eitaa logo
اخبار مهم روز
325 دنبال‌کننده
10.2هزار عکس
6.2هزار ویدیو
61 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴خروج ۶۰۰ میلیون دلار از کشور برای واردات شکر! 🔹بر اساس اعلام مجری گیاهان قندی وزارت جهاد کشاورزی، سالانه ۶۰۰ میلیون دلار برای واردات شکر از کشور خارج می شود. 🔹اگر فصل برداشت نیشکر به استان خوزستان سفر کنید احتمالا ترافیک کامیون‌ها در اتوبان‌های خروجی اهواز را دیده‌اید، اینها بار چغندر و نیشکر است که به کارخانه‌های چهار محال بختیاری، خراسان و اصفهان می روند.
توزیع گوشت وارداتی؛ به نام مردم به کام رستوران‌ها 🔹بخشی از گوشت قرمز که با ارز نیمایی وارد کشور و در شبکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع می‌شود، به جای اینکه به دست مردم مصرف‌کننده برسد، راهی رستوران‌ها می‌شود و ضعف نظارت بر سازوکار توزیع این گوشت‌های عرضه شده انتقاد شهروندان را به همراه داشته است. 🔹دولت با هدف کنترل بازار داخلی گوشت قرمز در تلاش برای افزایش واردات و توزیع گسترده گوشت یخ‌زده خارجی است و البته این سیاست باعث شده تا به گفته رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برای کنترل قیمت مواد خوراکی در داخل سالانه ۱۵ میلیارد دلار محصولات کشاورزی وارد شود./ همشهری
♦️تورم بزرگ در راه است؟ / اسکناس‌های جدید وارد بازار شد 🔹 مشاهدات میدانی از شعب بانکی و بازار حاکی از عرضه ایران چک‌های ۱۰۰ هزارتومانی با امضای محمدرضا فرزین رئیس کل جدید بانک‌مرکزی است. 🔹 به نظر می‌رسد با نزدیک شدن به ایام پایانی سال و افزایش تقاضا برای اسکناس نو، بانک‌مرکزی چاپ اسکناس‌های جدید را سرعت داده است. البته نکته قابل تامل این است که تنها چند ماه از آغاز به کار محمدرضا فرزین در بانک‌ مرکزی می گذرد. 🔹اما همین عرضه اسکناس جدید نشان می دهد موتور خلق نقدینگی همچنان روی دور تند کار می کند و این در حالی است که در دوره‌های گذشته، مدت زمان قابل توجهی طول می کشید تا امضای روسای کل بانک‌ مرکزی روی اسکناس‌ها حک شود./خبرآنلاین
فمنیسم: به دختران باید یاد داد که چگونه زنی قوی و مستقل باشند زن قوی و مستقل: دیگه نمیخوام زن قوی و مستقل باشم، خسته شدم!
سانسور یک قسمت مهم رهبر معظم انقلاب از سخنرانی ایشان در دیدار مردم قم رهبر انقلاب در دیدار مردم قم در قسمتی از سخنرانی خود در تبیین کار دشمن در بی حجابی و بی دین کردن مردم، به قضیه دختران و زنانی که از دشمن پول گرفته اند تا با وضعیت نامناسب و‌ نیمه برهنه در خیابان ها راه بروند اشاره می کنند که به طور کامل این قسمت مهم از سخنرانی ایشان هم از صوت، هم از فیلم و هم متن منتشره، سانسور شده است!! علت این سانسور چه بوده است ؟!
🅾هر چه می‌کشیم از بزدلی سیاستگذاران امنیتی و نظامی کشور است ♦️ از طریق روسیه به اسرائیلی ها پیغام داده بود «اگر مستشاران ما در سوریه هدف قرار بگیرند، مستقیما تل آویو را می‌زنیم» ♦️حالا در سایه ترس مسئولان به جایی رسیده‌ایم که پاسخ ترورهای اسرائیل در تهران را در اربیل می‌دهیم، این عقب نشینی فاجعه بار است و نتایجش ملموس تا مستقیما اسرائیل را نزنیم، همچنان باید منتظر این ترورها و از دست دادن نخبگان نظامی خود باشیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تبلیغ و حمایت از همجنس بازی توسط فروشگاه آی ویژن در مشهد!!!
