eitaa logo
اخبار مهم روز
323 دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
6.1هزار ویدیو
60 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
▫️تبریک  عید نوروز در صفحه اول روزنامه عرب نیوز‌ عربستان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تصاویر اولیه از اسلام آباد،کشمیر و سینگر لاهور پس از زلزله ۷.۷ریشتری/ منابع محلی خبر می‌دهند زلزله در عمق ۴۰ کیلومتری زمین بوده و خسارت فاجعه باری ندارد. تاکنون تعدادی کشته و مصدوم گزارش شده است.
https://virasty.com/r/280 پیام رسان جدید ایرانی 👆👆👆
🔺همین «مولوی عبدالحمید» که حالا سال نُو را به ما تبریک می‌گوید، در فتاوای خودش گفته عید نوروز برای ما مسلمانان نیست و معادل بدعت است و علما به تندی علیه آن سخن گفته‌اند و نباید سال نُو را تبریک گفت و در آن هدیه داد! زیبا نیست؟! دینتان عوض شده آقای مولوی یا چه؟!
🔻 محمود صادقی خیلی زود نشون داد که سخنان رهبری کاملا دقیق هست رهبر انقلاب: «به حرفهای رهبری گوش نکنید، حرفهای رهبری تکراری است؛ تکراری است؟ سالها است که جبهه‌ی دشمن با صدای بلند اعلام میکند که میخواهیم جمهوری اسلامی را به زانو در بیاوریم، رهبری در مقابل میگوید «غلط میکنید»؛ این تکرار نیست؛ این استقامت است. خدای متعال به ما دستور داده است ــ دستور به پیغمبر دستور به همه است، دستور به ما است ــ که «فَاستَقِم کَما اُمِرتَ وَ مَن تابَ مَعَک»؛(۱۲) این استقامت است، این سخنِ حق را در دل نگه داشتن و حفظ کردن و پای آن ایستادن است؛ این تکرار نیست. بحمدالله مردم بیدارند، مردم ایستاده‌اند، مردم در صحنه‌اند؛ این را در سالهای متمادی، مردم عزیزمان نشان داده‌اند. ملّت ایران به همه‌ی کسانی که در اغتشاشات اخیر [مردم را] تحریک کردند یا از اغتشاشات حمایت کردند، سیلی زد و به حول و قوّه‌ی الهی در آینده هم ملّت ایران به دشمنانش سیلی خواهد زد.» پ ن: آقای صادقی ظاهراً درد این سیلی زیاد بوده!!!
🔻۱۱ کشور عربی پنجشنبه را روز اول ماه مبارک رمضان اعلام کردند 🔹در بیانیه رسمی کشورهای عربستان، مصر، فلسطین، سوریه، سودان، یمن، عراق، قطر، امارات، کویت و بحرین به استثنای عمان آمده که روز پنجشنبه روز اول ماه مبارک رمضان خواهد بود. 🔹دولت عمان اعلام کرد که هنوز رؤیت هلال ماه به اثبات نرسیده است.
🔻فعلا ساعت گوشی همراه خود را دستی تنظیم کنید 🔹در حالیکه قانون تغییر ساعت رسمی کشور از امسال لغو شد اما ساعت برخی دستگاه‌های آنلاین مثل تبلت‌ها و گوشی‌های تلفن همراه راس ساعت ۲۴ دیشب (یکم فروردین) همزمان با تغییر ساعت در سالهای گذشته، به صورت خودکار یک‌ساعت به جلو کشیده شد. 🔹برخی منابع، علت این مسئله را تنظیم بودن «تایم‌سرورهای جهانی» با تغییر ساعت در اول فروردین‌ماهِ هر سال در ایران و مطلع نبودن آنها از لغو این تغییر اعلام کردند و برخی دیگر نیز در فضای مجازی دلایل تاییدنشده دیگری را برای این مشکل عنوان کرده‌اند. 🔹اما علت هر چه باشد، فعلا مشکل پس از گذشت نزدیک به ۱۲ ساعت همچنان پابرجاست و تا زمانیکه گوشی‌های موبایل به قانون لغو تغییر ساعت تمکین کنند، کاربرانی که ساعت گوشی آنها یک ساعت جلوتر را نشان می‌دهد، می‌توانند ساعت گوشی خود را به صورت دستی تنظیم کنند. 🔹برای این منظور، بسته به مدل گوشی خود، باید به بخش تنظیمات بروید و در قسمت تنظیم تاریخ و ساعت، گزینه Daylight saving را غیرفعال کنید. یا اینکه در بخش تنظیمات گوشی (Settings) به قسمت مدیریت عمومی (General management) و سپس به بخش تاریخ و ساعت (Date and time) بروید و در آنجا گزینه تنظیم خودکار تاریخ و زمان (Automatic date and time) را غیرفعال کنید و با ورود به بخش تنظیم ساعت (Set time)، ساعت گوشی خود را یک‌ساعت به عقب ببرید. 🔹بدیهی است زمانی که مشکل تغییر ساعت گوشی‌های موبایل حل شد، بهتر است برای به هم نخوردن تنظیم دقیق ساعت گوشی خود مجددا گزینه تنظیم خودکار تاریخ و زمان را در گوشی خود فعال کنید.
