیدن. داستانهایشان معروف است. 🌹من خودم با نوچه توبه کرده شعبون بی مخ گفتگو کردم او توضیح میداد چطور جلوی پادشاه چرخ میزدند و میخواندند و نشان پهلوانی میگرفتند و سربزنگاه مثل قصه ملی شدن نفت، مردم را سرکوب میکردند و باقی میماندند. کافی بود کسی شبیه طیب حاج رضایی هویت و ماهیت شاهنشاه را زیر سوال ببرد تا اعدامش کنند که درس عبرت شود برای همه. 🌹اشتباه نکنید جوکرها حتی زمانی که به ظاهر به نفع مردم بازی میکنند هدفشان تقویت پادشاه است. خروجی جوکر با ظاهرش که به نفع مردم بود تقویت ساختارهای در حال فروپاشی آمریکا بود. این الگوی پادشاهان و طواغیت عالم است. به ظاهر مردم گرایی هنرمند و در واقع تقویت طاغوت حقیقی. 🌹خیلی از هنرمندها و ستارگان دوران شاهنشاه فرار کردند کنار پادشاه اصلی و حاکم علی الاطلاقشان و برایشان اجرا میکنند ابی را که دیدید گوگوش و داریوش و فرخزاد و کی و کی را هم، حالا هم میگویند علی کریمی هم فرار کرده به آمریکا، مدتی است فرخ نژاد هم به آمریکا فرار کرده و فحش و ناسزا را کشیده به رهبر ایران. آری مدت زیادی است حال و هوای هنر و بسیاری از هنرمندان ایرانی خود را دارد نشان میدهد. 🌹شبیه همان دلقکها ظاهرشان این است که به نفع مردمند اما در واقع در حال تقویت جایگاه سلطانهای حقیقی خود هستند. حاضرند پس گردنی هم بخورند تا شاهشان بخندد و باقی بمانند. از آنها پالان میگیرند. عر عر میکنند و فریاد میزنند چه لباس مبارکی. عرعرهای امروز فرخ نژاد را با فرارش‌ به آمریکا با هم ببینید. همین.
📛 توهین علی کریمی به مردم شریف ایران!!!! 🔹 «از بیت‌المال خوردید و فربه شدید به ملت خود پشت کردید و جوان های مردم را به کشتن دادید حالا توهین هم می کنید؟!. وفای سگ از شما بیشتر است.»
▫️مملکت از بیخ و بُن رو هواست علما جمع شدند دور هم سر معنای واژه دعوا میکنن! محارب کسیه که دلار رو ظرف ۵سال ۱۰۰۰درصد گرون کرد و مردم رو دهها برابر فقیر تر، محارب کسیست که پراید رو به قیمت تویوتا به ما تحمیل میکنه،محارب خط فقر ۱۷میلیونیه، محارب جهله،محارب مدافع وضعیت موجوده!
▫️دیدید واردات خودرو هم انحصاری شد؟ دیدید با وضع تعرفه سنگین چتر و پوشش حمایتی برای خودرو تولیدی داخل برقرار شد؟ دیدید مونتاژکارهای داخلی، وارد کننده خودرو خارجی شدند؟ بله عزیزان، مافیای خودروساز، منافع چندصدهزار میلیاردی خود را رها نمی‌کند و برخورد با آن عزم میهن‌پرستانه می‌خواهد.
توییتر حساب روزنامه‌نگاران منتقد ایلان ماسک را بست 🔹ان‌بی‌سی‌نیوز گزارش داده توییتر حساب کاربری ۸ نفر از خبرنگاران سرشناس که اقدام به تهیه خبر درباره این شرکت و ایلان ماسک کرده بودند را معلق کرده است. 🔹گفته می‌شود برخی از این روزنامه‌نگاران از ایلان ماسک به دلیل بستن حساب فردی که هواپیمای شخصی او را رصد می‌کرده انتقاد کرده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 درددل پیرمرد طبسی با وزیر کار این پیرمرد چقدر خوب، حرف دل مردم را میزنه