🔴کاهش سهمیه بنزین آزاد به ۱۰۰ لیتر تسنیم نوشت: 🔹سهمیه بنزین ۳۰۰۰ تومانی در کارت‌های سوخت شخصی از ۱۵۰ لیتر به ۱۰۰ لیتر کاهش یافت 🔹همچنین ذخیره سهمیه بنزین ۱۵۰۰ تومانی که تا پیش از این، ۹ ماه و به میزان حداکثر ۵۴۰ لیتر بود، از این پس به ۶ ماه و حداکثر ۳۶۰ لیتر کاهش یافت. 🔹از اینرو، امکان ذخیره سهمیه‌های بنزین ۱۵۰۰ تومانی در کارت‌های سوخت بیش از ۳۶۰ لیتر وجود ندارد و اگر کارت سوختی، به این میزان سهمیه بنزین ۱۵۰۰ تومانی داشته باشد، سهمیه جدید به این کارت در ماه‌های آتی واریز نخواهد شد. # قاچاق سوخت
🔴تیراندازی یک سرباز ارتش در کرمان به همرزمان خود/ تایید کشته شدن پنج نفر امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش: 🔹ساعت ۱۶:۳۵ عصر امروز یکی از سربازان ما که در یکی از موقعیت‌های نظامی ارتش مشغول پاسداری از یگان بوده وارد آسایشگاه سربازان می‌شود و با انگیزه‌ای که هنوز نامعلوم است اقدام به تیراندازی به سمت همرزمان خود می‌کند. 🔹متاسفانه در اثر این تیراندازی پنج نفر از همرزمان این سرباز جان خود را از دست می‌دهند. 🔹ضارب بلافاصله از پادگان متواری می‌شود و تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.
‌ ⭕️ ۱۸۰ تیر جنگی از سرباز فراری ارتش در کرمان کشف شد فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به دستگیری سرباز فراری که روز گذشته اقدام به تیراندازی و کشتن پنج سرباز در آمادگاه ارتش کرده بود، گفت: ۱۸۰  تیر جنگی و ۲ قبضه سلاح کلاش، ۶ تیغه خشاب حامل ۱۸۰ تیر جنگی از سرباز متواری ارتش در کرمان کشف شد. سردار "ناصر فرشید" افزود: این فرد در شهرستان زرند از توابع استان کرمان، پس از سرقت مسلحانه ۲ دستگاه خودرو، دستگیرشد. و علت و انگیزه قاتل در دست بررسی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻🎥اظهارات صریح کارشناس روحانی تلویزیون درباره وضعیت ازدواج جوانان: خدا نمی گذرد از مسئولی که ازدواج را در کشور گران و طلاق را ارزان کرد نو چرخیدن یک خانم با حجاب یا بی حجاب چه اهمیتی دارد وقتی ازدواج برای یک جوان سخت است! خدا را شکر که تشکیل و اداره خانواده دولتی نیست ( بهرحال امکانات و مراحل و انگیزه ازدواج و......دست دولتی هاست)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴🎥هشدار درباره شیوع همزمان ۳ ویروس جدید در کشور! 🔹رئیس دانشگاه علوم پزشکی: مردم واکسن های یادآور کرونا را تزریق کنند # کرونا هراسی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻🎥در چین، خانه‌های کپسولی در استان‌های روستایی به قیمت ۲ میلیون روبل ساخته می‌شوند. 🔹مساحت چنین خانه ای کوچک است، فقط ۲۸ متر مربع، اما در داخل هر چیزی که نیاز دارید وجود دارد و به شکل فناوری خانه هوشمند پر شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴🎥 کنایه های تند نماینده مجلس به رائفی پور!/او شورای نگهبان را زیر سوال برده؛ دادستان ورود کند 🔹صباغیان: آقای همه‌چیزدانی که در مورد همه چیز نظر می‌دهد و مدعی شفافیت است چرا درآمد خود از سخنرانی هایش را منتشر نمیکند؟ 🔹 قالیباف: دادستان به عنوان مدعی العموم به ادعاهای این آقا ورود کند. ( الله اعلم )
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻🎥ویدئوی وایرال‌شده فرماندار سابق فریدونکنار در مراسم تودیع خودش!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻🎥انتقاد مجری تلویزیون از رفتارهای ناعادلانه با حقوق کارگران: چرا پایان سال که می شود نمایندگان دولت اصرار بر دور زدن قانون دارند؟
♦️درآمدهای نفتی کشور جنگ زده عراق ۲/۵برابر ایران است...
