eitaa logo
اخبار مهم روز
323 دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
6.1هزار ویدیو
60 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹افشاگری دکتر آرامی استاد دانشگاه قم از بنگاه داری بانک ها 🔸اگر می‌خواهید دلیل آن جمله رهبر انقلاب که فرمودند بانکها غلط می‌کنند بنگاه‌داری کنند را بهتر متوجه شوید این ویدئو را مشاهده بفرمایید... 🔹۷۸ شرکت انبوه‌ساز تحت اختیار بانکها با پول بنده و شما! اینکه بانکها برای تپل کردن این انبوه‌سازهای در اختیارشان تاکنون چقدر پول چاپ کرده‌اند و چقدر در تنور تورم دمیده‌اند را الله اعلم. ✍️ کانال استاد جواد عبادی
@tahlilgar_siasi __.mp3
19.25M
⚜تحلیل طلایی: بزرگترین تصمیم جمهوری اسلامی ایران
امشب که شب مبعث احمد باشد  مشمول همه عطای سرمد باشد🌸 یارب چه شود طلوع صبح فردا  صبح فرج آل محمد باشد🌺 🔹فرا رسیدن عید بزرگ مبعث بر شما مبارک🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اقدام عجیب قطری‌ها جایگاه طبقه دوم ورزشگاه الثمامه در اختیار تماشاگران ایرانی قرار گرفت.
♦️لقمه چرب و نرم جدید دولت برای دلالان خودروهای وارداتی/ بساط خرید و فروش مجوز خودروهای جانبازی گسترده شد 🔹بساط خرید و فروش مجوز واردات خودرو از سوی جانبازان در شرایطی رونق گرفته است که در گذشته نیز، توزیع چنین رانت های موردی، در بازار دردسرساز شده و صرفا بساط بهره برداری دلالان را فراهم می کند؛ حال آنکه به شیوه های درست و دقیق می توان از این قشر شایسته تقدیر در کشور به خوبی حمایت نموده و با قرار دادن ضوابطی سختگیرانه که خرید و فروش خودروهای وارداتی آنها را حداقل تا ۲ سال ممنوع می کند و اجازه شماره گذاری به نام غیر و انتقال وکالتی را هم نمی دهد، اجازه شکل گیری بساط معامله مجوزها را به ثمن بخش از جانبازان گرانقدر از سوی دلالان را نداد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴🎥کوتاه اما تلخ/ افزایش قیمت خودرو رسما تایید شد! 🔹 معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت: در سال جدید قیمت خودروها کاهش نخواهد داشت! از ماست ک برماست
🔴۲۰ سال آینده کمبود جنس مونث برای ازدواج خواهیم داشت! مسئول قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج: 🔹افزایش ۶.۷ درصد در جنس پسر تا حدودی نگران‌کننده است و به نظر اقدام و تمایل خانوادها در تعیین جنسیت جنین و داشتن فرزند ذکور در این زمینه موثر بوده است. 🔹در ۲۰ سال آینده نبود جنس مونث برای گزینه ازدواج و شاخص فرزندآوری مشکل‌ساز خواهد بود.
🔻📸خوشحالی امیر قطر پس از گل اکرم عفیف ( این از حجاب زنان عرب اونم از حجاب دختران در ورزشگاه های ایران!)
⚽️و تمام .. ایران حذف شد و قطر به فینال جام‌ملت‌های آسیا صعود کرد 🔹ایران 2 _ 3 قطر
🔴ارائه شماره ملی در روز اخذ رای الزامی است ستاد انتخابات کشور: 🔹به منظور تسریع در احراز هویت رای دهندگان، ارائه شماره ملی برای دارندگان شناسنامه های قدیمی در روز اخذ رای (۱۱ اسفند) الزامی است.
منطقی: مگر مرغ ارزان شد که خودرو ارزان شود معاون وزیر صمت: 🔹به سبب افزایش نرخ تورم در کشور، قیمت خودرو هم ارزان نمی‌شود. مگر قیمت مرغ، گوشت، روغن و ... ارزان می شود که خودرو ارزان شود. 🔹احتمال کاهش قیمت خودرو منفی است و قیمت خودرو در آینده روند کاهشی ندارد. 🔹اگر نرخ تورم کاهشی شود، قیمت خودرو در بازار هم ارزان خواهد شد.
❌️ تو دیجی کالا چی می‌گذره؟ 🔻 نمی‌دونم اسم‌شو کج‌سلیقگی بذارم یا حماقت یا عداوت! ولی نام‌گذاری مدل کفش با القاب حضرت زهرا یه توهین زشته! اعتراض خودتان را اعلام کنید و بفرستید برای همه که اولا خرید نکنند و برسد به دست این افراد مغرض شاید تکونی بخورند و ادم بشن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ‌بهره بانکی دوباره بالا رفت! 🔹‌دکتر رسول بخشی
📣فوری 🔴 شنبه تعطیل نخواهد بود 🔹 ایران حذف شد، رئیسی در تهران ماند و شنبه تعطیل نیست 🔹 در روزهای اخیر و با توجه به پیش‌بینی‌هایی که صعود ایران را تقریبا حتمی می‌دانستند، اخباری از سفر ابراهیم رئیسی و وزیر ورزش به قطر برای بازی فینال و تعطیلی شنبه، روز برگزاری مسابقه فینال، منتشر شده بود که با باخت تیم ملی مقامات در تهران می‌مانند و شنبه هم روز کاری است./ایسنا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻🎥حمله تند میثاقی به فدراسیون فوتبال: اگر زحمتی نیست دیگر برگردید؛ حضور ۱۵ روزه شما به چه دردی خورد؟ با هزینه کی رفتید قطر؟!