▫️نوشته بود با افتخار ساخت ایران منم با افتخار خریدم تا به رشد تولید کمکی کرده باشم! البته انصافا کیفیت خوبی داشت، کاش برای همه اجناس با کیفیت این جمله نوشته می شد!  ➕ احمد قصری 🇮🇷
آقا از اول سخنرانی چند بار گفتن: مردم رو آگاه کنید... مردم رو اقناع کنید... به مردم بگویید... مردم باید بدانند... رسانه داخلی رو دارن تخریب می‌کنند... قضیه رو متوجه شدین چی بود؟؟ باز بحث کار رسانه‌ای و جهاد تبیین....
▫️سفیر باکو در تهران (که الان در باکو است) با انتشار فیلم اسکورت کاروان غیرنظامی آرتساخ توسط نیروهای حافظ صلح روسیه،این اقدام را غیرقانونی دانست و گفت: وقت اقدام رسیده! کار غیرقانونی کشتار۳ ارمنی این کاروان در هفته قبل بود نه اسکورت آنها برای حفظ جانشان.حالا جرات داری اقدام کن! 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▫️ سرباز آذربایجانی حاضر در مرز ارمنستان به زبان تالشی میگوید: ایران وطن ما است.جنگ با ایران جنگ ما نیست. ‏▫️اگر سربازان تالشی را بزور وادار به جنگ‌با ایران بکنند ما سلاح هایمان را به سمت کاخ ریاست جمهوری الهام علیف خواهیم گرفت ▫️شب گذشته، برخی منابع خبری مدعی شدند که ارتش جمهوری آذربایجان قصد دارد به مناطقی در «سیونیک» منطقه هم‌مرز با ایران در ارمنستان حمله کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پروفسور درخشان: باید تورم را از بین برد. برای از بین بردن تورم اولین کاری که باید بکنیم این است که نظریات اقتصادی سرمایه‌داریِ لیبرال را کنار بگذاریم. دنبال فریدمن نروید که چطور تورم را باید کنترل کرد. بانکهای خصوصی و دولتی باید تعطیل شوند و یک بانک ملی داشته باشیم تا تورم از بین برود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ویژه‌برنامه طنز نوروزی "سیدخندان" از اول فروردین هرشب حوالی ساعت ۲۱ با تماشای این برنامه همراه با خانواده لخظات شادی را سپری کنید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آیا اسلام برای تورم برنامه ای دارد؟ 🔸این ادعا که اسلام دین تمام قرن‌هاست و در عین حال کاملترین دین است، آیا برای تورم که مشکل امروز بسیاری از جوامع است، برنامه‌ای دارد؟!