📷پیش‌فروش خودرویی که فقط ۴۵ روز دیگر تولید می‌شود! 🔹خودروی پژو پارس تنها ۴۵۰ روز دیگر مجوز تولید دارد اما شرکت تولید کننده، ۱۰۰ هزار دستگاه از این خودرو را درسامانه یکپارچه، پیش فروش کرده است. 🔹سازمان ملی استاندارد سال گذشته به شرکت تولید کننده اعلام کرده بود که این خودرو نمی تواند استاندارهای ۸۵گانه را لحاظ کند با این حال فروش این خودرو در سامانه یکپارچه در دستور کار قرار گرفته است. 🔹خودروی پژوپارس یکی از محصولاتی است که با زیان تولید می شود و به نظر می رسد که شرکت تولید کننده هم نسبت به حذف این خودرو از خطوط تولید بی میل نبوده با این حال دستور فروش آن در سامانه صادر شده است. 🔹حالا در شرایطی شرکت تولید کننده هنوز نتوانسته به تعهدات معوق پژوپارس پاسخ دهد و با انباشتی از تعهدات نیز مواجه است که نیمه اسفندماه باید خط تولید پژوپارس را متوقف کند این در شرایطی است که سازمان ملی استاندارد تاکید دارد که زمان دیگری را برای اجرای استانداردهای ۸۵ گانه در نظر نمی گیرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سخنان این تولیدکننده را با دقت گوش کنید! این اقتصاد، جهنم تولیدکنندگان و بهشت خام‌فروشان و دلالان و نوسان‌گیران شده است. ✍یاسر جبرائیلی
🔴بازدید از موزه‌ها در «روز پدر» رایگان است 🔹با موافقت وزیر میراث فرهنگی بازدید از موزه‌ها و اماکن فرهنگی ‌تاریخی تحت نظارت این وزارتخانه، روز پنجشنبه (۵ بهمن) همزمان با سالروز ولادت حضرت علی (ع) رایگان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻🎥مجدزاده، کارشناس صداوسیما: در آلمان کارخانه مشروب‌سازی لوله کشیده تا ورزشگاه؛ تا تماشاچی‌ها مشروب بخورند! 🔹در آمریکا و خیلی از کشورها سرو مشروب الزامی است! ( خدا بخیر بگذرونه)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻🎥ادعای افغانستانی‌ها درباره خداداد عزیزی 🔹کاربران افغانستانی در یوتیوب با انتشار ویدیویی مدعی شدند که خداداد عزیزی متولد افغانستان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴🎥 بیماری یا ویروس «X» مرگبارتر از کرونا 🔹برخی کارشناسان از ظهور بیماری یا ویروسی به نام «X» خبر می‌دهند که می‌تواند کشندگی ۲۰ برابری نسبت به کرونا داشته باشد. 🔹سازمان بهداشت جهانی برای نخستین‌بار در سال ۲۰۱۸ واژه بیماری X را اصطلاحی برای یک بیماری همه‌گیر بین‌المللی و جدی معرفی کرد. 🔹محققان معتقدند بیماری ایکس ممکن است ۲۰ برابر کشنده‌تر از کووید-۱۹ باشد. ( چطور شد سابق ک میگفتن x مرگ و میر نداره؟ ) # کرونا هراسی # کاسبان کرونا # انتخابات # سازمان بهداشت جهانی # نظم نوین ....
فروشگاه حامی همجنس‌بازان پلمب شد خدا قوت به مسئولین محترم بابت سرعت عمل حمایت از همجنس‌بازی باید تبعات سنگین و فراموش نشدنی داشته باشه