🔴تشکیل پرونده قضایی برای شرکت دیجی‌کالا خبرگزاری قوه‌قضائیه: 🔹در پی انتشار تصاویر توهین‌آمیز به مقدسات از برخی محصولات ارائه شده در سایت دی‌جی‌کالا، دادستانی تهران علیه این شرکت اعلام جرم کرد و در همین رابطه پرونده قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب تهران تشکیل شد.
🔴موافقت دادگاه مهاجرت سوئد با اخراج فرد هتاک به قرآن کریم 🔹 دادگاه مهاجرت سوئد با حکم اخراج «سلوان مومیکا» مهاجر عراقی‌الاصل ساکن استکهلم، که سال گذشته چند بار اقدام به هتک حرمت قرآن کریم کرده بود، موافقت کرد.
🔴مایلی‌کهن: زمان ما دکتر نبود اما الان لیدر و تماشاگر اعزام شدند سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران: 🔹تیم ملی در جام ملت‌های آسیا عملکرد خوبی نداشت. 🔹مگر قایدی بد بازی کرده بود که به او فرصت بازی ندادند؟ او فقط چوب خوب بازی کردنش را خورد. 🔹هر بازیکنی که در تیم ملی خوب بازی کرد مجازات شد و رفت روی نیمکت. 🔹زمان من تعداد کادر فنی‌ام فقط ۴ نفر بود. حتی دکتر هم نداشتیم و بعدا به تیم اضافه شد. 🔹اما این‌جا دیدید که فقط ۲۵ نفر با کت و شلوار یک‌دست فقط همراه تیم ملی به قطر رفته بودند. 🔹چندین نفر لیدر به قطر بردند. تماشاگران زیادی برده بودند که خود آقای تاج برای استقبال از آن‌ها به فرودگاه رفته بود.
🔻📸استوری طلبکارانه مادر سعید عزت‌اللهی
⚫متاسفانه دیشب تو خزانه بخارایی تهران بعد باخت ایران این بنده خدا از شدت ناراحتی و هیجان سکته قلبی میکنه و فوت میکنه ، یه مرد حدودا ۴۰ ساله که ساندویچی هم داشته 🖤 بنده خدا ۳ تا بچه داشت و مستاجر بوده،هوای خانوادشو داشته باشید روحش شاد خدا به خانوادش صبر بده😔🥀 فوتبال رو درحد یه تفریح یا سرگرمی ببینید انقدرام جدیش نگیرید توروخدا 😞
⚽️کارت آبی در فوتبال! 🔹به گزارش تلگراف، به زودی کارت آبی در فوتبال رونمایی می‌شود. 🔹 در صورت خطای خشن یا اعتراض شدید بازیکن، داور امکان آن را خواهد داشت با کارت آبی بازیکن را ۱۰ دقیقه از بازی اخراج کند. 🔹 ۲ کارت آبی یا یک کارت زرد و آبی، معادل یک کارت قرمز است و منجر به اخراج بازیکن می‌شود. این کارت به صورت آزمایشی در جام حذفی انگلیس امتحان می‌شود اما فعلا در مسابقات بزرگ مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻🎥 طعنه مجری تلویزیون به مصوبه اخیر مجلس؛ حداقل حقوق سال جدید ۱۰ میلیون، استخدام «زباله‌ گردها» ۱۵ میلیون!
🔻📸بازنشستگان با عیدی خود چه اقلامی می‌توانند بخرند؟ 🔹براساس اعلام دولت، عیدی کارمندان و بازنشستگان ۲.۵ میلیون تومان خواهد بود. معمولا سازمان تأمین اجتماعی نیز همین میزان عیدی را برای بازنشستگان خود در نظر می‌گیرد. حالا با این پول چقدر میتوان کالای اساسی مورد نیاز یک خانوار ۳ الی ۴ نفره را تهیه کرد؟
🔻📸بخشنامه عجیب وزارت بهداشت سن سالمندی پنج سال افزایش یافت 🔹وزارت بهداشت با بخشنامه سن سالمندی را در ایران از ۶۰ به ۶۵ سال افزایش داد! ( باید کاهش میداد از ۵۰ به ۴۵ سال شایدم کمتر😐)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چقدر غم داشت صحبت‌هاش در مورد مادرش💔 خوش به‌سعادتش که شما بیادش هستی خیلی از فرزندان میگن وظیفه اش بوده میخواست ما رو بدنیا نیاره مادرای ما زندگی نکردن خودشون وقف زندگی کردن روحشون در آرامش❤️ ( یاد همه مادران از دست رفته گرامی و قرین رحمت خدا 😔)