eitaa logo
اخبار مهم روز
323 دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
6.1هزار ویدیو
60 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴بازگشت ایرج طهماسب و فرزاد حسنی به تلویزیون معاون سیما: 🔹در شبکه نسیم برنامه‌ای به نام «مهمانی» با اجرای ایرج طهماسب در حال تولید است که ۹ قسمت آن در نوروز پخش خواهد شد. 🔹فرزاد حسنی مجری برنامه تحویل سال شبکه نسیم خواهد بود. 🔹سریال «پایتخت» هنوز وارد پیش تولید هم نشده است. 🔹سازمان صداوسیما راغب نیست با افرادی که بی‌اخلاقی کرده‌اند همکاری داشته باشد؛ البته آقای مدیری جزو این افراد نیست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚫️دختر رکابزن ایران درگذشت 🔹آریانا ولی‌نژاد، دختر رکابزن ایران، که دچار سوختگی شده بود، ساعتی پیش دار فانی را وداع گفت. 🔹ولی‌نژاد به دلیل نشت گاز از بخاری و سوختگی ۷۰ درصد در بیمارستان بستری بود و امروز (چهارشنبه) به دلیل عوارض ناشی از سوختگی درگذشت. 🔹او از خرم‌آباد به بیمارستانی در اصفهان منتقل شد و در همان اصفهان هم درگذشت.
🔴۱۸ اسفند؛ واریز دومین شارژ ۲۲۰ هزار تومانی طرح فجرانه کالابرگ 🔹طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی که به مناسبت دهه فجر آغاز و با استقبال ۱۳ میلیون خانوار روبه‌رو شده است. 🔹از روز جمعه هجدهم اسفند با واریز شارژ ۲۲۰ هزار تومانی وارد دومین ماه اجرای خود می‌شود.
🔻📸 کدام نمایندگان باعث به حد نصاب نرسیدن مجلس شدند و جلسه مجلس را با هزینه میلیاردی لغو کردند؟
🔻📸 در رابطه با پست بالا جالبه بدونید که : 🔹 ۲۷ نماینده مجلس در انفجار ساعت ۲۱ هفتم تیر۱۳۶۰ در دفتر مرکزی جمهوری اسلامی همراه با شهید بهشتی به شهادت رسیدند. بلافاصله در دهم‌ تیرماه‌، جلسه‌ علنی‌ برگزار شد و به‌ خاطر اینکه‌ مجلس‌ از اکثریت‌ نیفتد، نمایندگان‌ مجروح‌ در مجلس‌ حضور پیدا کردند.
🔴هشدار پلیس به هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال 🔹معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران: پلیس با هنجارشکنان و برهم زنندگان آرامش مردم و جامعه در آستانه آخرین چهارشنبه سال برخورد قانونی خواهد کرد.خرید، نگهداری، حمل، توزیع و فروش مواد منفجره و مواد محترقه جرم است و متخلفان مطابق قانون مجازات خواهند شد.
♦️سکه به مرز ۳۷ میلیون رسید 🔹 قیمت سکه امامی به بیش از ۳۷ میلیون رسید. هر گرم طلا ۱۸ عیار سه میلیون و ۱۰۷ هزار معامله شد.
👆‌️ امروز آخرین حضور حسن روحانی در مجلس خبرگان رهبری و پایان تنها سمت رسمی او بود، حسن روحانی از این به بعد سابق و اسبق است، رئیس جمهور سابق، عضو سابق خبرگان، دبیر اسبق شورایعالی امنیت ملی و نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
از هم‌وطنانمون که آتئیست هستند 😐 آبرومونو برد، نگا چرت و پرتاشو
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینو ببینید حالتون خوب میشه. یه دختر ۲۰ساله تو یکی از شرقی‌ترین بخشای سیستان و بلوچستان از رو گوشی شیرینی‌پزی یاد گرفته و حالا داره خرج ۳تا خانواده رو از همین راه میده! ایران پر از قهرمانان گمنامه.. • سـیـّد مـنـصـور مـوسـوی •
یادی کنیم از ‎ مرحوم علی اصغر زارعی سر برجام چه خون دلی خورد و چه اشکی می ریخت ولی زورش به خائنین نرسید. یک نماینده واقعی و دلواپس کشور بود. آخرش هم دق مرگ شد. با اهل بیت محشور باد ان شاءالله.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻🎥تصاویری منتشر شده از سفر تفریحی محمدجواد ظریف وزیر خارجه سابق و همسرش به جزیره کیش ( سهم زهرماری ش از جزیره کیش )
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻🎥گلایه مجری تلویزیون از افزایش چراغ خاموش بلیت اتوبوس: معلوم نیست تصمیم گیرنده کیست!؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻🎥کنایه تند مجری تلویزیون به ماجرای واگذاری پرسپولیس به وزارت کار: حقوق بازنشستگان را ندارید بدهید ۲ هزار میلیارد تومان چک برای فوتبال صادر می کنید؟
♦️بانک مرکزی امروز به‌طور میانگین با دلار ۹۹ هزار تومان ربع سکه رو در حراج به مردم فروخته! 🔹‏ربع سکه در این حراج ۱۲ میلیون و ۵۸۸ هزار تومان قیمت خورده، توی حراج قبلی ۱۱ میلیون و ۵۴۸ هزار تومان معامله شد ‏به بانک مرکزی لقب بزرگترین حباب فروش ایران رو میشه نسبت داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻عجب بازار مکاره‌ایه این اقتصاد  ( معنی شعر ای ک دستت میرسد کاری بکن تغییر کاربری داده)
🔴سه‌شنبه ۲۲ اسفند اول ماه مبارک رمضان است 🔹سردبیر پیشین مجله نجوم : رویت هلال ماه رمضان ۱۴۴۵ روز یکشنبه ۲۹ شعبان (مصادف با ۲۰ اسفند) در ایران ممکن نیست و سه‌شنبه ۲۲ اسفند اول رمضان خواهد بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خداحافظیِ جواد خیابانی از دنیای ورزش خیابانی: برای مراحل بازنشستگی دیروز به ادارۀ بازنشستگیِ سازمان صداوسیما مراجعه کردم. می‌خواهم بیشتر بنویسم، بیشتر بخوانم و بیشتر بدانم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نگاهی به پروندۀ «عباس ایروانی» رئیس مافیا و گروه عظام @Afsaran_ir
🔴 ایروانی به تحمل ۶۵ سال حبس محکوم شد مرکز رسانه قوه‌ قضائیه: در پی قطعی و لازم‌الاجرا شدن حکم عباس ایروانی که قبلا صادر و قطعی شده بود، طی روز‌های گذشته اجرا و این فرد بازداشت و به زندان معرفی شد. در پرونده اول گروه عظام عباس ایروانی به اتهام اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور با توسل به قاچاق سازمان یافته و حرفه‌ای قطعات خودرو به صورت عمده و کلان به میزان بیش از ۶۶۴ میلیون دلار و رهبری گروه مجرمانه سازمان یافته قاچاق قطعات خودرو به تحمل ۲۵ سال حبس و ضبط کلیه اموالی که متهم از طریق خلاف قانون به دست آورده، محکوم شده است. در پرونده دوم گروه عظام عباس ایروانی به اتهام مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از مجرای اخلال در نظام پولی و ارزی کشور از طریق تحصیل اموال و وجوه کلان از شبکه بانکی از طرق نامشروع و غیر قانونی مجموعا به میزان بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون درهم امارات، ۴۸ میلیون دلار آمریکا، ۱۳ میلیون یورو، ۲۶۰۰ میلیارد ریال با توجه به عدم جبران ضرر و زیان و آثار زیان‌بار جرایم ارتکابی به تحمل ۲۵ سال حبس و ضبط کلیه اموالی که از طریق خلاف قانون به دست آورده و رد مال شبکه بانکی محکوم شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸خونخوارهای حرامی پیش چشم ما بیش از ۳۰ هزار انسان مظلوم رو تارومار کردند و صدها هزار نفر را از آب و نان محروم کرده‌اند. لااقل برای حفظ شرف این انقلاب و مملکت، یک کشتی مواد غذایی و دارویی رو با اقتدار و عصبانیت بفرستید غزه. دشمن رو هم تهدید کنید که مانع کمک رسانی به مردم مظلوم غزه نشوند با کمال شرمندگی و نهایت تاسف باید اعتراف کنم، دولت حتی در اجرای یک کار تبلیغاتی برای مردم غزه بی عرضه هست... 🔹️ حداقل یک کشتی مواد غذایی رو به سمت غزه بفرستید، دنبال این هم نباشید که به مردم غزه برسد یا نرسد... 🔸این کار را انجام دهید تا حداقل به ظاهر هم شده خجالت زده مردم غزه نباشیم 🔹️ حداقل یک کشتی مواد غذایی بفرستین تا مردم غزه احساس نکنند ایرانی ها آن ها را تنها گذاشتند 🔹️😔 قاطعانه می‌گویم مردم و دولت ایران در قبال مردم مظلوم بی عرضه عمل کردیم و بر اساس منویات مقام معظم رهبری عمل نکردیم ان‌شاءالله تا دیر نشده دولت کاری کند حداقل تبلیغاتی، تا مردم دنیا و مخصوصا مسلمانان جهان بیدار شوند 🔹️🙏🙏 متضرعانه التماس میکنم این متن رو اون قدر در گروه ها و کانال ها نشر دهید تا برای مردم غزه کاری شود. حتی اگر اجازه ندهند کشتی به مردم مظلوم غزه برسد کاری بزرگ برای دفاع از این مردم مظلوم هست. ✏️صياددلها
♨️ سیلی به صورت مردم متاسفانه مسؤلان پیام مشارکت ۴۱ درصدی را دریافت نکرده‌اند که می‌خواهند با ارزپاشی از طبقه متوسط به بالا دلبری کنند! اگر کسی پای کار انقلاب باشد مستضعفینی هستند که دغدغه‌شان، نه سفر که سفره است! همین امروز ارز مسافرتی را قطع کرده و هزینه آن را صرف سبد معیشتی مردم در ماه رمضان کنید. 🤲 🇵🇸🇮🇷
🔴زمزمه اجرای سند ۲۰۳۰ اینبار توسط شورای شهر تهران !! ✍ اینجا همان وعده داده شده است ...و تهران به زودی دچار ...روزی فرا می‌رسد که مرد ها با مرد ها و زن ها با زن ها ازدواج می کنند و لعنت خدا بر انها ... اگر قدرتی در این مملکت داشتم قطعا دهان این شخص را گِل میگرفتم البته باید به ایشان عرض کنم هر وقت فرزندان خودتان همجنسگرا شدن میتوانید منزل خود را در اختیارشان قرار دهید تا با خیال راحت مشغول لواط و کثافتکاری شوند