سازمان تنظیم مقررات: مشکل تغییر ساعت برخی گوشی‌ها مربوط به شرکت‌های سازنده است 🔹موضوع ثابت ماندن ساعت ایران در خرداد ۱۴۰۱ به اطلاع مراجع جهانی رسیده و در سرورهای زمانی مانند time.is از ۶ ماه قبل تغییرات لازم انجام شده است. 🔹برای اینکه ساعتِ گوشی‌های همراه ثابت بماند باید دو کار انجام می‌شد: ۱. تنظیم شبکه اپراتورها با سرورهای جهانی؛ ۲. انتشار به‌روزرسانی جدید از سوی تولیدکنندگان تلفن‌همراه. 🔹درمورد شبکه اپراتورها از قبل اقدامات لازم انجام و تغییرات لازم در سامانه‌های آن‌ها اعمال شده است. اکثر تولیدکنندگان تلفن‌همراه نیز به‌روزرسانی منتشر کرده‌اند اما الان گوشی‌هایی که برای آن‌ها به‌روزرسانی نیامده ساعتشان مانند قبل یک ساعت جلو رفته است. درحال پیگیری هستیم تا این تولیدکنندگان گوشی برای حل مشکل اقدام کنند.
بیل گیتس: چت جی‌پی‌تی، مهم‌ترین اختراع بشر در ۴۰ سال اخیر به شمار می‌آید. 🔹بیل‌گتس با این اظهار نظر به گوگل که در بحث ربات‌های جستجوگر هوش مصنوعی از مایکروسافت عقب افتاده کنایه زد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
◽ رئیس جمهور کوبا: برای رهبر ایران احترام زیادی قائلم ◽میگل دیاز کانل رئیس جمهور کوبا: ◽آیت الله سید علی خامنه‌ای شخصیتی حکیم است که می‌داند مردمش را چگونه در مسیر درست حاکمیت و تعیین سرنوشت، رهبری کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تفاوت حکومت علی و معاویه ✅تصاویری نوستالژیک از حقیقتی بزرگ 🔹"جان لیمبرت" از گروگان های لانه جاسوسی، مسئول وقت میز ایران و سفیر امریکا در موریتانی، خیلی زیبا تفاوت جمهوری اسلامی موریتانی با جمهوری اسلامی ایران را بیان می کند. 🔹این همان واقعی ترین حقیقتی است که هم رمز پیروری های پیدا و پنهان ایران و هم رمز دشمنی معاندان بوده و هست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▫️ زنگ عبرت ▫️حمید رسایی: این دو فیلم منتشر شده در فضای مجازی را با هم مقایسه کنید. همه چیز به و تربیت حاکم بر آن برمی‌گردد. همان نقطه‌ای که هدف اصلی کشف حجاب و جنگ فرهنگی است. درگیری اصلی ما با غرب در حوزه حجاب و عفاف اینجاست.
پایینیا مشکل اقتصادی دارن برای همین از دین زده شدن!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شبکه آمریکایی: 🔹مهندسی معکوس جاولین توسط ایران به این معنا خواهد بود که ایران سلاحی بسیار مرگبار برای مقابله با تانک مرکاوای اسرائیل در اختيار خواهد داشت...
🔴‏برخی منابع از جمهوری آذربایجان از آماده‌باش ارتش این کشور و احتمال جنگ دوباره با ارمنستان خبر می‌دهند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻🎥حادثه تلخ در شروع سال 🔹حمله خرس‌ها، کارگر باغ وحش صفه اصفهان را به کام مرگ کشاند
🔴کشف احتکار ۲۲۲ میلیاردی لاستیک در قم فرمانده انتظامی استان قم: 🔹برابر اخبار واصله از نشانگاه اقتصادی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی، از احتکار تعداد قابل توجهی انواع لاستیک سبک و سنگین در یک لاستیک فروشی، مطلع شدند. 🔹ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی به همراه کارشناسان سازمان صمت و تعزیرات حکومتی استان به لاستیک فروشی موصوف عزیمت و در بازرسی صورت گرفته ، تعداد ۳هزار و ۵۴۰ حلقه لاستیک خودرو سنگین و تعداد ۲۷۰ حلقه لاستیک خودرو سبک سواری ، به دلیل عدم ثبت در سامانه جامع انبارها و توزیع خارج از شبکه کشف و توقیف کردند./ایرنا ✅ خب بیارید به قیمت تعاونی بین مردم توزیع کنید 🤔 ثانیا احتکار کار محتکرین هست نه مردم عادی پیدا کنید پرتقال فروش محله را؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا